Citat:
Ursprungligen postat av
GregLestrade
Den enkla förklaringen är nog att det är väldigt många som trots allt är nöjda med sina liv. Det är du som är outliern, som märkligt nog ser tjejer i bikinis som något negativt och blir påmind om hur värdelöst allting är. Jag ser tjejer i stringbikini och tänker att det är för jävla najs att leva.
Att du dessutom blev "väldigt lycklig" av att Diogo Jota körde ihjäl sig säger nog mest om dig och ditt allmänna mående. Frågan som du borde ställa är kanske inte "vad är det för fel på folk i dagens samhälle?" utan snarare "vad är det för fel på mig?".
Hur kan du tycka det är okej när kvinnor BLOTTAR sin röv på detta sättet? Kvinnor i stringbikini går runt och blottar sin röv och du är okej med detta? Du tycker inte detta är en symbol för hur ruttet och vidrigt dagens samhälle är? Har du ingen anständighet i detta livet? Har du ingen heder?
Du är ju ett bevis på hur ruttet och vidrigt dagens samhälle är. Du kan tycka detta är kul och trevligt, jag tycker detta är fruktansvärt och vidrigt. Kvinnor ska inte blotta sin röv för allihopa offentligt.
Och ja, jag blir glad när folk dör i olyckor för det påminner mig och oss alla om att vi alla kommer dö snart och detta ruttna livet vi lever i kommer försvinna. Tack och lov.