Citat:
Ursprungligen postat av
Kirk03Lind
Här har vi nån som inte har följt tråden och sett mina förklaringar😅
CIA och Mossad, vad ska Nato länderna göra med informationen?
Men mitt samröre med ryssarna var för ett år sedan och inte längre kontakt med de. Jag gick i ettan på gymnasiet, impulsiv girig hämndlysten blev jag efter vad som hände på Teamveckan-20 och tog i kontakt med ryska ambassaden. Poetisk rättvisa. Jag hade inte tid och tänka om jag skulle nå ut till öst eller väst. Det första man tänker när man hör ordet spion så tänker man Ryssland. 2019 hade jag börjat intressera mig inom kalla krigets spioneri och underrättelseväsendet historia.
Jag har ju ett liv och kommer inte läsa igenom en hel tråd.
Du får vara hur hämndlysten du vill, men det är ju sällan en person är oskyldig om en hel klass fryser ut en person.
Men vad skulle Ryssland göra med informationen om din klass? Sverige är ett rätt öppet samhälle och det är väldigt lätt att ta reda på information om olika personer.
Jag själv har varit intresserad av kriminalitet och bara för det betyder det inte att jag skulle gå med i något gäng eller begå brott. Så ditt intresse för underättelseverksamhet kan omöjligt vara den enda anledningen till att du är villig att sälja dig själv till ett främmande land.