Jag bodde där mellan 2017-2019 & flyttade därifrån för han gjorde närmanden. Jag hade fyllt 18 då jag kunde hålla mig borta för jag va myndig. Men jag spelade också in han & visade både Soc & humana. Dom jobbar för Humana & deras dåvarande handläggare hette Lisa skutin. Och humana fick både bilder & chattar på saker han gjorde.
Så detta var hänt innan i samma familj & jag förstår in hur humana kunde placera en dyker k samma ålder jag var när jag anklagade honom. På Novas inspelning pratar han om en tjej. Den tjejen är jag & hade Humana gjort sitt jobb hade detta aldrig hänt. Tydligen raderas all info om placeringen när barnet flyttar. Vilket betyder att ingen ens visste vad han gjort. Sen 2019 har jag fått vad jag velat. Han köpte allt åt mig och i gentjänst fick han träffa mig & fötter. För han älskade fötter & jag utnyttjade han helt enkelt. När jag slutade kontakta han gick han direkt till Nova. Så helt ärligt jag tvivlar på att jag är den första också. Han är ett äckel. Allt jag tänkte på under perioden var droger & det visste han så han gav mig pengar så jag kunde va hög hela tiden. Han körde mig för att handla också. Jag har så mycket på han & lilla Nova. Att folk inte tror på henne krossar mitt hjärta. Hon tog livet av sig för ingen trodde henne & fortfarande efter hennes död påstår folk att ho ljuger. Ni vet ingenting. Novas och mitt band va obrytbart & ja saknar henne