2026-07-31, 07:55
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Du menar att det du är kommunist o röstar moderaterna? kämpa.
Nej, nu missuppfattar du igen.
Citera
2026-07-31, 08:01
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Är det möjligt att ställa en fråga i den här tråden utan att du dyker upp och kapar samtalet?
Inte när ni onda Skitenhielm typer konspirerar till att förstöra mitt fungerande liv utanför sociala medier IRL, att det gått så långt med allt det här. Tycker inte ni det?
Citera
2026-07-31, 08:54
Medlem
0perators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Inte när ni onda Skitenhielm typer konspirerar till att förstöra mitt fungerande liv utanför sociala medier IRL, att det gått så långt med allt det här. Tycker inte ni det?

Jag tycker att om du är förbannad på de som skickar mejl till din arbetsgivare, ta upp det med dem.
Citera
2026-07-31, 08:56
Medlem
0perators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrTerror
Jag undrar om Kirk själv förstår att han är lolcow och att hans följare endast följer honom pga ett gott skratt.

Läst en del vad han skrivit i tråden och han svävar alltid ut i någon jämförelse, där han jämför sig själv med någon affärsman, politiker eller liknande.

Är det någon som träffat Kirk IRL som har upplevt hur han är som person? Såg en video där han träffar några ungdomar på en bilträff/biluppvisning, och han morrar åt ungdomarna i ett försök att vara rolig eller charmig?
Nervösa skratt som Kirk tolkar som något positivt? Tror han att det är fans som ser upp eller beundrar honom?

svar nej
Citera
2026-07-31, 11:47
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prillan88
Du hyllar nazism och förlöjligar våldtäkter. Sluta grina. Uppmärksamheten du får är helt och hållet självförvållad.
Ni har fått det där på bakfoten! Jag hyllar inte nazismen, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra det! Vore det skillnad om jag hyllade Stalin kommunismen? Jag förlöjligar inte våldtäkter! Ni missuppfattar allt jag säger och gör stor grej av det! Återigen, jag gick för långt och ångrar mig av mina provocerande impulsiva handlingar om vad jag uttryckte mig om vad som hände i Tyskland mot ett pride tåg mot oskyldiga människor. Jag ber om ursäkt.
Citera
2026-07-31, 12:07
Medlem
Citat:
Ni har fått det där på bakfoten! Jag hyllar inte nazismen, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra det! Vore det skillnad om jag hyllade Stalin kommunismen? Jag förlöjligar inte våldtäkter! Ni missuppfattar allt jag säger och gör stor grej av det! Återigen, jag gick för långt och ångrar mig av mina provocerande impulsiva handlingar om vad jag uttryckte mig om vad som hände i Tyskland mot ett pride tåg mot oskyldiga människor. Jag ber om ursäkt.

Jaha, det är vi som har missuppfattat allt.

Jag är nyfiken hur relationen mellan dig och din bror ser ut. Hur ser du på att han har behövt dras med ett efterblivet äckel under sin uppväxt?
Citera
2026-07-31, 12:09
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Vi diskuterar dig. Men det börjar bli störande att du kommer in hit o bölar o gråter konstant. Mår du dåligt av Flashback så skit i att läsa här.
Jag "bölar eller gråter" inte. Och jag blir störd på hur onda Skitenhielm människor som jag har provocerat upp längs åren. Fiender och kritiker. Det är egentligen ni som är vidriga som folk borde känna obehag och ta avstånd. Men hur och varför kom denna tråd till? Vad skulle jag har gjort från början att undvika att ämnet om mig skapades på FB?

Jag vill vara så informerad och med i flödet som möjligt så jag är inte "out of touch" bland diskussionerna.

Inte bättre att gå direkt till källan SOM ÄR TILLGÄNGLIG i stället för att spekulera och förmedla slutsatser?
Senast redigerad av Kirk03Lind 2026-07-31 kl. 12:35.
Citera
2026-07-31, 12:14
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prillan88
Jaha, det är vi som har missuppfattat allt.

Jag är nyfiken hur relationen mellan dig och din bror ser ut. Hur ser du på att han har behövt dras med ett efterblivet äckel under sin uppväxt?
"Efterblivet äckel"? Hör du inte vad säger? Tycker du det är okej att säga så? Är det bara jag som ser allt det här? Inge märkvärdigt att kalla någon för det, va? Jag skulle aldrig vilja kalla någon för det. Vilka typer av människor är ni egentligen? Hur kan ni ens leva med att säga såna saker?

Min relation med min bror är bra. Blanda inte in honom i detta. Detta handlar om mig, eller hur?
Citera
2026-07-31, 13:06
Medlem
Citat:
"Efterblivet äckel"? Hör du inte vad säger? Tycker du det är okej att säga så? Är det bara jag som ser allt det här? Inge märkvärdigt att kalla någon för det, va? Jag skulle aldrig vilja kalla någon för det. Vilka typer av människor är ni egentligen? Hur kan ni ens leva med att säga såna saker?

Min relation med min bror är bra. Blanda inte in honom i detta. Detta handlar om mig, eller hur?

Kirk bubben, du är på flashback. vad förväntar du dig?
Citera
2026-07-31, 16:22
Avstängd
bigdickricks avatar
Citat:
Jag "bölar eller gråter" inte. Och jag blir störd på hur onda Skitenhielm människor som jag har provocerat upp längs åren. Fiender och kritiker. Det är egentligen ni som är vidriga som folk borde känna obehag och ta avstånd. Men hur och varför kom denna tråd till? Vad skulle jag har gjort från början att undvika att ämnet om mig skapades på FB?

Jag vill vara så informerad och med i flödet som möjligt så jag är inte "out of touch" bland diskussionerna.

Inte bättre att gå direkt till källan SOM ÄR TILLGÄNGLIG i stället för att spekulera och förmedla slutsatser?

Men hur orkar du bry dig? Jag tror inte du mår så bra av att läsa här inne.
Du bör fokusera mera på att lajva spion & få fler följare än bästa Blondie
Citera
2026-07-31, 16:29
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Men hur orkar du bry dig? Jag tror inte du mår så bra av att läsa här inne.
Du bör fokusera mera på att lajva spion & få fler följare än bästa Blondie
Men vad ska ni alla andra göra här då, hur orkar ni bryr er och orkar och har lust att fortsätta vara här? Vad är drivkraften till att fortsätta skriva?
Väldigt vad du skrattar.
Citera
2026-07-31, 16:32
Medlem
Citat:

Bror det här är flashback, där många som inte vill det får en tråd om sig.

Och som källa är du ju ytterst dålig då du sällan svarar på en direkt fråga och oftast kommer med whataboutism eller någon långsökt liknelse.

Vill du vara känd får du acceptera att det kommer finnas en tråd om dig på detta forum, och jag tror att det bästa för dig vore att logga ut från sociala medier ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in