Citat:
Ursprungligen postat av
Kluff
Han har tagit bort eller dolt bilderna på sina barn och fru från sitt instagramkonto – ett par-tre stycken bilder som var några år gamla. Det får väl ändå ses som den slutgiltiga bekräftelsen att det är han och hans familj som har drabbats

. Bilderna var fortfarande kvar igår.
Hur fan klarar man av att gå vidare efter något sådant? Eller att ens åka hem till sin bostad där allt påminner om- eller har spår av familjemedlemmar som inte längre finns?
Jag blev faktiskt väldigt illa berörd av det här trots att jag inte känner honom, och har tänkt på det sen jag hittade den här tråden och tråden om olyckan. Kanske extra mycket eftersom jag själv har sambo och två små barn, och att något skulle hända dem är det värsta jag kan tänka mig.
Jag har lyssnat på Kafferepet sedan starten och har alltid tyckt att de verkat vara ett riktigt gött gäng med precis min humor.
Ja, det blir ju den där knepiga relationen med "kändisar". Varje vecka hör man Albin i lurarna och får ta del av små detaljer i hans vardag. Man hör om Kvarnen i lycke, båtlivet eller hans erfarenhet av lagerarbete.
Han har ju blivit som en kompis (som inte har en aning om vem jag är) och där både jag och frugan blir en del av sorgen.
Jag har aldrig skrivit till Albin. Men om Albin mot förmodan läser här, vi är många som sörjer med dig.
Det är en otrolig tragedi och som i sådan fall saknas det ord och handling från oss anonyma följare som kan lindra din smärta.
Sorg tar tid. Varma tankar.