2026-07-30, 21:17
Medlem
Hur kan du veta de ? Va du bredvid o lyssnade?
Citat:
Ursprungligen postat av Betongfeeling
Såg han på söder i förrgår.
Polisen sa till han att inte dricka öl på Medborgarplatsen.
Citera
2026-07-31, 12:41
Avstängd
Natsocen88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winther94
Hur kan du veta de ? Va du bredvid o lyssnade?
Lilla daniel va tyst nu istället, vi alla vet att dedär är ditt konto du skriver ifrån. Säger bara akta ryggen när du är på söder, sett dig flertalet gånger och vet vad du är för livrädd tönt
Citera
2026-07-31, 15:06
Medlem
Ojsan ska de där va ett hot?.haha
Citat:
Ursprungligen postat av Natsocen88
Lilla daniel va tyst nu istället, vi alla vet att dedär är ditt konto du skriver ifrån. Säger bara akta ryggen när du är på söder, sett dig flertalet gånger och vet vad du är för livrädd tönt
Citera
2026-07-31, 15:07
Medlem
Är på Medis dagligen utan några problem så
Citat:
Citera
2026-07-31, 23:49
Avstängd
Natsocen88s avatar
Hahah nu sköt du dig i foten ordentligt lilla gubben. Har sett dig antalet gånger och du har tagit omvägar för att inte komma i närheten av mig eller mina vänner. Du bor ju inte ens på söder längre så vem försöker du lura. Vilken hemlösenhet bor du på denna gång då? 🤣🤣
Citera
2026-08-01, 12:42
Medlem
Host tillåt mig att skratta så du påstår att jag rar omvägar hahah vilket skämt jag va på medis så sent som igår o va där hela dagen så någon mer lögn du vill köra nu medans du endå håller på?...
Citat:
Hahah nu sköt du dig i foten ordentligt lilla gubben. Har sett dig antalet gånger och du har tagit omvägar för att inte komma i närheten av mig eller mina vänner. Du bor ju inte ens på söder längre så vem försöker du lura. Vilken hemlösenhet bor du på denna gång då? 🤣🤣
Citera
2026-08-01, 12:44
Medlem
Jag vet redan vem du är du har precis outat dig själv lilla gubben o en sak till behöver man bo på söder för o va där ?? Mer än va jag visste.. Sen vem har sagt att jag är hemlös nu ? Hmm mer ön va jag visste
Citat:
Citera
2026-08-03, 16:56
Avstängd
Natsocen88s avatar
Har jag outat mig själv. Finns många som bor på söder som föraktar dig som person. Bott på Södermalm i 20 år så vad snackar du om köttbullen
Citera
2026-08-04, 01:36
Medlem
Då är ju min fråga då varför är de ingen som kommit fram o snackat med mig då i såna fall alla gånger jag är på Medis hmm? Kan de bero på att du snackar i nattmössan kanske? Eller för att ingen bryr sig särkilt mycket längre för saker som hänt för nästan 16år sen o inget nytt tillkommit utan bara bedrägerier o olovliga körningar??
Citat:
Har jag outat mig själv. Finns många som bor på söder som föraktar dig som person. Bott på Södermalm i 20 år så vad snackar du om köttbullen
Citera
2026-08-04, 01:37
Medlem
Sen så tror jag inte att folk är så särkilt intresserad av mitt liv längre så dom engagerar sig i mig
Citat:
Citera
2026-08-04, 01:39
Medlem
Men är de någon som verkar besatt så är de ju endå ni som fortfarande skriver o påstår att snuten sagt att jag inte får dricka öl på Medis bla bla bla vilket inte heller riktigt stämmer.. utan dom gånger snuten snackat med mig är för o kolla om jag varit efterlyst eller inte

Citat:
Citera
2026-08-04, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Winther94
Men är de någon som verkar besatt så är de ju endå ni som fortfarande skriver o påstår att snuten sagt att jag inte får dricka öl på Medis bla bla bla vilket inte heller riktigt stämmer.. utan dom gånger snuten snackat med mig är för o kolla om jag varit efterlyst eller inte
För att kolla om du vart efterlyst ?? Hahahaha men ja bryter ihop. Det ser dom utan att ens behöva prata med dej ,, din lille pajjas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in