2026-08-02, 04:59
Medlem
Mr.Parakits avatar
Han har en insamling på givesendgo, men det lär ju vara ett skämt. Ingen har bidragit. #588
Citera
2026-08-02, 11:05
Medlem
Hej på Er alla,
Nyfiken på Gädda 795, han verkar vara snabb på att städa på sina plattformar, är han fortfarande verksam som Sverigechef på det norska konsultbolaget ?

Är fru och son fortfarande boende med honom ?
Citera
2026-08-02, 11:54
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit
Han har en insamling på givesendgo, men det lär ju vara ett skämt. Ingen har bidragit. #588
Dom som skänker pengar till den insamlingen är väl i så fall "personerna" bakom dom konton som följer honom på hans tramsiga Instagram-konto, dvs han själv. Det är inte särskilt konstigt att ingen vettig själ har lämnat ett bidrag, för ingen enda normalt fungerande människa skulle på något sätt vilja associeras med honom. Det är det enbart han själv som tror. Han inbillar ju sej t o m att han samarbetar med JK, har fått stöd från MMY angående Dumpen och har dessutom kontaktat NOA i frågan. 😅 Det hade varit ganska förvånande om den här dårfinken faktiskt fått in pengar. #588
Citera
2026-08-02, 12:10
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ove-Conny
Hej på Er alla,
Nyfiken på Gädda 795, han verkar vara snabb på att städa på sina plattformar, är han fortfarande verksam som Sverigechef på det norska konsultbolaget ?

Är fru och son fortfarande boende med honom ?
Jag tycker att han slarvat med städningen i så fall, för det finns ganska mycket kvar om honom. Om han har jobbet kvar vet jag inte, men det kanske finns någon annan här som har bättre koll på just det. Han är fortfarande skriven på samma adress som vid konfrontationstillfället och där är resten av familjen också skrivna. Det säjer ju dock ingenting säkert om dom faktiska förhållandena. #795
Citera
2026-08-02, 13:11
Medlem
SegerHelg88s avatar
#616 Caveman är jag intresserad av att diskutera. En man med mycket pengar, mat och inflytande. Han sparkades ut från bolagen han drev tillsammans med sin ex-fru, nån grotta/turistfälla utanför Kristianstad. De bor inte långt ifrån varandra, setts umgås (enligt lokala Facebook-grupp). Just denne man intresserar mig då det var synnerligt sjuka saker och hans beteende var utöver det "vanliga". Vet någon om han fortsätter leta upp mammor online? Bedriver han stugverksamheterna ännu? Han hade väl stugor nere i Ystad också.

Känns som en person som skulle kunna bli riktigt våldsam.

Är han dömd för något?
Han påstod han hade begått övergrepp mot nedsövda barn han passat. Dumpen påstod de hade anmält honom, men sen ingen uppdatering. Dumpen besvarar inte mig så chansar här.
Senast redigerad av SegerHelg88 2026-08-02 kl. 13:13.
Citera
2026-08-02, 15:27
Avstängd
Diskuterar ni de olika gäddorna nu grabbar?
Lägg med nummer i inlägget då.
Citera
2026-08-02, 15:47
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
Ja personer som lägger fram rena hypoteser som fakta och länkar till ett 2 år gammalt klipp ifrån gävleborg och slår på stora trumman som att det vore dagens sanning.. ehhhehe Ryck upp dig för fan
Är det någon särskild gädda du vill diskutera? Själv tycker jag att #588 är väldigt spännande med sina uppenbara vanföreställningar och nästintill psykosliknande beteende. Man hör i princip enbart hans hopplösa kacklande på Instagram och inget vettigt alls. Fascinerande att en människa kan bli så fullkomligt stollig bara för att han hamnade på Dumpen. Sicken jävla fjant!
Citera
2026-08-02, 15:49
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Är det någon särskild gädda du vill diskutera? Själv tycker jag att #588 är väldigt spännande med sina uppenbara vanföreställningar och nästintill psykosliknande beteende. Man hör i princip enbart hans hopplösa kacklande på Instagram och inget vettigt alls. Fascinerande att en människa kan bli så fullkomligt stollig bara för att han hamnade på Dumpen. Sicken jävla fjant!
Han kanske borde läggas in om det är psykos han har, för det är ju inte bra för samhället att någon som #588 springer runt
Citera
2026-08-02, 15:51
Medlem
Citat:
jag pratade med honom häromdagen och jag kan tala om att han INTE har varken vanföreställningar eller psykos utan han är fullständig normal det är du som har pskyos och vanföreställningar
Citera
2026-08-02, 15:54
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Han kanske borde läggas in om det är psykos han har, för det är ju inte bra för samhället att någon som #588 springer runt
Ja, han borde låsas in på obestämd tid och inte tillåtas ha internetuppkoppling. Ingen skulle sakna honom. #588
Citera
2026-08-02, 15:58
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdDefiant6971
jag pratade med honom häromdagen och jag kan tala om att han INTE har varken vanföreställningar eller psykos utan han är fullständig normal det är du som har pskyos och vanföreställningar
Jodå, #588 har definitivt rejäla vanföreställningar. Tyvärr är det så att personer med sådana tillstånd saknar sjukdomsinsikt och därför hävdar dom själva dom att dom är helt normala. Du får se upp så han inte biter dej i handen när du sträcker ut den till honom.
Citera
2026-08-02, 16:00
Avstängd
Citat:

588 är, som övriga medborgare som lurats och hängts ut av det kriminella medborgargardet, ett offer. Hade staten skött detta och lagfört det enligt konstens regler hade jag inte haft några andra synpunkter än att det varit rätt. Men det hade aldrig skett i 588s fall. Och kriminella pundare ska definitivt inte syssla med sådant. De ska tillverka pallar på kumla. Eller vad tycker du Clueless?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in