2026-08-02, 16:28
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falsk_mekaniker
Jag tror det blir den joggande gäddan, han som de behövde identifiera från malmötrakten, som nu är identifierad.

La de bara upp en blurrad bild?
Citera
2026-08-02, 16:35
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Önskemål och önskemål. Vi vill se konfrontationer med klass. Vi fick Helan och Halvan för inte allt för längesen, så jag ska inte klaga, det var komik utan dess like. Raketgäddan 2.0 vore nåt!
Menar du en helt ny raketgädda eller att #588 torskar en gång till på Dumpen? Han är ju bevisligen helt jävla rubbad i huvudet, så det kanske faktiskt finns en chans att han dyker upp igen.
Citera
2026-08-02, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdDefiant6971
jag pratade med honom häromdagen och jag kan tala om att han INTE har varken vanföreställningar eller psykos utan han är fullständig normal det är du som har pskyos och vanföreställningar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jodå, #588 har definitivt rejäla vanföreställningar. Tyvärr är det så att personer med sådana tillstånd saknar sjukdomsinsikt och därför hävdar dom själva dom att dom är helt normala. Du får se upp så han inte biter dej i handen när du sträcker ut den till honom.
#588:s vanföreställningar är så uppenbara att han hade blivit tvångsinlagd om psykiatrin fått nys om dem. Att han själv inte förstår det är ju ett sjukdomssymtom. De i omgivningen som inte snappar upp det lider förmodligen av samma sjukdom. Önskar uppriktigt att ni båda får hjälp.

Citera
2026-08-02, 17:34
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
#588:s vanföreställningar är så uppenbara att han hade blivit tvångsinlagd om psykiatrin fått nys om dem. Att han själv inte förstår det är ju ett sjukdomssymtom. De i omgivningen som inte snappar upp det lider förmodligen av samma sjukdom. Önskar uppriktigt att ni båda får hjälp.

Ja, det är väl bara en tidsfråga innan han börjar berätta om vad rösterna han hör säjer till honom och att hans lägenhet är avlyssnad av ryssarna, Jehovas vittnen eller Dumpen. #588
Citera
2026-08-02, 17:36
Avstängd
Citat:
Nej, jag känner mej helt lugn. Vad tror du, får vi se raketpuckot torska en gång till på Dumpen? Eller var publiceringen som gjordes förra året hans enda chans till 15 minutes of fame? Eller, shame var det ju. #588

Det låter nästan som du har något personligt emot 588 som du går på clueless. inte funderat på att vårda ditt språk också.

Såhär är det att den inte ont anande 588 stod i lugn och ro och plockade med sitt godis när rikskriminelle Mongo från kongo, utsänd av det kriminella medborgargardet stövlar in och påbörjar en sällan skådad kränkning. efter det gör sig medborgargardet naturligtvis skyldiga till grovt förtal. 588 svarar upp på bästa tänkbara sätt mot kriminelle Mongo och fredar sig så gott han kan i detta enormt utsatta läge. 588 är hårt ansatt av kriminella och vi håller tummarna för att han stämmer dem. vill inte du också ha lag och ordning clueless? Eller sympatiserar du med kriminella?
Citera
2026-08-02, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
Såhär är det att den inte ont anande 588 stod i lugn och ro och plockade med sitt godis när rikskriminelle Mongo från kongo, utsänd av det kriminella medborgargardet stövlar in och påbörjar en sällan skådad kränkning. efter det gör sig medborgargardet naturligtvis skyldiga till grovt förtal. 588 svarar upp på bästa tänkbara sätt mot kriminelle Mongo och fredar sig så gott han kan i detta enormt utsatta läge. 588 är hårt ansatt av kriminella och vi håller tummarna för att han stämmer dem. vill inte du också ha lag och ordning clueless? Eller sympatiserar du med kriminella?
Det här var ta mig fan lika underhållande att läsa som raketpsykopatens Instagram!
Citera
2026-08-02, 17:45
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
Det låter nästan som du har något personligt emot 588 som du går på clueless. inte funderat på att vårda ditt språk också.

Jag sympatiserar med dom som vill få till en lagändring för att stoppa sådana peddon som #588 betydligt tidigare än idag. Stackars barn att tvingas åse den där missbildade kuken han visade upp i chatten. För övrigt vårdar jag mitt språk på det sätt som jag tycker passar och tar inte order av någon kaxig liten spoling med trotssyndrom. Att kalla Dumpens fiskare för Mongo från Kongo och att kalla dina meningsmotståndare för t ex byfånar är inte särskilt belevat.
Citera
2026-08-02, 18:34
Medlem
Lowhos avatar
https://dumpen.se/2026/08/02/simonthaur-malmo-808/

Gädda #808

herregud...dumpen MÅSTE bli bättre på att följa efter gäddor som bara drar.
Här gjorde dom fan ingenting för att varken ha kvar honom på plats eller följa efter honom.

Är som att så fort en gädda börjar springa orkar ingen volontär/fiskare röra på sig.
Dom borde lära sig av sina konkurrenter i USA som verkligen JAGAR flyende gäddor.
Citera
2026-08-02, 18:37
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lowho

Gädda #808

Här gjorde dom fan ingenting för att varken ha kvar honom på plats eller följa efter honom.

Är som att så fort en gädda börjar springa orkar ingen volontär/fiskare röra på sig.
Dom borde lära sig av sina konkurrenter i USA som verkligen JAGAR flyende gäddor.
Nej, det var inte särskilt underhållande, men det får vi leva med. #808 kanske är en sådan där kitslig jävel som ska stämma Dumpen, så har vi tur får vi se mer av den här jäveln vid senare tillfällen.
Citera
2026-08-02, 18:45
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lowho

Gädda #808

Ja, jag håller med det är ganska tråkigt att inte få se när dessa gäddor står och pratar och försöker förklara sig, utan bara springer iväg med svansen mellan benen som dessa fegisar de är! #808
Citera
2026-08-02, 18:57
Medlem
Mr.Parakits avatar

Fan, knappt något alls att gå på. Han blir svårt att hitta om ingen bekant öppnar munnen offentligt. Obehaglig är han. Vidrig.
Simon Thaur, namn på en porrfilms regissör.

Citera
2026-08-02, 18:58
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Jag tycker att du resonerar exakt på samma sätt som #588. Lika raljant, lika korkat och med liknande ordval. #588 har inte hängts ut utan avslöjats som precis det praktpeddo han är. För övrigt är han en jävla skräpmedborgare som inte tycks duga till annat än att hota Sara och Patrik och t o m blivit polisanmäld för det. Detta kriminella förfaringssätt, olaga hot alltså, har han ägnat sej åt bara för att den lille rövhatten hamnat på Dumpen så att hela Sverige kan se vilket tvättäkta äckel han är. Numera vet alla att han är en skrattretande idiot också. Pedofil, kriminell och idiot i samma paket, ett genetiskt jävla misslyckande. #588
Håller med om allt, men nånstans är det en bedrift att "kämpa" så länge som han gjort, till ingen som helst nytta utöver till det sämre. Samma beslutsamhet, fast ta tag i livet hade räckt långt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in