Citat:
Ursprungligen postat av
handtralala
Men om du träffar någon där du får jättebra kemi, sexet är fantastiskt och du vill ha henne om och om igen? Vill du fortfarande hellre att det är en sexarbetare som du kanske måste dela med tusentals andra? Om det är en dejt så får du ju möjligheten att ha henne exklusivt och ligga med henne när du vill utan att behöva betala en spänn för det, om kemin är ömsesidig.
Fördelen med sexarbatarna är att det sker när man själv vill. Man får exakt det man vill när man vill.
Det är trevligt att ha nån gratis också men personligen tröttnar jag snabbt. När jag knullat dem i alla håll och gjort allt jag vill har jag inget intresse av att hålla dem, om de inte kan göra nåt annat för mig. Variation förnöjer.
Citat:
Ursprungligen postat av
ThaliaElise
Män har en naturlig drift att jaga. Har du tappat den kan det bero på stress och låga testonivåer. Men du är inte ensam. Finns en annan tråd här på forumet om att mäns testo har halverats de senaste 50 åren. Det är inget att skämmas för och det finns hjälp att få.
Det finns inga belägg för att säga så. Man kan lika gärna säga att det är naturligt att våldta. Appeal to nature argument är generellt retarded. Just mitt testo är det inget fel på enligt tester.