2026-07-31, 23:46
Medlem
Onanikrems avatar
Hittade ingen bättre tråd att lägga min fråga i, så ursäkta mig.

För några år sedan är jag nästan helt säker på jag fick notifikationer när mitt nick skrevs på forumet. Kanske jag har fel? Nu får jag inte det längre, som här: (FB) Lili Rose Adrian, Dömd Sol-och vårare härjar på Östermalm i Stockholm

Har jag drömt eller har det ändrats? Om så, varför?
Citera
2026-07-31, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem

För några år sedan är jag nästan helt säker på jag fick notifikationer när mitt nick skrevs på forumet. Kanske jag har fel? Nu får jag inte det längre, som här: (FB) Lili Rose Adrian, Dömd Sol-och vårare härjar på Östermalm i Stockholm

Fick du notis här?
Citera
2026-07-31, 23:48
Medlem
Citat:

Men kanske inte här?
Citera
2026-07-31, 23:49
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Men kanske inte här?
Nej och nej på båda.
Citera
2026-07-31, 23:51
Medlem
Citat:
Nej och nej på båda.
Ok då har du nån bugg hos dig.

Du kan skriva buggar här:
(FB) Den officiella forumbuggtråden

Men du borde väl testa det vanliga:
Rensa cookies
Byt browser
Norsk omstart (starta om din enhet)
Citera
2026-07-31, 23:56
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Ok då har du nån bugg hos dig.

Du kan skriva buggar här:
(FB) Den officiella forumbuggtråden

Men du borde väl testa det vanliga:
Rensa cookies
Byt browser
Norsk omstart (starta om din enhet)
Fattar vad du menar. När jag citeras i rubriken får jag notis, men inte längre ned i texten. Läs.
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Får inte alls intrycket av en sol- och vårare av det jag läste. Sedan har hon säkert försökt utnyttja situationen.

Och det där med att hon avsade sig 5.2 miljoner pund tror jag inte det minsta på. Har det ens kollats upp?

Undrar hur man hade sett på saken under lite mer normala förhållanden.

Tänk om Lili och Nicklas hade haft en villa i Brunflo värderad till 895 000 kr. Den engelska ex-maken jobbar i en kolgruva och drar in 500 000 kr per år och underhållet han dömts att betala uppgår till lite mer beskedliga 30 000 kr per år (2500 kr per månad).

Blir ju bara löjligt att för oss vanligt folk att ens bry oss även om både Lili och Nicklas känner sig kränkte.

Du är bäst Stiffinger! Älskar dig gamle vän.. 🤟

🫵 ❤️

Citat:
...där de stora fiskarna simmar.

Du är inte heller så dum.

---------------------------------------------------------------------------------------------------- ----------
Sista jag menar här.
Citera
2026-07-31, 23:59
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Fattar vad du menar. När jag citeras i rubriken får jag notis, men inte längre ned i texten. Läs.
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Får inte alls intrycket av en sol- och vårare av det jag läste. Sedan har hon säkert försökt utnyttja situationen.

Och det där med att hon avsade sig 5.2 miljoner pund tror jag inte det minsta på. Har det ens kollats upp?

Undrar hur man hade sett på saken under lite mer normala förhållanden.

Tänk om Lili och Nicklas hade haft en villa i Brunflo värderad till 895 000 kr. Den engelska ex-maken jobbar i en kolgruva och drar in 500 000 kr per år och underhållet han dömts att betala uppgår till lite mer beskedliga 30 000 kr per år (2500 kr per månad).

Blir ju bara löjligt att för oss vanligt folk att ens bry oss även om både Lili och Nicklas känner sig kränkte.

Du är bäst Stiffinger! Älskar dig gamle vän.. 🤟

🫵 ❤️

Citat:
...där de stora fiskarna simmar.

Du är inte heller så dum.

---------------------------------------------------------------------------------------------------- ----------
Sista jag menar här.
Om flera citeras i samma inlägg borde väl alla rimligtvis få notis? Tror det varit så förr.
Citera
2026-08-01, 00:52
Moderator
Ancistruss avatar
Forumförslag --> Flashback
/Moderator
Citera
2026-08-01, 00:54
Moderator
Ancistruss avatar
Rubriken ändrad:

Inget forumsförslag. ---> Få notifikationer när mitt nick skrivs

/Mod
Citera
2026-08-01, 01:04
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:

Om man citeras ska man få notifiering om det. Men det går att ta bort. Förmodar att du gjort det av någon anledning.

Men gå in på din Kontrollpanel och välj Redigera alternativ gå ner till Notifikationer och "kryssa i" Citeringar och därefter klicka på den gröna knappen längst ner på sidan som heter Spara ändringar så ska det fungera.
Citera
2026-08-01, 01:16
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Om man citeras ska man få notifiering om det. Men det går att ta bort. Förmodar att du gjort det av någon anledning.

Men gå in på din Kontrollpanel och välj Redigera alternativ gå ner till Notifikationer och "kryssa i" Citeringar och därefter klicka på den gröna knappen längst ner på sidan som heter Spara ändringar så ska det fungera.
Citeringar är ikryssad.

Citeras jag i rubrik så får jag och har alltid fått notifikation. Men inte längre ned på sidan om någon citerar flera. Märkt det på senare tid eftersom man ofta går in igen och kollar trådar man skrivit i.

I exemplet ovan fick jag ingen notifikation, har hänt förut med och jag har undrat varför?
Ingen stor grej, men har för mig att förut fick man notifikation även om någon bara skrev "Onanikrem" utan att ens citera. Exemplet ovan citerade han mig om än han kortade citatet.

Tack förresten att du flyttade/ändrade rubrik och inte korgade min fråga!
Senast redigerad av Onanikrem 2026-08-01 kl. 01:20.
Citera
2026-08-01, 01:31
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Citeringar är ikryssad.

Citeras jag i rubrik så får jag och har alltid fått notifikation. Men inte längre ned på sidan om någon citerar flera. Märkt det på senare tid eftersom man ofta går in igen och kollar trådar man skrivit i.

I exemplet ovan fick jag ingen notifikation, har hänt förut med och jag har undrat varför?
Ingen stor grej, men har för mig att förut fick man notifikation även om någon bara skrev "Onanikrem" utan att ens citera. Exemplet ovan citerade han mig om än han kortade citatet.

Nä jag känner inte igen att man tidigare fått någon notis så fort ens användarnamn nämns i en tråd. Men däremot ska man få det när man citeras, så det är ju konstigt att det inte funkar för dig.

Men ibland händer det att något strular till sig med ett konto av någon anledning. Så skicka ett PM till någon av våra Admins och be dem kolla på det. De brukar kunna fixa sådant. Du finner dem längst ner på denna sida: https://www.flashback.org/moderatorer

Lycka til!

Citat:
Tack förresten att du flyttade/ändrade rubrik och inte korgade min fråga!

Det var så lite så.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in