Återgår till jobbet igen i veckan, skulle haft semester tills nästa måndag men en kollega ville byta pass med mig i helgen och det gör jag gärna.
Ser fram emot att komma tillbaka till jobbet, har man ångest för att komma tillbaka så byt jobb och var inte rädd för det.
Jag som Uska kan få jobb precis vart fan som helst i landet och trivs man inte så går man till nästa arbetsplats och samtidigt höjer upp lönen om du byter kommun.
Så vill du ha lätt för att få jobb så plugga till Uska och extrajobba under tiden du gör detta så skiter sig inte ekonomin för dig heller.
Det är ett trevligt & socialt jobb och lönen är inte så usel som de säger, ligger själv på ca 32k för heltid exklusive ob.
Varit en del på extrajobbet under semestern men det är för att jag får ångest av att gå hemma. Precis knäpptyst om jag inte lyssnar på musik eller pratar med katten.
Är samma sak varje år inför semestern, jag får ångest av att ha skiten. Är väl därför jag bara har haft 3 semestrar under de senaste 12 åren (detta årets semester inräknad).
Då var en lång Julledighet till ända, många som återgår till jobbet imorgon. Hur känner du kring det? Längtar man eller är det bara ångest? Nu när det är mörkt ute så kanske det påverkar?
Då var en lång Julledighet till ända, många som återgår till jobbet imorgon. Hur känner du kring det? Längtar man eller är det bara ångest? Nu när det är mörkt ute så kanske det påverkar?
Jag är extremt osugen. Trivs inte särskilt bra ändå, funderar på att byta jobb. Känner mig färdigjobbad, vill gå i pension.
Drivet eget så jobbar hela tiden ändå typ, men jag älskar mitt jobb och tjänar riktigt bra så det är win win. Brukar sticka på en långresa under vintern istället
Ingen väckarklocka, utan ligger kvar i sängen när ni jobbar som bäst.
Det gör jag med🙂 Kanske lite ångest nästa helg men får försöka göra nåt kul. Gillar dessutom att jobba men inte atr stiga upp tidigt. Å hade gärna jobbat lite färre timmar så man orkar med fritiden.
Jag har varit hemma över ett år med mitt barn, känns smått ångestfyllt att gå tillbaka till jobbet imorgon... Men det måste ju göras någon gång, och vi har ju fortfarande tid att umgås på eftermiddagar och helger, men det känns tungt i hjärtat att den här tiden är över och aldrig kommer igen.
Att gå tillbaka till jobbet känns ändå okej, för sig, men att inte få spendera hela dagarna med min lilla skatt längre gör ont.