2026-07-28, 23:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauze
Ja det är osmakligt och passar väl bättre i någon bögtråd.
Ja det är skevt på så många plan men pedofili är ju inte alltid ett problem för människor i den typen av kretsar, och ärligt talat är det väl ganska talande för något riktigt skevt om ens första tanke faller på kukens utseende snarare än att personen i fråga skulle begå övergrepp på ett barn. Lite Fredrick Federley liknande beteende
Citera
2026-07-28, 23:13
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
#806 har väl helt enkelt förhudsförträngning precis som #588. Kan vara något epidemiskt bland gäddor..?

Jag tror nog det... har ju varit en del rätt missbildade. Gäddäcklen får allt ta att deras likmaskar diskuteras då bilderna har skickats till vad som antagits vara små barn.
Citera
2026-07-28, 23:16
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Ämnet har väl varit uppe tidigare? En del seriemördare och sexualförbrytare har haft missbildningar på penis, komplexen kring dessa har lett till parafilier och sexuella störningar.
Det har det säkert varit. Fast vad gäller gäddorna i största allmänhet, så är det knappast deras tillkortakommanden vad gäller en normal kuk som gör att dom jagar barn i sexuellt syfte. Det är snarare tvärtom - gäddorna jagar barn pga sin helperversa läggning, oavsett om dom möjligen skulle kunna anses fysiskt attraktiva och ha en normal kuk eller inte, men när man tittar närmare på vilka dom faktiskt är, så råkar dom också ha olika medicinska problem med kuken. Det är nog snarast en fråga om hönan eller ägget, skulle jag säja.
Citera
2026-07-28, 23:35
Medlem
tindravargs avatar
#806 lever en fantasivärld där han skall ta med barnet på bilträff i Västerås. Jag gissar hejvilt på att det handlar om raggarbilar. Hur fan tänker han där? Ska han visa upp barnet som sin nya partner? Det kommer ju se bra ut? "Vill du när jag runkar" - varför i helvete skulle någon vilja se det? "Vill du ha den i alla hål" Alltså det är ju så vidrigt så man blir spyfärdig för fan!
Citera
2026-07-28, 23:44
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
#806 lever en fantasivärld där han skall ta med barnet på bilträff i Västerås. Jag gissar hejvilt på att det handlar om raggarbilar. Hur fan tänker han där? Ska han visa upp barnet som sin nya partner? Det kommer ju se bra ut? "Vill du när jag runkar" - varför i helvete skulle någon vilja se det? "Vill du ha den i alla hål" Alltså det är ju så vidrigt så man blir spyfärdig för fan!
Jag tror inte att du ens behöver fundera på hur #806 tänker. Han är en lågbegåvad, överviktig "pallsorterare" utan tillstymmelse till konsekvenstänkande. Människor på hans bostadsort borde ju rimligen redan känna till fläskberget.
Citera
2026-07-28, 23:51
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Jag tror inte att du ens behöver fundera på hur #806 tänker. Han är en lågbegåvad, överviktig "pallsorterare" utan tillstymmelse till konsekvenstänkande. Människor på hans bostadsort borde ju rimligen redan känna till fläskberget.

Hela grejen. Vi ska gå på bilträff! Hand i hand! Sen ska vi idka samla i en raggarbil! #806
Citera
2026-07-28, 23:55
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor.990
Ja det är skevt på så många plan men pedofili är ju inte alltid ett problem för människor i den typen av kretsar, och ärligt talat är det väl ganska talande för något riktigt skevt om ens första tanke faller på kukens utseende snarare än att personen i fråga skulle begå övergrepp på ett barn. Lite Fredrick Federley liknande beteende
Helt enig!
Citera
2026-07-28, 23:58
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Fy fan vilken ohyggligt ful kuk #806 har! Den ser ut som en deformerad joystick. Lär stinka av flensost och skam på flera kilometers avstånd!

Pungen rakad i klent försök att få polypen att se större ut. Till vilken nytta? Penisen liknar E.T. med filten dragen om sig. Herrejävlar.

Blir arg av att se den penisen.

Jämförelsen med E.T och filten ändå
Citera
2026-07-29, 00:26
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Det har det säkert varit. Fast vad gäller gäddorna i största allmänhet, så är det knappast deras tillkortakommanden vad gäller en normal kuk som gör att dom jagar barn i sexuellt syfte. Det är snarare tvärtom - gäddorna jagar barn pga sin helperversa läggning, oavsett om dom möjligen skulle kunna anses fysiskt attraktiva och ha en normal kuk eller inte, men när man tittar närmare på vilka dom faktiskt är, så råkar dom också ha olika medicinska problem med kuken. Det är nog snarast en fråga om hönan eller ägget, skulle jag säja.

Eller så vågar de inte möta en mogen kvinna med sin fula penis, undermedvetet börjar de söka oerfarna tjejer och killar (de tänker att de inte vet hur en penis ska se ut ändå) för att de skulle vara lättare att förklara sin penis som normal? Eller så är de bara peddos?
Citera
2026-07-29, 00:46
Medlem
Ond.hickas avatar
Åh fy HELVETE vad ful kul #806 har, det är fan det värsta jag sett på länge! Varför skickar man ens kukbilder när ens kuk är objektivt fruktansvärt ful och avtändande??
Citera
2026-07-29, 00:49
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Fy fan vilken ohyggligt ful kuk #806 har! Den ser ut som en deformerad joystick. Lär stinka av flensost och skam på flera kilometers avstånd!

Pungen rakad i klent försök att få polypen att se större ut. Till vilken nytta? Penisen liknar E.T. med filten dragen om sig. Herrejävlar.

Blir arg av att se den penisen.
Den ser på riktigt ut som ET i filt, mycket träffande. #806
Citera
2026-07-29, 01:55
Medlem
806#
Tredje mest sökta efter i Boxholm på mrkoll komuntopp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in