Ska kolla runt lite ikväll men hittar jag inget bättre så blir det nog denna pga priset.
https://www.webhallen.com/se/product/398866-Canon-LBP646CDW
Citat:
Ursprungligen postat av
bl-gr-n
Hade flera år även en Canon bläckskrivare för att kunna skriva ut färgkopior men efter att en gång för mycket behövt rensa och kalibrera bläckpatronerna åkte den bläckstråleskrivaren till återvinning.
har en canon pixma 2500 och inte märkt av de där med rensa eller kalibrera, bytte till original bläckpatroner för över 1 år sen och tryckte ut ett par utskrifter inatt med fullgod kvalité men....den svarta bläckpatronen som ska "räcka" till 180 sidor räcker snarare till 18 sidor(varken skojar eller överdriver) så den har en överdjävlig förmåga att lägga av när printern behövs...hade det inte varit för det så hade jag klarat mig med bläckskrivaren men blir dyrt i längden när lokala butiken tar 300kr för en svart.
Lokala butiken tar idag 800kr för en sats med XL-patroner(svart + färg), känns lite vulgärt för en skrivare jag inte ens pröjsa 400kr för.
2000kr canon som webhallen har, inkclub tar ~1000kr för en svart toner som räcker till 1400 sidor, 123ink tar drygt 500kr för kopia som räcker till 1600 sidor.