2026-07-31, 20:07
Medlem
Denna anstormning sammanfaller intressant nog med Marockos beslut för att hjälpa Rysslands oljeexport
Senast redigerad av rantaplan 2026-07-31 kl. 20:13.
Citera
2026-07-31, 20:08
Medlem
Sqrbankens avatar
Vänsterdårarna Die-Linke kräver nu att tyskarna tar hand om vildarna som fortfarande kaozar runt i Ceuta. Inte oväntat, men att de samtidigt - fortfarande - orkar vara så muppiga. Man tycker de borde ha nyktrat till lite senaste tio åren.
Citera
2026-07-31, 20:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Dhimmis är en legal status och inte vem dom är tillåten att leva och inte

Vad säger de sanna muslimerna (sunni) inom till exempel Islamiska Staten om dhimmis?

Sunnimuslimer utgör 85% - 90% av världens muslimer.

Dessa har våra politiker och HBTQ-folk välkomnat med öppna armar i decennier. Självmord.
Senast redigerad av Etylikern 2026-07-31 kl. 20:21.
Citera
2026-07-31, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
I så fall får du betala för denna bärs, och deras hotellrum och nya kläder. Om man vill till ett annat land så måste man först ha ett jobb, och kunna försörja sig. Men så tänkte de inte. Tycker du att det är normalt?

Ja, det tycker jag också att man borde ha. Och kan dom så är min erfarenhet att folk från dom kulturerna bjuder mycket oftare än snålbögar som röstar för att snåla på allt i sverige.

Fan va trött man är på snålbög-sverige förövrigt. Ingen vill betala skatt så vi har ett tågnät från teemu, arkitektur från ÖoB och skolsystemet sugs ut av tidöregeringens amerikanska hallickar.

Fittsnålhögern. Jävla tur att dom som vill betala för sig ser ut att vinna nästa val. (Räknar inte C i det gänget.)
Citera
2026-07-31, 20:13
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Har absolut läst koranen. Då alla pratar om islam så ville jag gå till original källan

Det spelar ingen roll vad din tolkning är. Enbart praktiserande judar och kristna anses vara dhimmis. Ateister är kuffar.
Citera
2026-07-31, 20:14
Medlem
Citat:
Har absolut läst koranen. Då alla pratar om islam så ville jag gå till original källan
Inte för att jag tror dig, men motbevisa dig kan jag inte.
Citera
2026-07-31, 20:18
Avstängd
Goulburns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Vänsterdårarna Die-Linke kräver nu att tyskarna tar hand om vildarna som fortfarande kaozar runt i Ceuta. Inte oväntat, men att de samtidigt - fortfarande - orkar vara så muppiga. Man tycker de borde ha nyktrat till lite senaste tio åren.

Kan du inte visa källa?
Citera
2026-07-31, 20:18
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Dina åsikter får vara fria så länge dom inte hotar eller sprider hat mot någon
Men vad som är hat är självupplevt, alltså subjektivt. Men för att hålla sig till tråden, lite intressant med den omsvängning som skett, verkar som även hos dig, enligt tidigare, att du insett problemen man skapat tidigare och nu byter man åsikt om invandringen från Mena. Eller är man bara opportunister, svårt att veta.

Men i stort sett alla inom EU verkar kräva att Spanien löser problemet och skickar ut dem, Annars stänger man gränserna dit. Ska vi kalla det verklighetens kranka blekhet. En total omsvängning. En helt annan värd.
Citera
2026-07-31, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olindolin
Har bott i dom delarna förr. Svinnice käk och alla är mycket trevliga. Men jag är inte en fegis som högerfolk som är livrädda för allt utanför deras lilla familj. Hahaha.

Fan va fega högerfittor är när man tänker efter. Som rädda små blöjbarn.
Då kan man ju fråga sig varför de själva vill lämna landet som en apflock i panik. Det borde ju inte finnas några skäl att lämna ett svinnice paradis.
Citera
2026-07-31, 20:21
Medlem
HilluPillus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olindolin
Har bott i dom delarna förr. Svinnice käk och alla är mycket trevliga. Men jag är inte en fegis som högerfolk som är livrädda för allt utanför deras lilla familj. Hahaha.

Fan va fega högerfittor är när man tänker efter. Som rädda små blöjbarn.

Skitsnack. Jag bor i södra Europa och tom dom från nord Afrika här hatar marockanerna. Dom är falska, vidriga mot kvinnor och djur.

Men är man det själv antar jag att man trivs
Citera
2026-07-31, 20:22
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etylikern
Muslimerna insåg snabbt att du är efterbliven och således ett nyttigt verktyg.

Givetvis är det helt annorlunda att vara i ett land på semester och att besöka det, än att flytta i tiotusentals till ett helt annat land kulturellt och etniskt, och vad det gör för urbefolkningen på den platsen och vad en invasion i detta fall, är på en skala av det jämfört med om en individ eller en familj åker till ett land för att tillfälligt besöka det.

Vänsteridioters favoritargument eftersom de kan fördumma debatten på det sättet och få det att framstå som två exakt lika saker.
Citera
2026-07-31, 20:22
Medlem
Och då var 48 000 tillbaka, absoluta merparten - @mod - tror du kan stänga tråden nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in