2026-06-03, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukbajs
Är det bara jag som är sämst och inte klarar att ladda hem filen eller är det något som inte fungerar?
Testa med en annan webbläsare. Länken i sig fungerar.
Citera
2026-06-04, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Testa med en annan webbläsare. Länken i sig fungerar.

Jag hade också problem. Då har jag ändå laddat ner FUP på x antal sidor både från detta case men även andra FUP:ar vid olika händelser runt om i landet.
Citera
2026-06-05, 17:13
Medlem
escilichiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loudpipe77
Tänk vilken otroligt briljant ledare denna liga begåvats med,som filmat varenda brott de begick. Han filmade narkotikan,pengarna,vapen,utpressningarna,misshand lar,samtal när de gör affärer plus MYCKET mer...! Undrar om övriga ligan är glada på honom.....

Håller med, otroligt jävla hjärndött! lmao
Citera
2026-06-26, 20:06
Medlem
Ljudupptagningarna från rättegången kan höras på Svenska Rättegångskanalens YouTube-kanal.

https://www.youtube.com/watch?v=ECFa4dMPeDg&t=229s
Citera
2026-07-29, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av escilichis
Håller med, otroligt jävla hjärndött! lmao

Med tanke på att snubben som varit deras tidigare lokala ledare/idol besitter barnvåldtäktsdomar som inte konfronterades,
så läggs det säkert i samma förträngningsfack i deras hjärnor.
Dom kommer inte ens påtala det och istället fortsätta se upp till honom för att han var så frän att umgås med.

Det är ju viktigare att behålla färg genom att slå på någon liten försvarslös svensson som har mage nog att fråga varför det bara var supermix istället för ladd han fick.

Att utge rädsla väger/vägde tyngre än någon form av moral.

Det bedrivs organiserad brottslighet utan organiserade tankar kort sagt.
Citera
2026-07-30, 09:35
Medlem
Är han pedofil??
Citera
2026-08-02, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loudpipe77
Är han pedofil??

Det kan ju anses som en definitionsfråga.

Men att dömmas för våldtäkt mot barn är ju minst sagt märkligt, och inget som hade accepterats i min cirkel.

Sen att flera stycken i deras cirkel är våldtäktsdömda och figurerat flera gånger i våldtäktsutredningar säger ju en hel del.
Citera
2026-08-02, 14:27
Medlem
Just ja,det stämmer det...! Lika barn leka bäst..
Citera
2026-08-08, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykopatkaptenen
Det kan ju anses som en definitionsfråga.

Men att dömmas för våldtäkt mot barn är ju minst sagt märkligt, och inget som hade accepterats i min cirkel.

Sen att flera stycken i deras cirkel är våldtäktsdömda och figurerat flera gånger i våldtäktsutredningar säger ju en hel del.
Det som jag tycker är märkligt hur hela familjen backar dem. De har minsann aldrig gjort något fel. Trots att flera familjemedlemmar förekommer i fupen så har de inte haft någon aning. Varför kan de inte bara acceptera att de har gjort fel och ta sitt straff.
Citera
2026-08-09, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissen15
Det som jag tycker är märkligt hur hela familjen backar dem. De har minsann aldrig gjort något fel. Trots att flera familjemedlemmar förekommer i fupen så har de inte haft någon aning. Varför kan de inte bara acceptera att de har gjort fel och ta sitt straff.

Jag har haft konversationer med vissa ur familjen som inte är glada på hur dom betett sig. Men när det kommer till kritan tror jag dom flesta i allmänhet skulle backa sin familj oavsett hur fel respektive familjemedlem betett sig. Det är ju lite det som är en grund i en familj.

Försvarar inte vad vissa där har gjort, men åsikt är att man ska inte döma ut hela familjen.
Citera
2026-08-13, 11:17
Medlem
Hur långt straff fick musse?
Citera
2026-08-14, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindghost054
Hur långt straff fick musse?
2,6år. Vet att några har överklagat domen men är osäker på han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in