2026-08-04, 08:53
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Vad hände med gamla hederliga krogragg som alternativ?

9 av 10 män kan inte få något krogragg
Citera
2026-08-04, 08:56
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Har du dålig självkänsla eller varför spelar det här roll? Frågar genuint vad du tänker. Jag tänker att man kan gå till en psykolog i så fall. Var sak har sin plats. Att höja sin självkänsla medelst kvinnor från appar är inte särskilt smart.

Kommer bara ihåg att man mådde så jävla bra efter att man hade lagt någon sötnos, självkänslan på topp liksom. Nu har jag iofs aldrig gökat någon hora, men har svårt att tänka mig att känslan skulle vara densamma. Visst, du har tömt och nöjd på så vis, men du har inte behövt jaga, och enligt mig är jakten stor del av knullet.
Citera
2026-08-04, 09:21
Medlem
Citat:
Har du dålig självkänsla eller varför spelar det här roll? Frågar genuint vad du tänker. Jag tänker att man kan gå till en psykolog i så fall. Var sak har sin plats. Att höja sin självkänsla medelst kvinnor från appar är inte särskilt smart.

Män har en naturlig drift att jaga. Har du tappat den kan det bero på stress och låga testonivåer. Men du är inte ensam. Finns en annan tråd här på forumet om att mäns testo har halverats de senaste 50 åren. Det är inget att skämmas för och det finns hjälp att få.
Citera
2026-08-04, 09:31
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Kommer bara ihåg att man mådde så jävla bra efter att man hade lagt någon sötnos, självkänslan på topp liksom. Nu har jag iofs aldrig gökat någon hora, men har svårt att tänka mig att känslan skulle vara densamma. Visst, du har tömt och nöjd på så vis, men du har inte behövt jaga, och enligt mig är jakten stor del av knullet.

Jag föreställer mig att den största downern med att ligga med en hora är att man vet att hon egentligen inte är ett dugg attraherad av en. Träffar man någon på krogen/dejt och det klickar så finns ju en genuin attraktion från båda (iaf i stunden och just där), så man vet att hon gillar DIG, och inte bara ens plånbok.
Senast redigerad av handtralala 2026-08-04 kl. 09:35.
Citera
2026-08-04, 09:34
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Tjenare!

Jag tänkte här avlägga en komparativ jämförelse mellan att köpa sex och att dejta, det behöver inte sägas att det är utifrån ett manligt perspektiv.

Som en vuxen man har du i princip två val när det kommer till att idka samlag. Du kan antingen dejta, eller gå pang på rödbetan och gå till en bordell. Jag väljer här att bortse från kärlek då det av förklarliga skäl inte passar sig i min rapport. Vi ska alltså jämföra sex från dejting och sex från bordell.

Vi börjar med att avhandla dejting:

- det finns flera sätt att dejta, men förenklat så dejtar man idag på olika appar och kanske nåt singelevent om sådana fortfarande finns. Alternativet är att vänta på att nån intressant person dyker upp nånstans i vardagen. Det tar inte hänsyn till att behovet trycker på. Det är därför meningslöst att ta hänsyn till här.

- som man ska du ladda ned en app, och gärna betala för den för att få tillgång till vissa funktioner. Det kostar 150 kr/mån säger vi.

- sen ska du ta initiativ och skriva till många tjejer för att få napp. Nån gång kan man ha tur och tjejer tar egna initiativ. Man kan ifrågasätta kvaliteten på dessa tjejer, men det lämnar jag till senare. Du kommer alltså förlora tid på detta, och tid är som bekant lika med pengar. Det kan också kosta på i form av värdighet. Det är ofta nervöst och spänt. Du känner dig förnedrad och utnyttjad. Du får ta det du får snarare än välja den tjej du vill ha.

- när du fått napp ska du ta kvinnan på dejt. De flesta kvinnor av en viss kvalitet kommer inte bli imponerad av an kaffe på McDonalds eller en promenad i parken. Så förr eller senare kommer det här kosta dig minst 1000 kr med resor, mat, dryck. Det går att spendera mycket mer än så, t.ex. om man vill imponera med fina kläder och fin frisyr.

- ponera nu att dejten gick bra. Du får nu idka samlag med kvinnan. Det har kostat dig 1150 kr i mitt konservativa exempel där du dejtat i max en månad. Det här förutsätter också att kvinnan är någorlunda sexuellt frigjord. Nu kommer vi till en viktig punkt; nämligen kvaliteten på sexet! Gör hon analt? Får man spruta henne i mun och ansikte? Rimjob? Här vill jag ha era inlägg.

-dejten gick inte bra, du får ingenting för pengarna. Du får upprepa processen tills du är nöjd.

Bordell:

- eftersom sexköp är förbjudet i Sverige måste vi bege oss till den europeiska kontinenten. Jag väljer här valfri tysk metropol. Flyg trt kostar omkring 2-3000 sek. Hotell kan man få för runt 500 sek per natt. Inträde på FKK kostar omkring 750 sek. Då ingår lite relax, mat och annat gott. Det är avslappnande och chill. Ett samlag kostar runt 1000 sek, beroende på service. Här kan du välja och vraka mellan olika tjejer, analt, oralt, spruta vart du vill. Inget tjafs. Du kan ta flera tjejer på en dag. Kalaset kostar omkring 5-10 000 sek beroende på vad du vill ha.

Obs jag uppmanar ingen att köpa sex det här är bara en teoretisk diskussion.

Utifrån min jämförelse så här långt, vad är bäst mellan dejting och bordell? Dela med er av tankar och erfarenheter.

Men om du träffar någon där du får jättebra kemi, sexet är fantastiskt och du vill ha henne om och om igen? Vill du fortfarande hellre att det är en sexarbetare som du kanske måste dela med tusentals andra? Om det är en dejt så får du ju möjligheten att ha henne exklusivt och ligga med henne när du vill utan att behöva betala en spänn för det, om kemin är ömsesidig.
Citera
2026-08-04, 09:57
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Helt klart en svårslagen känsla. The chase is better than the catch som det heter.
Citera
2026-08-04, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThaliaElise
Män har en naturlig drift att jaga. Har du tappat den kan det bero på stress och låga testonivåer. Men du är inte ensam. Finns en annan tråd här på forumet om att mäns testo har halverats de senaste 50 åren. Det är inget att skämmas för och det finns hjälp att få.

Är man villig att åka utomlands och betala tusenlappar för sex så har man knappast låga testosteronnivåer.
Citera
2026-08-04, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Helt klart en svårslagen känsla. The chase is better than the catch som det heter.

Har aldrig förstått den grejen.
Citera
2026-08-04, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Jag föreställer mig att den största downern med att ligga med en hora är att man vet att hon egentligen inte är ett dugg attraherad av en. Träffar man någon på krogen/dejt och det klickar så finns ju en genuin attraktion från båda (iaf i stunden och just där), så man vet att hon gillar DIG, och inte bara ens plånbok.

Det vet man väl inte? Finns gott om snygga och på andra sätt attraktiva män som köper sex.
Citera
2026-08-04, 10:14
Medlem
Enligt din research så ser det ut som bordell är det mest attraktiva
Citera
2026-08-04, 10:15
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Har aldrig förstått den grejen.
Förmodligen för att du inte får napp.
Citera
2026-08-04, 10:34
Medlem
Yungvidzibois avatar
sexköp är kanske bättre om man är oskuld och verkligen vill ha sex innan man dör.
Men människor lär nog vilja ha sex med personer de verkligen tycker om. Och som folk skrev, jakten är en del av grejen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in