2026-08-03, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solimann
Ja jag vet inte, är ganska nöjd med hur jag ser ut. Har en polare nu som väger omkring 75 kg och är kortare än mig, jag tycker inte att det är särskilt snyggt. Är även mer tänd på kraftiga kvinnor numera, får väl skaffa mig en kraftig kvinna.

Det kan tänka mig.
Det är kanske inte värt de hemska sjukdomarna som kommer på köpet med en sådan livsstil? Men det känns väl bekvämt just nu kan jag tänka mig. Har många i din situation runt omkring mig. Både i medelåldern och äldre.
Senast redigerad av JohnWicks 2026-08-03 kl. 09:41.
Citera
2026-08-03, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Det kan tänka mig.
Det är kanske inte värt de hemska sjukdomarna som kommer på köpet med en sådan livsstil? Men det känns väl bekvämt just nu kan jag tänka mig. Har många i din situation runt omkring mig. Både i medelåldern och äldre.
Tja, jag tror att människan lever för evigt så det stör mig inte.
Citera
2026-08-03, 16:03
Medlem
Citat:
Tja, jag tror att människan lever för evigt så det stör mig inte.

När det gäller vissa saker är det bra att lära av varandra. Ibland är fantasi och tro jättebra, men inte när det gäller negativa livsval. =)
Citera
2026-08-03, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
När det gäller vissa saker är det bra att lära av varandra. Ibland är fantasi och tro jättebra, men inte när det gäller negativa livsval. =)
Ok chefen.
Citera
2026-08-03, 16:29
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Jag väger cirka 115 kg och är inte särskilt fet även om jag har lite mage, dock är jag snubbe och 183 cm. Är väl bara att äta mindre om man tycker det är ett problem, själv är jag hyfsat nöjd.

Anatoly Pisarenko vägde ju 120 kg på 185 cm. Han hade en antydan till mage. Är du i närheten av en rådopad sovjetisk tyngdlyftare?

Om du är styrkelyftare skulle nog -105 kg passa, vissa är kortare i den klassen som Emil Norling på 178 cm men andra duktiga är runt din längd.

Om du inte har en hel del muskler så är du klart fet.
Citera
2026-08-03, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
Anatoly Pisarenko vägde ju 120 kg på 185 cm. Han hade en antydan till mage. Är du i närheten av en rådopad sovjetisk tyngdlyftare?

Om du är styrkelyftare skulle nog -105 kg passa, vissa är kortare i den klassen som Emil Norling på 178 cm men andra duktiga är runt din längd.

Om du inte har en hel del muskler så är du klart fet.
Oki 😊
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in