2026-08-03, 23:17
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridgeblandning
Jo, vad vore annars poängen med att dejta?

Rimligtvis att lära känna någon bättre.
Citera
2026-08-03, 23:19
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Så män skulle alltså inte föredra kvinnor som genuint suktar efter deras kukar, istället för kvinnor som är osugna på dom?
Det beror nog på hur mannen är lagd. För många män är bekräftelse viktigt och då har du en poäng. Det är nog därför många män kör på dejting istället. Men själva hålet, och akten i sin kärna, känns likadant.

Till er andra i tråden så får jag meddela att negern återkommer vid ett senare tillfälle.
Citera
2026-08-03, 23:19
Medlem
bridgeblandnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Rimligtvis att lära känna någon bättre.
Kvinnor är dessvärre enfaldiga och ointressanta med undantag för sexuellt umgänge.
Citera
2026-08-03, 23:22
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridgeblandning
Kvinnor är dessvärre enfaldiga och ointressanta med undantag för sexuellt umgänge.

Låt mig gissa att du liksom ts har vissa problem när det gäller att få komma till skott?
Citera
2026-08-03, 23:27
Medlem
bridgeblandnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Låt mig gissa att du liksom ts har vissa problem när det gäller att få komma till skott?
Inte alls! Kvinnor är dock giriga och kräver allt mer med tiden. Dyra middagar, gemensam bostad, resor, nya möbler, och annat kostnadsdrivande. Så jag nödgas byta till en ny kvinna gång efter annan.
Citera
2026-08-03, 23:42
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Men om man går på en dejt och vill knulla, då har man blivit blåst av kvinnan när hon inte ville knulla. Annars kan man gå en stund i parken. Har du hört att vissa kvinnor anser att de står över såna simpla ting? Män ställer bara upp på det för att de är desperata och dumma.

Jag söker sex när jag söker sex. Jag har inga problem med att förföra damer för övrigt, eller skulle ta det särskilt hårt om jag blir avvisad. Jag tycker bara det är en blåsning att dejta om man nu vill ha sex och dejten inte slutar i sex. Jag vill ha sån där sex som man har i en porrfilm. Har du sett en sån nång gång? Då ger jag inget för att det ska vara ömsesidigt. I porrfilmen är kvinnan ett objekt. Alla män runkar till sånt och vill egentligen göra exakt så.
Tack, då har du till slut svarat på frågan.

Du söker inte ömsesidigt sex. Du söker tillgång till en kvinnokropp under former där hennes egen vilja och lust inte behöver påverka utfallet. Det är exakt därför bordellen framstår som idealisk för dig.

Du har inte blivit ”blåst” för att en kvinna går på dejt men sedan inte vill ligga. En blåsning förutsätter att hon har lovat dig sex i utbyte mot något och därefter brutit överenskommelsen. Det har hon inte. Du har gjort en chansning och blivit missnöjd med resultatet. Att beskriva det som bedrägeri visar snarare att du betraktar hennes samtycke som en leverans du anser dig ha betalat för.

Att sedan hänvisa till ”alla män” förändrar ingenting. Det är fortfarande din egen hållning du beskriver: du vill inte bara ha sex, utan köpa bort risken att kvinnan själv inte vill ha dig.

Det du kallar ”porrfilmssex” - ett vanligt fantasi-tema mellan oss kvinnor och män - undkommer ömsesidigheten. Jag kan som kvinna frivilligt vilja vara objektifierad eller undergiven, även i mycket hårt sex. Men då är min vilja fortfarande själva förutsättningen. Det du kan förhandla fram eller betala för är en samtyckt roll – aldrig rätten att strunta i samtycket. Är du med?

Om tjejens vilja verkligen är irrelevant för dig beskriver du därför inte bara en sexuell preferens. Du beskriver de facto att den gräns som skiljer sex från ett sexualbrott, saknar betydelse för dig.
Citera
2026-08-03, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knarkmamma
Tänker att det är just på grund av att många män tänker exakt som TS eller rör sig i liknande tankebanor som så många kvinnor slutar dejta helt och hållet. Kan inte klandra dom, om jag ska vara ärlig.

Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Ja det är skrämmande. Hoppas inte nästa generation fortsätter i samma spår som TS.

Eller så är det så att fler och fler män börjar vakna upp och gå sin egen väg istället för att fortsätta simpa för dagens kravmaskiner till kvinnor. Kan inte klandra dem, om jag ska vara ärlig.

Kan ni komma med ett enda argument för varför män ska välja dejting framför sexköp idag? Jag tvivlar.
Citera
2026-08-03, 23:51
Medlem
TS frågeställning säger nog mest om honom själv. Han vill bara få stoppa in kuken, spruta och i princip nyttja kvinnan som en form av onani.

Vad hände med närhet, intellektuell intimitet, vänskap, förtroende och tillit, att tycka om varandra.
Citera
2026-08-03, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Nu är jag förvisso tjej men jag blev nyfiken.

Det är väl skönare att knulla någon som du vet vill ha din kuk, än en hora som kanske hellre hade avstått den?

Om så är fallet, så får du ju högre värde från icke-horan och då blir väl inte jämförelsen du försöker göra mellan hora och icke-hora korrekt.

Nej. Män funkar inte så. Hade män gjort det så hade fenomen som porr, strippklubbar, bordeller osv inte existerat.
Citera
2026-08-03, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
TS frågeställning säger nog mest om honom själv. Han vill bara få stoppa in kuken, spruta och i princip nyttja kvinnan som en form av onani.

Vad hände med närhet, intellektuell intimitet, vänskap, förtroende och tillit, att tycka om varandra.

Du har sett för många romantiska komedier.
Citera
2026-08-03, 23:57
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Nej. Män funkar inte så. Hade män gjort det så hade fenomen som porr, strippklubbar, bordeller osv inte existerat.

Jaha, jag trodde män tog porr och horor som andra alternativ när dom inte kan eller orkar skaffa vanligt ligg.
Citera
2026-08-04, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtificialElegance
Så jag frågar igen - är det egentligen sex du söker, eller tryggheten i en situation där kvinnans möjlighet att välja bort dig har avlägsnats mot betalning...?

Fast det fungerar inte så. Sexsäljare har krav på sina kunder och kan välja bort precis vem de vill. Sen är ju kraven (typ hel, ren och respektfull) betydligt enklare för många att leva upp till än att försöka navigera i det minfält som kallas dejting år 2026. Men att sexsäljande kvinnor inte har möjlighet att välja bort dig stämmer inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in