Citat:
Ursprungligen postat av
TheJesuit
Den tveklös bäste skådespelaren är John Leguizamo, vars rolltolkning i Spawn från 1997 är helt oslagbar.
Det är inte en tråd om enstaka prestationer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Straminsky
Jennifer är inte ens bäst bland dom skådespelerskor som heter Jennifer.
Jennifer Lawrence slår henne.
Hunger Games 2, 3?
Citat:
Ursprungligen postat av
KungAllan
Vilket värdelöst trollförsök.... Brukar kunna dra på smilbanden för även de mest svagbegåvade shitposterna, men detta? nada.....
Anaconda är min favoritfilm med J-Lo i rollistan.
Du verkar inte ha förstått vad tråden handlar om?
Det handlar om att kunna leverera i film efter film, oavsett nivå på manus. Och då kom jag fram till vad jag skrev om i ts.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mastercheif97
Personligen tycker jag JLo inte kvalar in in kategorin "skådis" trots alla sina filmer på CV:t.
Hon är ljusår bort från att vara någon Meryl Streep på vita duken, ett slags Madonna på scenen
eller kvala in som "supermodell" i mode-branschen likt Heidi Klum.
Postcard from the edge, en film när Meryl Streep spelar över i scen efter scen, inte särskilt trovärdigt och sällan engagerande. När hennes mamma tar över pianosången så schabblar Streep och alla andra inblandade bakom filmen bort en påbyggnad av frustration mellan mor och dotter. Det är bara tittaren som blir frustrerad av en lång och i det hela en ganska meningslös scen. Ironiskt nog handlar filmen till viss del om att prestera framför kameran. (Och som parentes, vad behövs stuntkvinnan i polisuniform till som envisas med att "hänga" ifrån byggnaden mellan tagningarna trots att det är trickfilmat. Streep verkar inte ens vilja kommentera det i filmen.)
Hope Springs, ännu en trött tolkning av ett gammalt par som ska återfå gnistan. Streep har knappt levererat sen River Wild.
Death Becomes Her...? Don't get me started...
Devil wear Prada, inte ens i närheten som Lopez rolltolkning i Office Romance (trots ett spretigt manus och svajiga roller ifrån övriga och inte nån som vet vad det ska va för slags film i slutändan, så lyckas Jennifer bära upp filmen och också vad trådens fokus handlar om.)