2026-07-30, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Så vad är meningen då, menar du?
jag skrev det i mitt första inlägg där jag skrev att de hade någon mellanhand som gav de någon person som de kunde skriva med och att de visste att det var dumoen från början och att de är oskyldiga
Citera
2026-07-30, 18:48
Medlem
Citat:
Ja, det är ett jättebra sätt att få oss att minnas gäddorna lite extra. Nu är det bara att beta av listan över dom gäddorna som Defjanten har kontakt med och fördjupa sej i deras loggar. Vissa av dom är ju inte dagsfärska, så det blir ett kärt återseende.
Ja vi fick en fin lista här av Defjanten. Och alla dessa har alltså råkar ut för mellanhänder. Har för mig att i alla fall #771 kom in på tips, alltså haft kontakt med riktiga barn. Där har väl ändå inte mellanhanden varit inblandad...
Citera
2026-07-30, 18:48
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Torsdagsgäddan. https://dumpen.se/2026/07/30/den-diskreta-gaddan-i-kalix-807/?fbclid=IwY2xjawTYXG1leHRuA2FlbQIxMABicmlkETBtRVJo Q1h6azlpcVhadjdLc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMD g5MgABHm6hI7xXE9Tq-KAT_SwYnjZ0FVt-dS6aGCJaFRWCUhP5HtFfkHL7HBCFuMGV_aem_b4eKLnpsdEF3l b67XwIIcw
Ja, det var iallafall lite mer att se från konfrontationen där han inte springer iväg och där man inte få se något #807
Citera
2026-07-30, 18:53
Avstängd
israelisinnocents avatar
807

Sjukt, noll skam i kroppen
Citera
2026-07-30, 18:55
Medlem
Citat:
Jag föreslår att du skriver i någon tråd om konspirationsteorier eller barnsagor. I den här tråden vill vi nämligen ha en någorlunda seriös diskussion och inte en massa trams.
det är inga konmspirationsteorier utan det som jag skriver är sant!
Citera
2026-07-30, 18:56
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdDefiant6971
det är inga konmspirationsteorier utan det som jag skriver är sant!
Det brukar konspirationsteoretiker tro.
Citera
2026-07-30, 18:58
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av israelisinnocent
807

Sjukt, noll skam i kroppen
Ja, en äcklig och obrydd Norrlands-pederast som lägger hela skulden på barnet. #807
Citera
2026-07-30, 19:02
Medlem
Protonic75s avatar
Vilken bajsgubbe, vi kan ses vid fjärrvärmeverket det lät ju verkligen inte suspekt och skamlöst.

807
Citera
2026-07-30, 19:07
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Vilken bajsgubbe, vi kan ses vid fjärrvärmeverket det lät ju verkligen inte suspekt och skamlöst.

807
Hahaha, ja en träff vid fjärrvärmeverket andas oöverträffad still och finess. Gubbjäveln lägger dessutom skulden på chattandet på barnet. Hoppas han blir misstagen för vilt under den kommande jakten. #807
Citera
2026-07-30, 19:10
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Jämförelsen med E.T och filten ändå

Jag tackar

Citat:
Ursprungligen postat av Viktor.990
Det var då fan vad det diskuteras livligt om de olika kukarnas utseende här inne, fine om man tycker att kukbilderna är de egentliga höjdpunkterna i varje konfrontation. Men finns det inga specifika trådar för just den typen av diskussioner?

Det är ytterst relevant att diskutera könsorganen. Har frågat moderatorer, det är tillåtet om on-topic, vilket det är. Flera av gäddorna har deformerade penisar och-/eller rejäla pjäser med extrem fokusering på sitt organ. Något som är dokumenterat hos patologiska exhibitionister tillika sexberoende. Det är oerhört viktigt att diskutera. Du får ta upp det med moderatorer, i denna tråd diskuterar vi gäddorna.
Citera
2026-07-30, 19:11
Medlem
tindravargs avatar
#807 Här har vi klassikern gubbslem som spelar dum och oskyldig. Bara en gammal gubbe som aldrig skulle göra något dumt om om han gjort något så var det någon annans fel! Med ett snett missriktat leende försöker han förminska sitt vidriga groomande och går iväg med gubbkuken mellan benen. Han är oskyldig!! Bara en sävliga norrländsk gubbe som ville bli sugen av ett barn!
Citera
2026-07-30, 19:15
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falsk_mekaniker
Jag försvarar inte gäddan #806. Men det är fan modigt att våga skicka en sån där penisbild och tro att någon skulle gå igång på nåt sånt.

Jag tycker det förvisso är bra han fläker fram sitt förträngda potatisknöl så alla kan beskåda vilken anomali den är - en förlängning av hans sjuka själv. Fy fan. Vem hade blivit blöt i trosan av den där? Ingen. Kanske någon som har fetish för förkrympta, förvrängda och förträngda kukar. Usch. Fy fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in