Citat:
Ursprungligen postat av
FunAndGames
Om jag kommer ihåg rätt var du inte glad alls över Sverigedemokraternas gnällväggskyssande i samband med att det folkmördades palestinier, och Trump är väl med stor sannolikhet den lydigaste och mest ogenerade gnällväggskyssaren på hela planeten. Varför så selektiv angående när det är viktigt med principer? Att han har lustig personlighet till skillnad från de flesta politiker förändrar inte att han är vedervärdig.
Stämmer, jag kan inte fatta varför varken President Trump eller Jimmie Åkesson fjantar med Israel och judarna nu. Det gör mig så besviken och ledsen. Men när det gäller politik måste man ju tyvärr välja det minst onda, i och med att det inte finns ett direktdemokratisystem där medborgare kan rösta i varje enskild fråga, och både Fru Clinton och Fru Harris som var de som stod emot Trump i respektive presidentval, och de krafter som står emot Jimmie Åkesson nu (S, V, Mp, C), är mycket skadligare för sina egna respektive länder och hela världen, än Trump och Åkesson.
...och sedan finns även den aspekten för mig, att jag anser att media ska vara opartiska. Det sätt de svartmålat och demoniserat både Trump och Åkesson är helt enkelt inte OK, och det skulle jag ha sagt även om de hade svartmålat och demoniserat några politiker som i sakfrågor stod väldigt långt ifrån mig. Man måste kunna lita på media, annars är det ingen mening med att de finns.