Citat:
Ursprungligen postat av
Tarmstuvning
Haha, det var ju ni själva som drog upp Chrippa och Linnea i hopp om att det här projektet ska rentvå dem.
Jag påminde er bara om att domstolarna skiter fullständigt i YouTube-chattar.
Sen spelar det ingen roll hur mycket du märker ord om sändningarna. Faktumet som flyger helt över ditt huvud är att TV4 tecknade ett helt nytt miljonkontrakt i maj 2026 och ger honom 12 timmars livesändning den 23 augusti.
Så fungerar inte en cancelled profil.
Att du snyftar om hot och leker moralpolis visar bara hur skör din filterbubbla är.
Krya på dig.
Är det nya miljoner kontraktet ett nytt projekt eller kopplat till 12 timmars live sändningen? För i din text låter det som om det är kopplat till 12 timmars live sändningen?
Så du har inget problem ifall Jocke och Anjos familj får hot och hat på samma sätt som om du pratar att Linneas familj kommer få hot och hat? Bra, då kommer vi inte höra dig gnälla i denna tråd och tycka synd ifall Jocke och Anjos familj får hot och hat, eftersom det blir så om man är på sociala medier, vill Jocke och Anjo slippa det får dem helt enkelt vara tysta (så som du resonerar kring Linnea)
I din text tar du med projekt horhus, stämningen av medvikt pga tröjorna, stämning av medvikt pga förtal (den lades väl ner?), mamman stämmer Jocke pga förtal, jockes tv projekt spökjakt och bröllopet + omröstningen av kristallen, Revolut och TV4.
Och avslutar det med
"
Medievärlden styrs av tittarsiffror och juridiska kontrakt inte av era moraliska önskedrömmar eller personliga agg.
Tror ni detta ska rentvå och hjälpa Chrippa och Linnea i framtiden?"
Du nämner ca 10 olika saker, där enbart 1 är löst/svagt kopplat till Chrippa och Linnea.
Och jag har inte lyssnat på allt de sagt om projekt horhus, men jag tror inte de sagt att syftet med projekt horhus är att rentvå Chrippa och Linnea? I vilken video och tidsstämpel sägs det?
Rentvå Chrippa och Linnea ifrån vad ens? Chrippa är dömd för ekobrott, ingen kan förneka att han fuskat med skatten, Linnea friades i domstolen, vad ska hon rentvås ifrån?
Som jag har fattat dry handlar projekt horhus om att bevisa Jockes inblandning i drevet och hur illa Jocke"jag vill bara bli lämnad ifred" faktiskt har betett sig.