2026-08-05, 08:54
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lumbago
Kasselstrand intervjuas i Håkan Bergmark TV:

https://youtu.be/Uw8goeAzkaE?si=asBjadlqIKVGps8j
Gustav Kasselstrand är här lika bra som alltid.
Citat:
Ursprungligen postat av FetaBurgarn
Hade inte jättekoll på hur bra Gustav är i debatter, men efter att ha sett honom debattera Aron Flam nyligen blev jag verkligen imponerad. Aron är en hal ål och det är lätt att hamna i hans retoriska fällor, men Gustav hanterade det väldigt bra.
Nu var väl kanske han en enklare motståndare, men jag tycker att Gustav Kasselstrand imponerade ännu mer i debatten mot Josef Barkenbom.
Citera
2026-08-05, 09:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av liapunov13
Ja, endast 15 000 lågbegåvade som kastar sina röster i sjön vart fjärde år och hjälper vänstern.

Du måste ha en riktigt hög IQ om du sätter din tilltro till Jimmy han är knappt på jobbet, förespråkar EU och NATO samt vill fortsätta med massinvandringen. SD är nästan lika destruktiva som vänstern, så en röst på Jimmy är att kasta bort rösten.
Citera
2026-08-05, 09:11
Medlem
Citat:
en röst på Jimmy är att kasta bort rösten.

Rödgröna tackar din bortkastad röst.
Citera
2026-08-05, 09:21
Avstängd
Citat:

Jo, Maggan har mer testo än Jimmy och Tuffe Uffe tillsammans, så den bjuder jag på.
Citera
2026-08-05, 09:23
Medlem
Citat:
Jo, Maggan har mer testo än Jimmy och Tuffe Uffe tillsammans, så den bjuder jag på.

Så du erkänner att en röst till AfS är en röst till Maggan.
Tack för bidraget.
Citera
2026-08-05, 09:27
Avstängd
Citat:
Så du erkänner att en röst till AfS är en röst till Maggan.
Tack för bidraget.

Nej men jag tror att SD kan bli mer radikala om de märker att AFS får många röster.
SD är nästan lika skadliga som vänstern, så min åsikt är att det inte spelar någon roll om vänstern eller högern får rösten.
Citera
2026-08-05, 11:10
Medlem
Epimaness avatar
Citat:

Så, skall du stödrösta på liberalerna? Din röst skall väl göra skillnad detta valet eller, annars räknas det inte? Liberalerna och Tidö i förlängningen behöver den rösten om vi går ett steg längre med din logik.

Tacka mig i efterhand när L missar spärren.
Citera
2026-08-05, 11:54
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Gustav Kasselstrand är här lika bra som alltid.

Nu var väl kanske han en enklare motståndare, men jag tycker att Gustav Kasselstrand imponerade ännu mer i debatten mot Josef Barkenbom.

Lever fortfarande Bergmark!

Trodde att han druckit och knarkat lite för nycket!

Att någon politiker ens låter sig intervjuas av båtflyktingen säger rätt mycket om politikern i fråga!
Citera
2026-08-05, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Att någon politiker ens låter sig intervjuas av båtflyktingen säger rätt mycket om politikern i fråga!

Man tager det man haver (för att citera Cajsa Warg)
Citera
2026-08-05, 12:18
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Lever fortfarande Bergmark!

Trodde att han druckit och knarkat lite för nycket!

Jag har inte så bra koll på Håkan Bergmark, men när han intervjuade Gustav Kasselstrand så tyckte jag att han framstod som en ganska vettig person. Han berättade också att han i riksdagsvalet kommer att rösta på Alternativ för Sverige.
Citera
2026-08-05, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
Så, skall du stödrösta på liberalerna?

Nej, L måste vaskas ner till låga siffror. Optimalt vore AfS-siffror runt 0,2 procent. De som funderade på att rösta på L borde rösta på M, SD eller KD.
Citera
2026-08-05, 14:32
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Nej, L måste vaskas ner till låga siffror. Optimalt vore AfS-siffror runt 0,2 procent. De som funderade på att rösta på L borde rösta på M, SD eller KD.

Men de kommer inte göra så. Så du måste rädda TIDÖ genom att rädda L. Eller så ville du inte rädda L och du ville ha Maggan som statsminister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in