2026-08-03, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stizze1
Vad tror du om hur mamman till wt bröderna mår? Hon låter sig uppvaktas av gubbe som sedan dräper hennes barn, så de blir maskföda som du så fint säger,,

Har inte mamman här sin del i dramat? Hennes man blev både bedragen och "förlorade" de varnartiga sönerna. Kan väl inte ha mått toppen.
Citera
2026-08-03, 21:19
Medlem
Citat:
Vad tror du om hur mamman till wt bröderna mår? Hon låter sig uppvaktas av gubbe som sedan dräper hennes barn, så de blir maskföda som du så fint säger,,
Du pratar som att ungjävlarna var oskyldiga, om inte gubben hade avlossat sitt gevär hade bröderna dödat honom
Citera
2026-08-03, 21:20
Medlem
Citat:
Maskäten får vi hoppas en viss gubbe snart blir,,,,
Oj vad detta triggar dig hoppas gubben blir 100 år gammal
Citera
2026-08-04, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Har inte mamman här sin del i dramat? Hennes man blev både bedragen och "förlorade" de varnartiga sönerna. Kan väl inte ha mått toppen.
Det går inte att lasta kvinnor med ansvar för sina handlingar,,De är inte utrustade med förmågan att tänka logiskt,,,
Citera
2026-08-04, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argamaggan1
Du pratar som att ungjävlarna var oskyldiga, om inte gubben hade avlossat sitt gevär hade bröderna dödat honom
Det enda du är bra på det är att läsa in saker jag aldrig sagt!
Citera
2026-08-04, 11:55
Medlem
Citat:
Oj vad detta triggar dig hoppas gubben blir 100 år gammal
Ja! Jag står inte ut med gubbjävel o alla wt-hillbillies som supportar honom,,,
Citera
2026-08-04, 12:50
Medlem
Citat:
Det går inte att lasta kvinnor med ansvar för sina handlingar,,De är inte utrustade med förmågan att tänka logiskt,,,

Varför har du den inställningen? Eller trollar du bara eftersom du bara tjatar på med samma samma utan att kunna ta till dig andra skribenters teser och funderingar kring Karls fall?

Om du läser FUP så förstår du kanske litet mer.
Kvinnor OCH män kan faktiskt dras till varandra utan ett logiskt tänkade eller resonemang. Känslolivet fungerar oftast så. Det är en del av människan. Nyhet?
Citera
2026-08-04, 14:41
Medlem
Citat:
Varför har du den inställningen? Eller trollar du bara eftersom du bara tjatar på med samma samma utan att kunna ta till dig andra skribenters teser och funderingar kring Karls fall?

Om du läser FUP så förstår du kanske litet mer.
Kvinnor OCH män kan faktiskt dras till varandra utan ett logiskt tänkade eller resonemang. Känslolivet fungerar oftast så. Det är en del av människan. Nyhet?
tjatar med samma? Påstår du! I en tråd fylld av kommentarer från wt-hillbillies som mangrant hyllar utomrättsliga avrättningar! Kom igen kompis! Bättre kan du! Än att tro att jag skall också ansluta mig till denna sorgliga kör!
Citera
2026-08-04, 17:24
Medlem
Citat:
Det enda du är bra på det är att läsa in saker jag aldrig sagt!
Vad tycker du gubben skulle ha gjort då? Om du nu förstått att bröderna var farliga?
Citera
2026-08-04, 19:14
Medlem
Citat:
Vad tycker du gubben skulle ha gjort då? Om du nu förstått att bröderna var farliga?
Gubben ville ju skjuta bröderna, Precis som han ville vara hårdhänt mot ungen i mataffären, Han är fylld av uppdämd frustration som han vill ta ut på annan person,,,Vem som helst du eller jag eller min 85 åriga morsa hade klarat att ringa ett tydligt och ordentligt samtal till Polisen, I detta samtal tydligt förklara situationen på sådant vis att Polisen hade släppt vad de nu hade för sig och därefter anlänt inom 5-10 Minuter, Samt att ALLA personer som har något slags förstånd och handlingsförmåga skulle med en skarpladdad bössa lyckas avhysa 2 st klena men aggresiva unga män, Detta utan att skjuta dem till döds! Vad tror du det skulle hänt om han sköt den ene mycket nära utan träff, eller träff som inte är dödlig ? Förslagsvis i ett ben, Har du svårt att tänka dig att bröderna då skulle tänka om ?
Citera
2026-08-04, 22:34
Medlem
Citat:
Gubben ville ju skjuta bröderna, Precis som han ville vara hårdhänt mot ungen i mataffären, Han är fylld av uppdämd frustration som han vill ta ut på annan person,,,Vem som helst du eller jag eller min 85 åriga morsa hade klarat att ringa ett tydligt och ordentligt samtal till Polisen, I detta samtal tydligt förklara situationen på sådant vis att Polisen hade släppt vad de nu hade för sig och därefter anlänt inom 5-10 Minuter, Samt att ALLA personer som har något slags förstånd och handlingsförmåga skulle med en skarpladdad bössa lyckas avhysa 2 st klena men aggresiva unga män, Detta utan att skjuta dem till döds! Vad tror du det skulle hänt om han sköt den ene mycket nära utan träff, eller träff som inte är dödlig ? Förslagsvis i ett ben, Har du svårt att tänka dig att bröderna då skulle tänka om ?

Nu antar jag att du trollar."Gubben ville ju skjuta bröderna".

"Polisen skulle ha släppt vad de hade för sig och anlänt inom 5-10 minuter."

Alltså vilken planet är närmast din?
Senast redigerad av Detdundrar 2026-08-04 kl. 22:38.
Citera
2026-08-05, 08:07
Medlem
Citat:
Nu antar jag att du trollar."Gubben ville ju skjuta bröderna".

"Polisen skulle ha släppt vad de hade för sig och anlänt inom 5-10 minuter."

Alltså vilken planet är närmast din?
ja, i stunden gjorde han det han då ville, dvs förevigt avlägsna dem som förstört hans relation med kvinnan och som krossat rutor i hans bostad och som nu stod utanför hans bostad och till livet hotade honom, i denna stund med bössan i näven gjorde han det han då kände han ville göra, nämligen föralltid avlägsna dessa 2 som försvårat hans tillvara! Angående larmsamtalen har du tagit del av dem? Hur är det möjligt att i en så allvarlig situation vara så otydlig och svamla så väldeligt? Polisen har inte en aning om vad dom pågår och prioriterar därmed inte ärendet, inte ens när han skjutit inkräktarna lyckas han vara tydlig, svamlar om : jag har tagit ut dem,,,de kanske inte mår så bra,,,,! Har han någon hjärnskada ? Med född funktionsnedsättning? Jag gissar gubbenjäveln är autistisk då han inte verkar fatta samband och händelseförlopp och mänskliga relationer,,,,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in