2026-08-04, 10:44
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Det vet man väl inte? Finns gott om snygga och på andra sätt attraktiva män som köper sex.

Kanske det, men kemi är rätt mycket mer änbara utseende/yta. Oavsett så är det så att den som tar betalt för att bli knullad inte gör det av attraktion utan som ett sätt att tjäna pengar så du som sexköpare behöver förutsätta att hon med stor sannolikhet inte är attraherad av dig.
Citera
2026-08-04, 10:54
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Jag föreställer mig att den största downern med att ligga med en hora är att man vet att hon egentligen inte är ett dugg attraherad av en. Träffar man någon på krogen/dejt och det klickar så finns ju en genuin attraktion från båda (iaf i stunden och just där), så man vet att hon gillar DIG, och inte bara ens plånbok.

Jag tror att betydelsen av det du skriver har att göra med vilken syn man har på sex och vad sex innebär för en själv. För en del är sex också andra typer av känslor. Bl.a känslan av att bli åtrådd, att någon vill ha en. För andra är det bara "sex". Dvs fysisk njutning. Något du kan göra själv men även med "redskap" som kan vara en plastleksak men även av mänsklig natur. Med den senare synen spelar det ingen roll hur sexet fås. Enligt mig är inget mer rätt eller fel än det andra. Allt beror på ens egna preferenser.

Vad gäller krogen håller jag dock inte helt med dig. Skulle säga att många "väljer" ett krogragg av ren desperation. Lägg till en hög grad av berusning och valet / attraktionen som du kallar det, kan vara mycket missvisande. Hur många har inte vaknat upp dagen efter och... tja... starkt ifrågasatt sitt "val" för nattligt sällskap?

// CC
Citera
2026-08-04, 10:58
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Jag tror att betydelsen av det du skriver har att göra med vilken syn man har på sex och vad sex innebär för en själv. För en del är sex också andra typer av känslor. Bl.a känslan av att bli åtrådd, att någon vill ha en. För andra är det bara "sex". Dvs fysisk njutning. Något du kan göra själv men även med "redskap" som kan vara en plastleksak men även av mänsklig natur. Med den senare synen spelar det ingen roll hur sexet fås. Enligt mig är inget mer rätt eller fel än det andra. Allt beror på ens egna preferenser.

Vad gäller krogen håller jag dock inte helt med dig. Skulle säga att många "väljer" ett krogragg av ren desperation. Lägg till en hög grad av berusning och valet / attraktionen som du kallar det, kan vara mycket missvisande. Hur många har inte vaknat upp dagen efter och... tja... starkt ifrågasatt sitt "val" för nattligt sällskap?

// CC

Angående det förstnämnda, ja, det verkar onekligen så att sex för en del mest är att ta hand om en kroppsfunktion på ett till största delen mekaniskt sätt. Jag tänker att de som ser på sex på det sättet inte vet vad de går miste om.

Och ja, håller med om dagen efter ångest pga krogragg som inte var det man trodde, därav att jag skrev ”iaf i stunden där och då”
Citera
2026-08-04, 11:45
Medlem
Man vill kanske ha mer än ett snabbt ligg. Många män jag matchade med när jag dejtade sökte seriöst och ville ha både sällskap och kärlek. Sen tror jag att kvinnor av en viss kaliber som du nämner, vet de om att chansen att bara få till ett ligg troligtvis är obefintlig om mannen inte är extremt attraktiv då hon har så många att välja på.
Citera
2026-08-04, 11:48
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Men om du träffar någon där du får jättebra kemi, sexet är fantastiskt och du vill ha henne om och om igen? Vill du fortfarande hellre att det är en sexarbetare som du kanske måste dela med tusentals andra? Om det är en dejt så får du ju möjligheten att ha henne exklusivt och ligga med henne när du vill utan att behöva betala en spänn för det, om kemin är ömsesidig.
Fördelen med sexarbatarna är att det sker när man själv vill. Man får exakt det man vill när man vill.
Det är trevligt att ha nån gratis också men personligen tröttnar jag snabbt. När jag knullat dem i alla håll och gjort allt jag vill har jag inget intresse av att hålla dem, om de inte kan göra nåt annat för mig. Variation förnöjer.

