2026-08-04, 13:34
Medlem
https://www.tv4.se/just-nu/5X2gd1LxetIeTZOK8nfM2Y/paradise-hotel-profils-barn-tvangsomhandertas

Citat:
Profilen har tidigare medverkat i Paradise hotel.

Enligt domen ska polis och socialtjänst ha ryckt ut till parets bostad efter ett bråk mellan profilen och sambon. Båda uppges ha varit berusade, narkotika ska ha hittats i hemmet och profilen ska ha haft svårt att hålla i barnet.

Eftersom paret inte har visat ”en tillräckligt betryggande insikt” om allvaret i händelsen bedömer förvaltningsrätten att tvångsomhändertagandet enligt lvu ska fortsätta.

Vem?
2026-08-04, 13:35
Medlem
Straminskys avatar
Är man med i Paradise Hotel så bör man sociala myndigheter kopplas in per automatik.
2026-08-04, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straminsky
Är man med i Paradise Hotel så bör man sociala myndigheter kopplas in per automatik.
Jackie Ferm
2026-08-04, 13:46
Medlem
2560ps avatar
Citat:

Precis. Var det inte någon deltagare som mördade någon efteråt, för några år sedan? Och nån annan gång var det väl sexövergrepp. Verkar inte vara direkt sunda deltagare i den serien.
2026-08-04, 13:48
Medlem
Ibland fungerar ju tydligen tvångsomhändertagandet som det skall i alla fall, det är väl något positivt man kan säga om händelsen.

Citat:
Haha, ja, det borde i alla fall vara en sorts varningsflagga.
2026-08-04, 13:52
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadur49
Jackie Ferm
Svartens dotter! Om det är hon så kan man säga att det sociala arvets cirkel slutits.
2026-08-04, 14:11
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadur49
Jackie Ferm

Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Svartens dotter! Om det är hon så kan man säga att det sociala arvets cirkel slutits.

Har hon varit med där? Googlade henne och hon är ju 35. Trodde det var 20-åringar i den serien?
2026-08-04, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Mm, äpplet faller inte långt från trädet.

För övrigt den enda jag kände till som varit med i programmet. Kanske beroende på mitt intresse för krim.
2026-08-04, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Har hon varit med där? Googlade henne och hon är ju 35. Trodde det var 20-åringar i den serien?
Hon var i den åldern, alltså tjugo, när hon vann.
2026-08-04, 14:15
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Mm, äpplet faller inte långt från trädet.

För övrigt den enda jag kände till som varit med i programmet. Kanske beroende på mitt intresse för krim.

Jag kände ju till henne, men inte att hon varit med. Men det är klart, programmet är ju gammalt så hon kanske var med för 10 år sen eller nåt.

Sket ut ungen i maj också, såg jag. Kortvarig mammalycka!
2026-08-04, 14:15
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Hon var i den åldern, alltså tjugo, när hon vann.

Jo, jag insåg det. Vann hon också?! Haha, världen är bra sjuk
2026-08-04, 14:16
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Ingen aning? Kollar inte på sånt. Svarade på vadur49 s kommentar. De kanske har börjat med någon vuxenversion av P.H?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in