Citat:
Ursprungligen postat av
Luddevonal
Kommer "Sarah-tjejen" närvara? Eller är hon passé?
Hon är passé, det kommer komma en annan människa i den kategorin.
Felicia ska sjunga (jag menar inte på att hon återfinns i den kategorin).
Det alla undrar: kommer Danjal Kanani (under utredning för våldtäkt) och Antonio Toledano Book (dömd för våldtäkt mot barn) finnas med på gästlistan? Joakim Lundells bästa vän är Danjal Kanani och familjen Book är deras förtroligaste familjevänner. Jocke och Jonna lämnar ofta iväg bebisen (veckovis) att bo och sova hemma hos Anna och Antonio.
Kommer gästlistan vara vinklad och tagen ur kontext, sett till vilka människor dom omger sig med privat?
Citat:
Ursprungligen postat av
vichy6
Allt är regisserat. Ställe är bokat sedan länge.
Att han får människor att spekulera är dramaturgin i skiten.
Jag förstår det. Förmodligen "planeras" en location som ändras i sista avsnittet för att ge wow-faktor till the grand finale. Slottet och slottsgården är för liten och tråkigt för en 12 timmar lång sändning och det finns gott om slott i mellersta Sverige. Jag tror att tv4 har fixat lokal och får bruka lokalen gratis mot exponeringen sändningen ger. Någon på tv4 känner någon som känner en fastighetsägare som hyr ut lokaler för evenemang, en firma som hyr ut lokaler ur ett stall av lokaler eller locations eller en bröllopsfixare som behöver lite extra ruljans i verksamheten. Sanna mina ord om att företagsnamnen kommer synas i eftertexterna.