2026-07-27, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Du låter som en förortskille. Jag tar inte råd av sådana som dig. Varför skapar du ens trådar.

Hahahah denna kommentaren gjorde nog TS ledsen....
Citera
2026-07-27, 22:31
Medlem
Gör henne gravid, sedan lämna. Ha klart kontakt med barnet. Låt en simp hjälpa henne att uppfostra barnet.
Funkar så i djungeln, alfan pumpar, betan matar.
Citera
2026-07-27, 22:39
Medlem
Minimuchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrgekko321
Problemet är att du pratar om att legat med några få tjejer. Hon har säkert haft 300 plus

Testa supa ner frugan, då kan man få höra ett och annat...då brukar sanningen komma fram

Ser fortfarande inte problemet om hon nu har legat med så många.
Citera
2026-07-27, 22:41
Medlem
Citat:
Hon har knullat runt säkert 300 kukar, säkert i munnen också etc.

Sen vill hon ha en stabil man, vilka är ni som nappar på detta?

Man får utgå från att ovan stämmer även om det finns undantag men de tillhör någon promille

Jag tror du skulle må bra av att prata med en psykolog.
Citera
2026-07-27, 23:02
Medlem
Gillar alla PK män här som sitter med sina kärringar och försöker intalla sig att de är helt lugnt och att det inte är äckligt alls.

Självförnelskelse är enorm. Men jag förstår er, ni sitter fast nu går inte vända tillbaka tiden...
Citera
2026-07-27, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Vad förväntar du dig av svenska kvinnor? De är notoriskt otrogna/illojala mot sina män. Det är därför jag inte ens vill röra en svensk kvinna med tång, oavsett om det är en snygg eller ful sådan då båda har haft minst 500 olika i sina tre hål. Usch.

Svenska killar har fan ingen som helst standard eller självrespekt & nöjer sig med allt som har tre knullbara hål, oavsett hur många mil dessa har. Min kvinnliga 30 åriga kollega, en typisk blondin blev knullad på säljmötet i en annan stad. Hur är hennes man? En "snäll och omtänksam man som alltid är där för henne" <--------------- hennes egna ord

Hahahaha så jävla roligt.

Ännu roligare att känna paniken från folk i tråden som känner sig träffade och försöker nedvärdera mig. Nej den lätta går jag inte på.
Citera
2026-07-27, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Är ni också muslimer som jag.
Är ni också med i isis?

Jag tycker också att man tar kvinnan när hon är 9år. Gärna min kusin,

Jag tar gärna dig!
Din syster!
Din mamma och myster!

Sura 1:1
Citera
2026-07-28, 00:00
Avstängd
Citat:
Läs vad du själv skriver.

Det ligger i din natur att spridda säd. Därav tänker du som du gör. I kvinnans natur ligger det i att vara återhållsam. Nu är dessa kvinnor inte det. Du får dra dina egna slutsatser.
Baserat på vad? Den heliga incelskriften eller? Du var mig en hycklare utan dess like.
Citera
2026-07-28, 00:33
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Intressant. Hur utläser du att jag är rädd för kvinnor?

Citat:
Antagligen väljer hon mannen för att han har bra ekonomi inte för attraktion. Sen tröttnar hon och skiljer sig. Sen ska hon jaga topp männen igen. Sen sitter han där som ett fån med underhållsbidrag.

Här påvisar du ganska tydligt vad du är rädd för.
Du är rädd för att inte bli vald för den du är, utan för en ytlig anledning som hon senare tröttnar på. Och du rädd för att bli lämnad.

Så om en kvinna har legat med många män, har hon också lämnat många män. Och risken att hon gör det igen, är relativt stor. Därav ditt förakt inför dessa kvinnor och de män som väljer dessa kvinnor.
Jag misstänker även att du, eller någon i din absoluta närhet, har blivit djupt sviken på liknande vis.

Din smärta syns här i tråden som ilska, frustration och hävdelsebehov.

Egentligen vill du bara, liksom SÅ många andra, bli älskad och värderad för den du är och inte bli sviken/lämnad.
Citera
2026-07-28, 00:45
Medlem
Citat:

Man får utgå från att ovan stämmer även om det finns undantag men de tillhör någon promille

Så vad vi kan förstå att det du skriver är att du inte får knulla annat än horor över 30. Det säger ju något om dig men inget om någon annan och särskilt inte något om vanliga tjejer på 30+.

Vad gäller svenska tjejer har de ju kraven så högt ställda på den perfekta mannen dessa dagar att de flesta över 30 inte haft sex alls. Det är inga större problem att hitta en jungfru på närmare 40, det är då de börjar få panik och släppa på sina orealistiska krav på den perfekta mannen, när de inser att den så kallade biologiska klockan snart tickat ut.
Citera
2026-07-28, 00:55
Medlem
RedRights avatar
Citat:

Låter som du tänder på det, nedsprutade sperma tunnor! Du gillar att någon tafatt kille knullar och sprutar i henne, sedan kommer du och kör i klägget. Kåta mussar gillar sådant. Allt med två eller fyra ben.
Citera
2026-07-28, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Vad förväntar du dig av svenska kvinnor? De är notoriskt otrogna/illojala mot sina män. Det är därför jag inte ens vill röra en svensk kvinna med tång, oavsett om det är en snygg eller ful sådan då båda har haft minst 500 olika i sina tre hål. Usch.

Svenska killar har fan ingen som helst standard eller självrespekt & nöjer sig med allt som har tre knullbara hål, oavsett hur många mil dessa har. Min kvinnliga 30 åriga kollega, en typisk blondin blev knullad på säljmötet i en annan stad. Hur är hennes man? En "snäll och omtänksam man som alltid är där för henne" <--------------- hennes egna ord

Det vanligaste är att svensk kvinna har mellan 4-15 sexpartners under hela sitt liv. Vad får du ut av att fantisera ihop något annat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in