Citat:
Ursprungligen postat av
Vipan
Vet du något om hur han fick hem släpkärran mitt i natten? Varför betalade han 6000 för den kontant? Jag antar att du var på plats i vanlig ordning och hade koll.
Du är den som vet allt och borde kunna skriva här hur lång/hög Månzan är på millimeter. Inväntar fakta och du är den mest trovärdiga.
Inser inte du att det kanske var en helt annan kändis som polisen förhörde i lägenheten?
En kändis boende i Stockholmstrakten verkar väl logiskt.
Tycker du att det verkar logiskt att MZ skulle köpa en sketen släpkärra i Stockholm och ligga och köra fram och tillbaka till Staffanstorp?
Är begagnade släpkärror en bristvara? Kanske det.
FAKTA: Det finns ingen utom polisen som vet vem kändisen var. Som inte köpte sex och som inte begick en brottslig handling.
Men det finns gott om manliga musiker som kan benämnas popstjärna
i alla åldrar att välja på i Stockholmsnatten.
Men OM det var MZ som satt med en kvinnlig kollega och snackade och sippade på vin så avskrev polisen misstankarna på platsen.
Inget brottsligt alltså.
Men det kan lika gärna varit någon annan kändis.
Sedan är jag inte intresserad av mått på kändisar vare sig det gäller ditten eller datten.
Fråga *banankontrakt. Hen tycks väldigt intresserad av att se MZ naken och framförallt MZ privata delar. Hen är nog mest trovärdig när det gäller millimeter mått. Hen har ju kikaren med sig när hen "kör förbi".