Citat:
Ursprungligen postat av
Fishy75
Supa, köra raggarbil och ta blancolån på fyllan gör nog att det drar iväg snabbt. Vet att i raggarjävlar berättade han att han hade ju förskott på lönen flera gånger samt att han inte hade lyckats jobba in någon riktig betald semester

.
Tror också att det kan ligga lite i det du säger, att han har pratat för mycket och nu har han blivit en måltavla och då känner han sig väl säkrare med att sitta inne i 12 år (eller 10 eller vad det nu blir då man måste sitta 3/4 av straffet innan man kan bli villkorligt frigiven) än att gå runt och vänta på att dö. Men hans liv kan ju inte vara roligt när han kommer ut heller, finns ju inte en chans att han lyckas skaffa något vettigt jobb med ett 10-12årigt gap i cvt.
Åh herregud
Ja, det var nog inte så bra att sjunga så mycket som han gjorde. "Fienden" har nog redan satt pris på hans huvud (om jag får gissa,efter att ha sett Johan Falk några ggr). Sen undrar jag som lekman, är han så här dum på riktigt? Jag såg honom i BB och ville gärna tro att han är snäll och harmlös (vilket han verkade vara) men knarkkurir (även det av "misstag"), stjäla militära fordon, punda som luffare och hjälpa till med mord. Och detta är bara vad vi
vet.
Kan man verkligen vara så blåögd att man helt ärligt inte vet vad man ger sig in på? Han verksr ju inte vara den vassaste kniven i lådan,nej, men jag skulle inte kalla honom dum heller