2026-08-03, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Alltså, vad är det som göder detta ständiga hat?

T.o.m Micke Leijnegard är tillbaka på SVT - och han är ändå dömd för ett brott - i domstol.
Om inget annat så kanske åtminstone det kunde ge dig en hint om att MZ med all sannolikhet för närvarande självmant avstår från uppdrag. Just nu vill han uppenbarligen bara hänga på sitt café och agera dj för en mindre publik. Så låt honom.
Du ska att det blir annorlunda den dagen hans exfru inte längre kan förhala skilsmässan.

Det där med takt borde du kanske inte uttala dig om eftersom det uppenbart inte är ditt ämne.
För övrigt brukar en dj spela playback och ibland digga, eller sjunga med. Och du har helt rätt - det är inte ens karaoke.

Jag har inte hängt med riktigt i tråden men förhalar C skilsmässan? Jag trodde att det var hon som var den mest drivande i den. Kan hon förhala den? Är det inte 6mån betänketid sedan går den igenom?
Citera
2026-08-03, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Vilket hat? Det du visar mot Ciara som är offret för en otrogen, knarkande lögnare till man som dessutom försökte kidnappa hennes barn? Ditt hat är fullständigt oförklarligt. Om du tror att MånsPetter hellre leker diskjocke vid sin kaffevagn än åker på turné så står det dig fritt. Du får leva i din drömvärld hur mycket du vill.
Det är skillnad på att ständigt förlöjliga människor över varje liten ovidkommande, icke existerande detalj man kan komma på och att peka på faktiska handlingar och beteenden.

Anledningen till att du tycker att mitt hat är fullständigt oförklarligt är helt enkelt för att det inte existerar. Du skulle inte kunna visa på ett enda tillfälle av oresonligt hat från min sida - ens om du försökte.

I en drömvärld tror jag förstås MZ mycket hellre åkt på turné än (enbart) stått i sin cafévagn. Men nu är ju inte detta en dröm - utan säkerligen närmre en mardröm.
Citera
2026-08-03, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Jag har inte hängt med riktigt i tråden men förhalar C skilsmässan? Jag trodde att det var hon som var den mest drivande i den. Kan hon förhala den? Är det inte 6mån betänketid sedan går den igenom?
6 månader passerades redan i september förra året. Nu har snart ytterligare ett år passerat eftersom hon vill ogiltigförklara deras äktenskapsord genom engelsk domstol.
Citera
2026-08-03, 20:49
Medlem
Ännu ett inlägg där ni kan se A. springa in i pappa MZ:s armar på lördagen på B&G. Det är verkligen fint att se den nära relationen mellan de två och hur mycket A. älskar att stå bredvid pappa MZ och delta i låten tillsammans. A. kan texten till en känd MZ-låt. Kanske en uppkommande artist? Allt detta visar bara allvaret i CJ:s lögner i hennes inlägg om att barnen blir utsatta för övergrepp... men det är mycket möjligt att hennes inlägg kommer att bli föremål för behandling i den kommande domstolsförhandlingen... eftersom CJ vill få så mycket pengar som möjligt... men vilka pengar när MZ är arbetslös på grund av sitt inlägg?
Citera
2026-08-03, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Vilka "uppdrag" har han erbjudits men "självmant" avstått från?
På svenska betyder "med all sannolikhet" att man tycker sig veta eller tror starkt på något men samtidigt inte kan vara 100% säker.
Hur tänker du att din fråga ska besvaras i ljuset av det?

(Han avstod definitivt självmant från sin sommarturné förra året)
Senast redigerad av Lazydell 2026-08-03 kl. 21:07.
Citera
2026-08-03, 21:08
Medlem
– Här är vad AI säger om ämnet: "Eftersom hon redan äger två bostäder i England är hennes 'verkliga behov' av bostad tillgodosedda, vilket gör det mycket svårare för henne att övertyga en engelsk domare att helt avvisa det svenska äktenskapsförordet. Hennes beteende kommer att slå tillbaka mot henne: När hon ber den engelska domaren om underhåll kommer makens advokater att visa skärmdumpar från Instagram. Domaren kommer att se att hennes mans brist på inkomst är ett direkt resultat av hennes illvilliga handlingar. En engelsk domstol kommer inte att tvinga hennes man att betala underhåll – och inte heller tillåta henne att säga upp äktenskapsförordet – på grund av en ekonomisk kris som hustrun illvilligt skapat."
Senast redigerad av Madaj 2026-08-03 kl. 21:35.
Citera
2026-08-03, 21:20
Medlem
Återigen AI om den kommande förhandlingen: Den engelska domstolen ser äktenskapet som ett partnerskap. Hustruns strategi att hamstra sin egen inkomst medan den svenske maken betalar för allt anses vara ett möjligt brott mot förtroende och laglighet. Mannen kan framgångsrikt argumentera för att hans ekonomiska bidrag direkt gjorde det möjligt för henne att hamstra sina pengar. Eftersom han betalade för familjen anses hennes dolda besparingar och hus juridiskt sett vara tillgångar som byggts upp under äktenskapet.
Senast redigerad av Madaj 2026-08-03 kl. 21:25.
Citera
2026-08-03, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Ännu ett inlägg där ni kan se A. springa in i pappa MZ:s armar på lördagen på B&G. Det är verkligen fint att se den nära relationen mellan de två och hur mycket A. älskar att stå bredvid pappa MZ och delta i låten tillsammans. A. kan texten till en känd MZ-låt. Kanske en uppkommande artist? Allt detta visar bara allvaret i CJ:s lögner i hennes inlägg om att barnen blir utsatta för övergrepp... men det är mycket möjligt att hennes inlägg kommer att bli föremål för behandling i den kommande domstolsförhandlingen... eftersom CJ vill få så mycket pengar som möjligt... men vilka pengar när MZ är arbetslös på grund av sitt inlägg?

Länk?
Det yngsta barnet var där på fredagen också (enligt min vän som körde förbi B&G)
Citera
2026-08-03, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Vad exakt är roligt kan du delge oss andra det?

Jag ser bara en snygg kille som alltid är vältränad, professionell och levererar fullt ut på scenen som i alla andra sammanhang. Vad kallas de nu igen? Proffs har jag för mig.

Vi kanske inte pratar om samma person?

Det blir ganska komiskt hur du desperat kastar in skratt-emojis och försöker piska upp en stämning som ingen annan i tråden håller med om. Och vet du det är både barnsligt, löjligt och omoget enligt mig.

Hahahaha, jag trodde du var seriös fram tills nu. Nu tror jag bara att du är ett uttråkat troll.
Kille för det första? Det är en sliten, medelålders man i videon som hoppar i otakt till musiken inför 5 vithåriga och helt ointresserade pensionärer.
Carola, ljusan dagen, den lilla publiken på 80+ man kan räkna på en hand...
Citera
2026-08-03, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unbillman
Länk?
Det yngsta barnet var där på fredagen också (enligt min vän som körde förbi B&G)

franzencamilla Instagramprofil....den Instagramprofilen kommenterade också dagens inlägg på B&G
Citera
2026-08-03, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
På svenska betyder "med all sannolikhet" att man tycker sig veta eller tror starkt på något men samtidigt inte kan vara 100% säker.
Hur tänker du att din fråga ska besvaras i ljuset av det?

(Han avstod definitivt självmant från sin sommarturné förra året)

Då förstår jag. Du har alltså ingen aning utöver att du intalar dig själv hur det borde vara.
Citera
2026-08-03, 21:35
Medlem
Se vilken storpublik och vilken stämning:
https://www.instagram.com/p/DbkuSanilWX/?img_index=3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in