2026-08-02, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeepYourHeadUp4
Stämmer det måste man vara en fjant som kallar på backup för att nån ber en ha koll på sin hund. Vilket jag inte skulle säga är förvånande med tanke på alla wt och spännblattar som inte har koll på sina djur.

Det verkar stämma. Jag har pratat med BO.
Citera
2026-08-02, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qflexi0n
Han ska det vara. En till man ska vart inblandad som jag ej hört namn på
Även R*ver J*nsson ska vart iblandad.
BO ska vara C*rl Lj*s

BO måste med största sannolikhet vara släkt med den frånlidne dubbelmördaren Helmer Ljus.
Citera
2026-08-02, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
BO måste med största sannolikhet vara släkt med den frånlidne dubbelmördaren Helmer Ljus.

Stämmer också.
Citera
2026-08-03, 04:48
Medlem
R*ver verkar vara släppt iaf
Citera
2026-08-03, 14:38
Medlem
Nu har brottsrubriceringen ändrats från försök till mord till grov misshandel, samt medhjälp till grov misshandel.

https://www.ljusdalsposten.se/ljusdal/en-knivskadad-efter-brak-hallits-en-del-forhor/?shareSource=iossharebutton
Citera
2026-08-03, 21:54
Medlem
Absolut inte. Tro det eller ej så finns det fler människor i landet som heter Ljus i efternamn.
Citat:
Citera
2026-08-03, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devourment84
Absolut inte. Tro det eller ej så finns det fler människor i landet som heter Ljus i efternamn.

Nu råkar dom härstamma från samma lilla ort och en tidigare användare har bekräftat släktskapet. Läs tråden.
Citera
2026-08-03, 23:41
Medlem
Citat:
Bo ska ha sagt till mgm att hålla koll på sin hund som var påväg att attackera bos hund. Vilket inte föll i god jord hos mgm som hämtade förstärkning och tillhygge.
Men som sagt. Det är ryktet jag hört så det kan vara en helt annan historia
Vi har kommit till en fin plats i Sverige där många är beredda att ha ihjäl andra för småskit. Som att bli tillsagd. Wtn som tuffa machobabbar. Samma sak. Tragiskt
Citera
2026-08-04, 05:49
Medlem
Och jag råkar ha frågat BO om vem det är som "bekräftar" släktskapet. Han tycker det är märkligt att någon bekräftar och påstår sig ha pratat med honom.
Citat:
Nu råkar dom härstamma från samma lilla ort och en tidigare användare har bekräftat släktskapet. Läs tråden.
Citera
2026-08-04, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devourment84
Och jag råkar ha frågat BO om vem det är som "bekräftar" släktskapet. Han tycker det är märkligt att någon bekräftar och påstår sig ha pratat med honom.

Trolleri,trollera... Det finns enbart 120 personer i Sverige med efternamnet Ljus och samtliga härstammar från Hälsingland/Gävleborg med omnejd. Jag hoppas du förstår att det är hypotetiskt omöjligt att de två inte är släkt med varandra.
Citera
2026-08-04, 14:29
Medlem
R.J sitter inte. Men puckot P.L och någon till är anhållen. Hoppas dom inte släpps ut igen.
Citera
2026-08-04, 14:34
Medlem
Citat:
Bo ska ha sagt till mgm att hålla koll på sin hund som var påväg att attackera bos hund. Vilket inte föll i god jord hos mgm som hämtade förstärkning och tillhygge.
Men som sagt. Det är ryktet jag hört så det kan vara en helt annan historia

Stämmer bra. Så otroligt puckat hur man kan gå så långt för en sån grej. Människan är ju allt annat än frisk att ha ute i det fria.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in