2026-07-30, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Satt och kollade på gamla avsnitt av Outsiders på HBO och hittade avsnittet där Polyfamiljen är med. Lite intressant att se det nu 11 år senare när man vet hur det slutade. Det är säsong 11 avsnitt 2 om någon vill se det. Då var tvillingarna några månader gamla och allt var bara guld och gröna skogar i deras värld!
Fast så är det ju rätt vanligt att det kan bli.
Citera
2026-07-30, 20:08
Medlem
Hampus tog barnen på husvagnssemester. Erik hälsar på farmor och farfar med barnen, åker till Liseberg och Ullared mm.
Linda, hon drar på utlandssemester själv. Sen de få dagar hon har barnen får se bada i en sjö, panta burkar och trängas i lägenheten, men det kan ju ge en illusion om en husvagn/husbil.
Jag, mig själv, jag och så jag igen 😜
Citera
2026-07-31, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Erik vill såklart inte sitta kvar i den där härvan. Smart att kliva av.
Jag hoppas verkligen att sådant är fallet. Med tanke på hur det går för företaget hade åtminstone inte jag velat sitta med ens som suppleant i enda konkreta syfte att möjliggöra företagets existens.
Citat:
Ursprungligen postat av Maelha
Hampus tog barnen på husvagnssemester. Erik hälsar på farmor och farfar med barnen, åker till Liseberg och Ullared mm.
Linda, hon drar på utlandssemester själv. Sen de få dagar hon har barnen får se bada i en sjö, panta burkar och trängas i lägenheten, men det kan ju ge en illusion om en husvagn/husbil.
Jag, mig själv, jag och så jag igen 😜
Jag tänkte också på det. H har tagit med barnen till Norge och föräldrarnas stuga (?), E verkar just nu befinna sig i Göteborg med barnen. Och säkert mer därtill som jag inte har koll på. L har befunnit sig både utomlands och på dansevent, men barnen har på sin höjd fått följa med och tanka bilen. Hoppas att även L gör något speciellt med baren innan sommarlovets slut. Och för den sakens skull, umgås med mer än två barn.
Citera
2026-08-02, 11:57
Medlem
Anso10765s avatar
Kollade för skojs skull på vlogg 109 (5 år sedan)

8:17 in är det spänt. Linda ser sur ut o de tjafsar om vad man ska göra på semestern

Linda är sur för att Hampus vill kolla på slott o bada

Man märker ju nu efteråt hur nedtryckt familjen var av henne. Allt skulle ske på hennes premisser o intressen

I samma video var de på köpcentrum såklart. Lindas stora hobby
Citera
2026-08-03, 20:47
Medlem
Luftiss avatar
https://ibb.co/6JsPj1vg

13 år på YouTube, helt clueless när det gäller att skydda sitt konto.
Citera
2026-08-03, 21:40
Medlem
Citat:

Eller så är det så att H (eller E) har äganderätten så hon inte kommer in. Att inte rätt e-mail adress har registreras. Men lite rätt åt henne, hon har glidit på en räkmacka och kommer tappa intäkter rätt så rejält nu. H fick trots allt bygga upp din kanal från början medan L roffade åt sig den gamla.
Citera
2026-08-04, 10:46
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysCrazyInCats
Eller så är det så att H (eller E) har äganderätten så hon inte kommer in. Att inte rätt e-mail adress har registreras. Men lite rätt åt henne, hon har glidit på en räkmacka och kommer tappa intäkter rätt så rejält nu. H fick trots allt bygga upp din kanal från början medan L roffade åt sig den gamla.
Rätt sjukt egentligen att han varit med och byggt upp den plattform hon nu använder sig av för att antyda otrevliga saker om hans dotter. Det mest rättvisa vore om hon också fick bygga upp en helt ny kanal baserat på hennes nuvarande livsomständigheter.
Citera
2026-08-04, 10:59
Medlem
Citat:

Gillar att hon vridit stora delar utav texten och lagt till en låt.
Citera
2026-08-04, 14:45
Medlem
Nu ar L publicerat en stor om att hon behöver märka upp barnens kläder efter ett ullaredsbesök. Jag undrar on hon syftar till E:s resa, eller om hon själv tagit sig dit? Verkar inte vara samma dag i alla fall, vädret på bilderna att döma.

Citat:

Tog mig ungefär två sekunder att googla upp svaret på frågan. Nyfiken på orsaken. Kan det kanske vara Skapa en falsk identitet för att lura andra?
Citat:
"Om ett Google-konto inaktiveras beror det i de flesta fall på att kontots ägare inte har följt vår policy."
Citera
2026-08-04, 15:38
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Nu ar L publicerat en stor om att hon behöver märka upp barnens kläder efter ett ullaredsbesök. Jag undrar on hon syftar till E:s resa, eller om hon själv tagit sig dit? Verkar inte vara samma dag i alla fall, vädret på bilderna att döma.

Tog mig ungefär två sekunder att googla upp svaret på frågan. Nyfiken på orsaken. Kan det kanske vara Skapa en falsk identitet för att lura andra?

Hon var på Ullared på vägen hem från semestern i Slovakien.

Gällande kontot så är det troligen så att hon blivit utloggad p g a en appuppdatering eller liknande och att hon har glömt lösenordet. Helt i linje med vilken ansvarslös människa hon är i övrigt.
Citera
2026-08-04, 15:50
Medlem
Citat:
Hon var på Ullared på vägen hem från semestern i Slovakien.

Gällande kontot så är det troligen så att hon blivit utloggad p g a en appuppdatering eller liknande och att hon har glömt lösenordet. Helt i linje med vilken ansvarslös människa hon är i övrigt.
Fullt möjligt att det är anledningen till utloggningen från Youtube. Gällande inloggningen på googlekontot skriver hon dock att hon blivit inaktiverad, vilket i princip bara sker om man bryter mot Googles policy. Det har ju misstänkts här att L skapat fejkkonton för att kommentera till sin fördel, vilket kan vara orsak för inaktivering.
Citera
2026-08-04, 17:53
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Fullt möjligt att det är anledningen till utloggningen från Youtube. Gällande inloggningen på googlekontot skriver hon dock att hon blivit inaktiverad, vilket i princip bara sker om man bryter mot Googles policy. Det har ju misstänkts här att L skapat fejkkonton för att kommentera till sin fördel, vilket kan vara orsak för inaktivering.

Du har rätt, det missade jag. Trodde att hon försökt återställa lösenordet bara. Lycka till med att få rätsida på det där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in