2026-08-04, 19:05
Medlem
Eurypteridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnRosaHamster
Åh ironin. Håll käft.
Menar du att den kristna guden, judiska guden och islamska guden är tre olika gudar?
Inte den guden som skapade Adam och Eva?
Citera
2026-08-04, 19:25
Medlem
Deagle66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eurypterida
Kristendom, Judendom och Islam är samma religion bara olika inriktningar som katolicism, orthodox, shia och sunni m.m.
Har man inte fattat detta kan man hålla käft i ämnet.

Jaha.
Men svaret på min fråga?
Citera
2026-08-04, 20:21
Medlem
Eurypteridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deagle66
Jaha.
Men svaret på min fråga?
Svaret på din fråga är att islam, judendom och kristendom är samma religion för de har samma gud, han som skapade Adam och Eva och den religionen vill förgöra andra trosuppfattningar. Samma jävla skit, lyd herren din skapare, hata hedningar, kolonisera och döda dom, hamna i paradiset.
Citera
Igår, 12:37
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Ett av socialdemokraternas mål när de bildades var att ta bort kristendomen från Sverige. De har de till stor del lyckats med. Svenskarna tror oftast inte på Gud (tyvärr) och Svenska statskyrkan är woke, även om det fortfarande finns vettiga präster i den. Att många unga svenskar nu dras till kristendomen är något som irriterar Magda och många andra i partiet.

Jag tycker det finns bra och dåliga saker med kristendomen. En del värderingar är fina, traditionen är ok. Men samtidigt rör det sig om en långhårig lallare som pratade ihjäl sig själv. Inte ett tecken på välutvecklat samhälle att tillbe flera tusen år gamla påhittade sagofigurer i min mening...
Citera
Igår, 12:38
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Nej. Inte så länge invasionen och islamiseringen fortgår i rasande takt. Det här är vår viktigaste fråga någonsin.

NÅGONSIN!

I vår hela historia.

Ok där håller jag inte med. Finns andra frågor för att utveckla vårat land.
Citera
Igår, 15:03
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Ok där håller jag inte med. Finns andra frågor för att utveckla vårat land.

Grodan som ligger i det sköna varma vattnet som gradvis stiger till kokpunkt där grodan till slut dör håller heller inte med mig om att hoppa ur vattnet medan den kan.
Citera
Idag, 17:07
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Grodan som ligger i det sköna varma vattnet som gradvis stiger till kokpunkt där grodan till slut dör håller heller inte med mig om att hoppa ur vattnet medan den kan.

Vi har tagit hårda smällar pga feminiseringen, avindustrialiseringen, klimathysterin osv. Det är andra grodor som kokar ihjäl om vi enbart fokuserar på en front.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in