2026-08-03, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
I vissa fall är dom "vuxna" lagmässigt, t ex gällande brott, men nu är vi OT så jag lämnar det nu...

Håller med, kommer oavsett fira med öl så fort den narcissistiska pedofilen Trump avlider.
Senast redigerad av intoanavrin 2026-08-03 kl. 17:06.
Citera
2026-08-03, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarkov
Som sagt du kommer med dina påståenden och har inga bevis överhuvudtaget. Det är du som är en vänster-pedofil och inte Trump.

Trumps namn var det namn som förekom flest gånger i Epstein-dokumenten. FBI satt i månader och redigerade hans namn. Vad tror du det beror på? https://www.nytimes.com/2026/02/01/us/trump-epstein-files.html Att Trump gick in hos barn när dom bytte om inför skönhetstävlingarna borde få dig att tänka efter. Tvivlar att du är mottaglig för bevis när inte ens kan ta in den information.

-> Mer bevis https://www.britannica.com/topic/The-Epstein-Files-A-Timeline.

-> https://edition.cnn.com/2026/02/11/politics/epstein-files-trump-claims-contradictions-analysis
Senast redigerad av intoanavrin 2026-08-03 kl. 17:48.
Citera
2026-08-03, 17:21
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Det var bra.

Länge leve Trump, SD och Israel! 🫶🫶🫶🥳🥳
Citera
2026-08-03, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intoanavrin
Trumps namn var det namn som förekom flest gånger i Epstein-dokumenten. FBI satt i månader och redigerade hans namn. Vad tror du det beror på? https://www.nytimes.com/2026/02/01/us/trump-epstein-files.html Att Trump gick in hos barn när dom bytte om inför skönhetstävlingarna borde få dig att tänka efter. Tvivlar att du är mottaglig för bevis när inte ens kan ta in den information.

-> Mer bevis https://www.britannica.com/topic/The-Epstein-Files-A-Timeline.

-> https://edition.cnn.com/2026/02/11/politics/epstein-files-trump-claims-contradictions-analysis

Ingenting av det där bevisar fortfarande inte någonting överhuvudtaget. Du det man definerar som TDS och du är hyperfixerad på CNN och liknande hat-spridande homo-vänster massmedia.
Citera
2026-08-03, 18:24
Medlem
Citat:
Ingenting av det där bevisar fortfarande inte någonting överhuvudtaget. Du det man definerar som TDS och du är hyperfixerad på CNN och liknande hat-spridande homo-vänster massmedia.

Du skulle fortfarande försvara Trump även om det fanns videobevis, du har inte ens läst det jag länkat så gör din hemläxa innan du säger att det inte finns några bevis.

Kanske blir lättare för dig om du hostar upp trumps lilla räka ur halsen din.
Citera
2026-08-03, 20:01
Medlem
FunAndGamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Donald Trump är ingen psykopat, han är en av de klokaste och sundaste människorna som finns i detta nu. Jag kommer att bli ledsen när han går bort, han är en av få färgstarka personer som är kvar på världsscenen. Jag hoppas att han kommer att ha många friska år kvar när hans tid som president är över, så att han hinner spela golf och umgås med sina barn och barnbarn mer än han hunnit under sitt långa arbetsliv.

Om jag kommer ihåg rätt var du inte glad alls över Sverigedemokraternas gnällväggskyssande i samband med att det folkmördades palestinier, och Trump är väl med stor sannolikhet den lydigaste och mest ogenerade gnällväggskyssaren på hela planeten. Varför så selektiv angående när det är viktigt med principer? Att han har lustig personlighet till skillnad från de flesta politiker förändrar inte att han är vedervärdig.
Citera
2026-08-03, 20:15
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunAndGames
Om jag kommer ihåg rätt var du inte glad alls över Sverigedemokraternas gnällväggskyssande i samband med att det folkmördades palestinier, och Trump är väl med stor sannolikhet den lydigaste och mest ogenerade gnällväggskyssaren på hela planeten. Varför så selektiv angående när det är viktigt med principer? Att han har lustig personlighet till skillnad från de flesta politiker förändrar inte att han är vedervärdig.

Stämmer, jag kan inte fatta varför varken President Trump eller Jimmie Åkesson fjantar med Israel och judarna nu. Det gör mig så besviken och ledsen. Men när det gäller politik måste man ju tyvärr välja det minst onda, i och med att det inte finns ett direktdemokratisystem där medborgare kan rösta i varje enskild fråga, och både Fru Clinton och Fru Harris som var de som stod emot Trump i respektive presidentval, och de krafter som står emot Jimmie Åkesson nu (S, V, Mp, C), är mycket skadligare för sina egna respektive länder och hela världen, än Trump och Åkesson.