Citat:
Ursprungligen postat av ThaliaElise
Män har en naturlig drift att jaga. Har du tappat den kan det bero på stress och låga testonivåer. Men du är inte ensam. Finns en annan tråd här på forumet om att mäns testo har halverats de senaste 50 åren. Det är inget att skämmas för och det finns hjälp att få.
Det finns inga belägg för att säga så. Man kan lika gärna säga att det är naturligt att våldta. Appeal to nature argument är generellt retarded. Just mitt testo är det inget fel på enligt tester.
Senast redigerad av Negerhanen 2026-08-04 kl. 11:57.
Citera
2026-08-04, 12:06
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Kommer bara ihåg att man mådde så jävla bra efter att man hade lagt någon sötnos, självkänslan på topp liksom. Nu har jag iofs aldrig gökat någon hora, men har svårt att tänka mig att känslan skulle vara densamma. Visst, du har tömt och nöjd på så vis, men du har inte behövt jaga, och enligt mig är jakten stor del av knullet.
Och den känslan bottnar ju i att du får en egoboost av det. Du tror att du är alfa för att nån brud hade sex med dig. Jag kunde inte bry mig mindre.
Citera
2026-08-04, 12:13
Medlem
Det är väl jagandet som gör det speciellt och att sen lyckas
Tänker man bara på vad det kostar och att det tar väldigt lång tid att dejta
Så är nog varken du eller den andra speciellt intresserad från början
De märker om män är oseriösa och kvinnor söker ofta en seriös relation med barn

En prostituerad gör det bara för pengar
Allt blir opersonligt och dessutom äckligt
Hon kan slarva med skydd och sprida sjukdomar
Andra kan visserligen också slarva runt.
Men tanken är ändå äcklig och med andra märker man ganska snabbt hur de lever sina liv
Citera
2026-08-04, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Är man villig att åka utomlands och betala tusenlappar för sex så har man knappast låga testosteronnivåer.

Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Det finns inga belägg för att säga så. Man kan lika gärna säga att det är naturligt att våldta. Appeal to nature argument är generellt retarded. Just mitt testo är det inget fel på enligt tester.

Det kan såklart också finnas andra skäl än lågt testo till att dagens män håller på att tappa sina naturliga drifter. Ofta är det en mer komplex bild med en mängd orsaker som grund.

Man kan absolut argumentera för att det är naturligt att våldta. Det finns ju flertalet arter i djurriker där våldtäkt är vanligt förekommande. Men det som särskiljer människan är ju en ovanligt högt utvecklad förmåga till impulskontroll och förmåga att se till långsiktiga konsekvenser.
Citera
2026-08-04, 14:39
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Och den känslan bottnar ju i att du får en egoboost av det. Du tror att du är alfa för att nån brud hade sex med dig. Jag kunde inte bry mig mindre.

Men det tror jag de allra flesta snubbar får faktiskt, mer värt att så att säga jaga och fälla bytet själv, än att bara få det serverat för att du betalar för det. Men för all del, har ju absolut funnits lirare i min bekantskapskrets som både raggat framgångsrikt på krogen men även sprungit till horor. Och när jag frågat varför så har jag fått till svar att de gick igång på makten de kände att de hade iom att de betalt. Har förstått att du är välutbildad så hur skulle du "diagnostisera" det där att de känner makt, har de typ mindervärdeskomplex eller?
Citera
2026-08-04, 14:46
Medlem
Fast vem fan lägger pengar på någon random brud? Om jag behövde spendera pengar på en kvinna så hade jag nog också valt ett proffs istället för en amatör.

Men jag är inte intresserad av att köpa sex oavsett om det är TS version av dejting eller regelrätt prostitution.

Om en tjej behöver övertalas för att vilja ha sex med mig så lär ändå inte sexet bli så bra.
Citera
2026-08-04, 16:03
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Angående det förstnämnda, ja, det verkar onekligen så att sex för en del mest är att ta hand om en kroppsfunktion på ett till största delen mekaniskt sätt. Jag tänker att de som ser på sex på det sättet inte vet vad de går miste om.

Det håller jag med om. Min personliga preferens efter att ha prövat båda typer är att sex med attraktion, känslor och åtråhet från båda är vida överlägset sex där sex bara är fysiskt.

// CC
Citera
2026-08-04, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Det är därför jag betalar för mig själv på (första-)dejter. Så att ingen ska missta mig för att vara en budget-bordell.

Tja, ok om du blev utbjuden på Pizzera Romana i Bredäng så blir det budget-bordell

men....

En avsmakningsmeny på Franzen kostar 5.500 kr per person plus dryckespaket 3.900 kr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in