2026-08-02, 18:32
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilrvrm
Lika smart som att fråga John Cleese hur det är att vara neger i USA.

Det var en oväntad liknelse, sådant piggar upp!
Citera
2026-08-02, 18:54
Medlem
Hahaha, kolladew upp vem detta var för jag anade lite och jo, det är det klassiska "jag är också en av er!" som idioter skriker om men där de aldrig kommer accepteras av rasisterna. Hur jävla pantad måste man vara att tro att man som invandrare kan föra högerextrem retorik och tro att man någonsin kommer accepteras? Sorgligt värre.

Bra skrivet! Var öppen med vad ni tycker om honom. Jag vill se honom på r/leopardsatemyface snarast!
Citera
2026-08-02, 18:58
Medlem
Sasha08s avatar
Iranier är ju äckliga på det sättet att dom alltid slickar uppåt, hade Palestina varit den starka staten skulle dom stötta dom.
Nu avskyr vi svenskar mussar och då stöttar dom det
Citera
2026-08-02, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Hahaha, kolladew upp vem detta var för jag anade lite och jo, det är det klassiska "jag är också en av er!" som idioter skriker om men där de aldrig kommer accepteras av rasisterna. Hur jävla pantad måste man vara att tro att man som invandrare kan föra högerextrem retorik och tro att man någonsin kommer accepteras? Sorgligt värre.

Bra skrivet! Var öppen med vad ni tycker om honom. Jag vill se honom på r/leopardsatemyface snarast!
Fast man ägnar sig åt tribalism för iranier eller invandrare som jagats av muslimer föredrar hellre en rasist än en musse. Det är inte så att invandraren älskar er rasister, de flesta av er är helt sämst ändå, men man för den retoriken för att det gynnar en själv. End of story. Vi ska se vilken grupp du hamnar i den dagen muslimer jagar dig. Då kanske du söker stöd hos invandrare.
Citera
2026-08-02, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ilrvrm
Vad vet Nick Alinia om att vara Svensk? Vad i hans uppväxt gör honom lämplig att föra SVENSKARNAS talan? Han själv ser sig som Iranier och borde representera SIN GRUPP och deras intressen (allra helst i Iran). Svenskarnas sak borde självklart skötas av Svenskar!!

Fattar att det är enda sättet han får ligga med 50-åringar men måste ju för i helvete gå att vaska fram någon blond och blåögd med rapp käft!? Hur kan han stå där och prata om det farliga med rasblandning när det är BOKSTAVLIGEN vad fan han gör!

Invandrare från ställen som Östeuropa och Centraleuropa är mer konservativa av sig själva och har ofta en kultur där man inte är rädd för att diskutera saker och ting.

Svensken är feg i denna bemärkelse att den drar sig för att diskutera politik och missförhållande öppen den är rädd för att bli utfryst och hamna på kant med sina bekanta och omgivning.

Personer från många andra länder har en kultur där det har lönat sig att vara oppositionell även om det har varit riskabelt. Inte minst lönade sig kampen mot kommunismen under det förra århundradet trots att det kostade mycket lidande.

Svensken tror att staten kommer göra det rätta och att polisen ska lösa problemen.

Mycket av Sveriges problem beror på att svensken har blivit en domesticerad fegis föredrar att leva bekvämt och istället för att göra sig besväret att kritisera något.
Senast redigerad av larsjohansson 2026-08-02 kl. 19:36.
Citera
2026-08-02, 19:50
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Nick är Sveriges Tommy Robinson. En hjälte!
Citera
2026-08-02, 20:10
Medlem
SegerHelg88s avatar
Förstår inte hur folk kan tycka denna människa är intressant att lyssna på. Jag ogillar honom för uppenbar falskhet, som flera iranier med honom delar. Benämns som insiktsfull tänkare, nej, en professionell grifter.
Citera
2026-08-02, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Förstår inte hur folk kan tycka denna människa är intressant att lyssna på. Jag ogillar honom för uppenbar falskhet, som flera iranier med honom delar. Benämns som insiktsfull tänkare, nej, en professionell grifter.

Han gör någonting medialt/politiskt för att förändra ett dåligt samhälle till skillnad från 99% av alla svenskar. Innan man klagar på att någon annan är dålig så borde man göra mer själv
Citera
2026-08-02, 20:49
Medlem
Homofilens avatar
För att svenskarna inte har någon som duger. Svenskar är patetiska.

Vi svenskar borde suga denna iranierns omskurna kuk av tacksamhet.
Citera
2026-08-02, 21:03
Medlem
Samma skäl som det finns massor av svenska sionister som är nationalister åt Israel.

Kan räcka med just ovanstående kombinerat med iransk antisemitism att bli iransk nationalist för Sverige och svenska folket.
Citera
2026-08-02, 21:24
Medlem
INGSOCs avatar
Han kanske faktiskt gillade att bo i Sverige under den tiden det var mindre invandrare och mer säkert.
Finns flera invandrare som delar hans syn då de inte vill att Sverige ska förvandlas till ännu ett skitland.

Ganska pinsamt dock att svenskar inte står upp för sitt egna land och därför gör en iranier det åt oss istället.
Men men sånt är vårt folk, all heder åt Nick som faktiskt verkar vilja hjälpa oss och inte bryr sig om vad andra kallar han.
Citera
2026-08-02, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha08
Iranier är ju äckliga på det sättet att dom alltid slickar uppåt, hade Palestina varit den starka staten skulle dom stötta dom.
Nu avskyr vi svenskar mussar och då stöttar dom det

Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Jag får också gifter vibbar från honom. Hade läget varit annorlunda hade han varit barfota miljöpartist eller hbtqi. Vad i helvete är hans jävla kvalifikationer!?

Citat:
Ursprungligen postat av Homofilen
För att svenskarna inte har någon som duger. Svenskar är patetiska.

Vi svenskar borde suga denna iranierns omskurna kuk av tacksamhet.
Du har både rätt och fel. Borde finnas massor med Svenskar som kan babbla framför en kamera OCH VET VAD FAN DOM SNACKAR OM. Igen - varför uttalar sig en Iranier - med högst gymnasial utbildning - om svensk politik inför storpublik? Var fan är ribban - den ska höjas rejält.

Citat:
Ursprungligen postat av INGSOC
Han kanske faktiskt gillade att bo i Sverige under den tiden det var mindre invandrare och mer säkert.
Finns flera invandrare som delar hans syn då de inte vill att Sverige ska förvandlas till ännu ett skitland.

Ganska pinsamt dock att svenskar inte står upp för sitt egna land och därför gör en iranier det åt oss istället.
Men men sånt är vårt folk, all heder åt Nick som faktiskt verkar vilja hjälpa oss och inte bryr sig om vad andra kallar han.
Grifter-vibbar får man ju och han tjänar säkert på det han gör. Husrum hos någon husbonde får babben säkert om inte några slantar på tiktok. Hur ska vi ha nationell samling, enighet, homogenitet, försvara fosterland m.m. m.m. om vi bokstavligen tillåter andra nationaliteter längst fram!? Vad fan hände med Sverige åt SVENSKARNA
Senast redigerad av Ilrvrm 2026-08-02 kl. 22:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in