...och sedan finns även den aspekten för mig, att jag anser att media ska vara opartiska. Det sätt de svartmålat och demoniserat både Trump och Åkesson är helt enkelt inte OK, och det skulle jag ha sagt även om de hade svartmålat och demoniserat några politiker som i sakfrågor stod väldigt långt ifrån mig. Man måste kunna lita på media, annars är det ingen mening med att de finns.
Senast redigerad av Merwinna 2026-08-03 kl. 21:02.
Citera
2026-08-03, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intoanavrin
Du skulle fortfarande försvara Trump även om det fanns videobevis, du har inte ens läst det jag länkat så gör din hemläxa innan du säger att det inte finns några bevis.

Kanske blir lättare för dig om du hostar upp trumps lilla räka ur halsen din.
Nej det skulle jag inte, skulle det finnas bevis så hade du haft rätt.
Men du har inga bevis och det finns inga bevis, så du har fel och du har TDS..
Citera
2026-08-03, 20:46
Medlem
FunAndGamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Stämmer, jag kan inte fatta varför varken President Trump eller Jimmie Åkesson fjantar med Israel och judarna nu. Det gör mig så besviken och ledsen. Men när det gäller politik måste man ju tyvärr välja det minst onda, i och med att det inte finns ett direktdemokratisystem där medborgare kan rösta i varje enskild fråga, och både Fru Clinton och Fru Harris som var de som stod emot Trump i respektive presidentval, och de krafter som står emot Jimmie Åkesson nu (S, V, Mp, C), är myket skadligare för sina egna respektive länder och hela världen, än Trump och Åkesson.

...och sedan finns även den aspekten för mig, att jag anser att media ska vara opartiska. Det sätt de svartmålat och demoniserat både Trump och Åkesson är helt enkelt inte OK, och det skulle jag ha sagt även om de hade svartmålat och demoniserat några politiker som i sakfrågor stod väldigt långt ifrån mig. Man måste kunna lita på media, annars är det ingen mening med att de finns.

Formuleringen "Donald Trump är ingen psykopat, han är en av de klokaste och sundaste människorna som finns i detta nu." indikerar att han skulle vara lite mer än bara det minst dåliga alternativet. Dessutom har man nu hittat på att eftersom Israel, och i synnerhet amerikansk sponsring av deras konstanta krigande och folkmördande, blivit så hatat i USA på senare år ska man helt enkelt se till att integrera de båda ländernas militärstyrkors underrättelse, produktion av vapen och teknik, budget osv. så att Israel får direkt och "laglig" kontroll över USA. Helt ogenerat högförräderi inför öppen ridå, och mer eller mindre hela det republikanska partiet är för det, Thomas Massie och några andra är de enda undantagen. Jag skulle hävda att det på egen hand räcker för att göra Trump värre än Harris oavsett hur katastrofalt wokebögeri hon hade orsakat.
Senast redigerad av FunAndGames 2026-08-03 kl. 20:51.
Citera
2026-08-03, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FunAndGames
Formuleringen "Donald Trump är ingen psykopat, han är en av de klokaste och sundaste människorna som finns i detta nu." indikerar att han skulle vara lite mer än bara det minst dåliga alternativet. Dessutom har man nu hittat på att eftersom Israel, och i synnerhet amerikansk sponsring av deras konstanta krigande och folkmördande, blivit så hatat i USA på senare år ska man helt enkelt se till att integrera de båda ländernas militärstyrkors underrättelse, produktion av vapen och teknik, budget osv. så att Israel får direkt och "laglig" kontroll över USA. Helt ogenerat högförräderi inför öppen ridå, och mer eller hela det republikanska partiet är för det, Thomas Massie och några andra är de enda undantagen. Jag skulle hävda att det på egen hand räcker för att göra Trump värre än Harris oavsett hur katastrofalt wokebögeri hon hade orsakat.
MAGA är en cult det spelar inte någon roll vad som händer. Kolla bara på Jan6 och valet 2020. Högt uppsatta förnekar fortfarande det valresultatet.
Senast redigerad av intoanavrin 2026-08-03 kl. 21:00.
Citera
2026-08-03, 20:52
Medlem
Citat:
Nej det skulle jag inte, skulle det finnas bevis så hade du haft rätt.
Men du har inga bevis och det finns inga bevis, så du har fel och du har TDS..
Ok, vad är det för bevis du saknar din träskalle?
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in