2026-07-30, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Han har 524k följare så jo, han är en känd influencer. Allt ska ju räknas i antal följare, och man behöver inte bry sig om vad små kanaler tycker, tänker eller gör - om inte man är Jockiboi.
Både Danjal och Jockiboi har stora bekymmer med dessa små kanaler, vilket roar mig.
Tvivlar ändå på att det är han, så lönge ingen har bevisat motsatsen.
Citera
2026-07-30, 11:51
Avstängd
putte-mr-puttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Tvivlar på att det är Danjal. Han är ingen känd svensk influenser.

Det är ju folk som har sett han och påsögat samma natt det hände
Han har ett par 100 k följare
Sen har ålands tidningen gått ut med att det är någon från jockibos crew och danjal är dvärgens manager
Citera
2026-07-30, 17:05
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Då få du tvivla länge eller fråga någon du känner på Åland.
Citera
2026-07-30, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Ok, så vederbörande greps och släpptes sedan. Ingen häktningsförhandling påkallas, märkligt med tanke på misstanken av brott.
Det tycker jag inte. Han greps på skälig misstanke till våldtäkt då hon inte samtyckt till sex. När han satt i förvar fick han förmodligen lämna DNA-prov och han släpptes inte direkt, han släpptes efter 1,5 dygn i förvar. Förmodligen väntar dom in DNA-matchningen och kommer höja misstankegraden till sannolika skäl när svaret kommer (ifall inte Jockiboi och rövargänget gett sig på henne med hot och fått henne att dra tillbaka anmälan). På Åland krävs sannolika skäl för häktning, det är inte uppseendeväckande att han släpptes.

Till offret: låt dig inte skrämmas till tystnad.
Citera
2026-07-30, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knastrogg
Är du bränd? En 18 åriga tjej festar med sina idoler. Då ska gubbäcklet dra ut snorren för att han känner att hon vill det?
Han är 35 och borde veta att man inte ska slänga med snoppen hur som helst.
Skyll aldrig på en 18 åriga tjej!

Ge gubben en jävla avhyvling istället.

Detta!! 👌🏼👌🏼👌🏼
Citera
2026-07-30, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av putte-mr-putte
Första grejen han uppdaterade på sin instagram var från norrköping,
Efter det att han släpptes från arresten i mariehamn
Varför syntes han på kino dagen före påsögats spelningen, samt att vittnen såg att polisen tog med han från hotel savoy
Och även åländska media har sagt att det var en ur jockibois management

Så vem är pajas nu
Jag vet sanningen iaf så ni kan sluta sprida falska rykten om ni inte är med i TEMU sekten med Axel bögman o gänget
Citera
2026-07-30, 22:04
Medlem
Karl.Bracchettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thebigone999
Jag vet sanningen iaf så ni kan sluta sprida falska rykten om ni inte är med i TEMU sekten med Axel bögman o gänget

Här kan vi skåda att sektledaren redan sänt ut sina predikanter att sprida hans sanning, han i position som gick från det utsatta barn han en gång var, till att upphöjas till ett skýddshelgon,

livsfarligt ha en sån som Hebefil-Danne springa runt på fester med pubertala överförfriskade tjejer. Hoppas Jocke kan hålla sin hebefila-dragning under kontroll också. ser nog många brudar röka. jobbiagt för han med tanke på fetishen.
Citera
2026-07-30, 22:47
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Han har 524k följare så jo, han är en känd influencer. Allt ska ju räknas i antal följare, och man behöver inte bry sig om vad små kanaler tycker, tänker eller gör - om inte man är Jockiboi.
Både Danjal och Jockiboi har stora bekymmer med dessa små kanaler, vilket roar mig.

524k följare och jag hade aldrig hört om honom. Är detta någon speciell subkultur, musikgenre, eller vad? Som typ svartrockare eller K-pop entusiaster?
Citera
2026-07-30, 22:58
Avstängd
putte-mr-puttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thebigone999

Du verkar gilla att skydda våldtäktsmän enligt din historik
Vad har temu folket med detta att göra? dom alla har sagt att dom bara är intresserade vid en fällande dom
Citera
2026-07-30, 23:00
Avstängd
putte-mr-puttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
524k följare och jag hade aldrig hört om honom. Är detta någon speciell subkultur, musikgenre, eller vad? Som typ svartrockare eller K-pop entusiaster?

Här kan du läsa om våldtäktsmannen
https://sv.wikipedia.org/wiki/Danjal_Kanani
Citera
2026-07-30, 23:02
Avstängd
putte-mr-puttes avatar
Citat:

https://sv.wikipedia.org/wiki/Danjal_Kanani
På hans sida här står det även influenser så han bör vara det
Citera
2026-07-31, 07:04
Medlem
Misstankarna är svaga enligt källa skriver Nya Åland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in