Citat:
Ursprungligen postat av mickepickepö
Är du utvecklingsstörd eller spelar du bara? Du svänger ju som en pendel, hur fan ska du ha det?
Nu är du tillbaka till att du inte vill ha en Ceed för att det låter snarlikt sperma på engelska, fast du nyss nekade till det.
PS. Hur mycket du än vill påstå motsatsen, så är "låter lika" och "låter snarlikt" i princip synonymer, annars säger man "exakt lika". Om du är lik din farsa så betyder det väl inte att du ser exakt likadan ut?
Ja,men för i helvete!! Visa var jag "svängt" då??
VAR nekar jag NÅGONSIN till att Cee'd och seed inte låter/är snarlika i uttalet??
(Cee'd och seed låter ju i
princip lika..

)
lika med,exakt lika,òsv,ja,ja,
som jag skrev,det är ibland lätt att missförstå varandra om man lägger olika värde i orden...Men varför fortsätter du tjafsa om att jag uttryckt mig annorlunda än vad (jävligt enkelt att se om man LÄSER mina inlägg) jag gjort?
Du är ett misslyckat,felknullat,skithuvud! Ät skit och dö!
(Vill du att vi ska fortsätta med förolämpningarna också? Det var ju liksom
Du som började med det..)
Jag vill inte ha en KIA Cee'd,eller vilken annan ny bil som helst (hm,nej,vänta nu! FEL,en Lada Niva,skulle jag kunna tänka mig att ha en nyare!) av valfritt märke.
För att:
1.Service.
(För att garantier ska gälla,så kan man inte ens byta olja själv.Ja,om man inte vill byta en gång extra mellan intervallerna då.

)
2.Underhåll/reparation.
(På bl.a SAAB,så måste man ha ett diagnosverktyg,TECH II,som kostar mer än en bra begagnad bil,för att ens kunna byta en backspegel. En variant är ju att åka till verkstaden och betala 1000kr,för att de ens ska
titta på bilen,eller programmera in backspegeln..)
3.Då jag inte
lever i bilen,använder den till att få
ligga,eller vill
imponera på mina grannar,så är det helt enkelt inte värt pengarna.
4.Jag
har en bil.
(som går att laga
utan elektronisk utrustning,för ~50000kr,utan att behöva åka till märkesverkstad,utan att bli pungslagen.)
5.Skulle jag
ändå välja att skaffa en nyare bil,så skulle jag
inte välja en Asiatisk i första hand,troligtvis heller inte en som heter
säd (vilken betydelse man nu lägger i det ordet)
Men skaffa gärna en "Sperma",eller en "Runkpelle",vilket Pajero (Det är en av Mitsubishi's modeller)betyder på Spanska.. Inte allt för lätt för biltillverkarna,att hitta på bra namn till sina fordon,då de kan säljas på fler ställen än ett och att ett ords betydelse kan vara flera än det de avsedde vid döpandet av modellen.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pajero
Något oklart?
(förutom att du "läser bibeln,som
Fan själv"..

)
Men Du verkar ju inte veta/kunna så mycket mer,än att felcitera mig,så fortsätt med det..