Son är det absolut inte av allt att döma. Den enda infon som finns att tillgå från nyhetsmedier är att mannen är i övre medelåldern och du tror ändå att det kan vara en 54-årig kvinnas son. Vad yrar du om?
Din slutledning i första delen var så usel att jag inte orkade läsa klart. Du kommer ju på nåt sätt fram till att ”din första tanke” skulle kunna vara korrekt och där tappade du nog dom flesta läskunniga. Att en son skulle kunna vara 35, fair enough, men att det skulle kunna klassas till övre medelålder? Spekulera gärna vilt, men använd hjärnan också
.... ska det vara en 54-årig kvinna som äger fastigheten tillsammans med sin bror, 59 år.
Då tänker jag inte helt fel (fast de som inte orkar läsa hela mitt inlägg blir rabiata och får frispel ).
Det låter (enligt mig) att brodern har något med det här att göra. Mord brukar i regel vara något som en person som har/har haft en nära relation till offret.
Frågan är vad det handlat om. Förmodligen pengar.
Då tänker jag inte helt fel (fast de som inte orkar läsa hela mitt inlägg blir rabiata och får frispel ).
Det låter (enligt mig) att brodern har något med det här att göra. Mord brukar i regel vara något som en person som har/har haft en nära relation till offret.
Om nu man får spekulera!
Skulle tror att du är nåt på spåren! Men fick uppfattningen att det inte var brodern av vad någon annan skrev. Och inte heller någon som kvinnan är i en relation med. Jag gissar på ett rabiat ex
Om nu man får spekulera!
AB skriver att mannen "känner" kvinnan, så skriver man väl inte om en släkting. Men det är ju AB, inget förvånar mig när det kommer till dem.
Kom igen Flashback, vart är alla som borde veta något? Så frustrerande
Knivmord på en Ö, båt enda färdmedel, va fan? Ingen som sett, hört något? Otäckt. Brutalt.