2026-07-29, 13:38
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Bara för att jag råkar heta Kirk som smeknamn och är den enda Kirk i Sverige som alla känner till så betyder det inte att jag är som honom. Det fanns en tid när ingen nämnde honom till mig. Den tiden saknar jag.

Byt smeknamn om du stör dig
Citera
2026-07-29, 13:40
Avstängd
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonCapo13
Sådär! Nu har jag skickat Kirks tweet till hans arbetsplats och samtliga universitet han har sökt till
Nä, jag tror nog du bara driver för att göra mig orolig. Men allvarligt, det är inte snällt.

Men varför vill du förstöra mitt fungerande liv? Så du kan skratta åt om jag skulle bli av med jobbet? Och sen, då? Jag har ett fint fungerande liv. Det sista jag vill är att en mobbare som du saboterar mitt liv. Nä, ni ska inte vinna.

Jag tar vilken utbildning och jobb som jag vill, det är ju mitt liv.

Är du egentligen en mobbare son vill göra ens liv till ett helvete?
Citera
2026-07-29, 13:43
Avstängd
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Byt smeknamn om du stör dig
Eller bara respektera och sluta nämna honom?🤷‍♂️ Jag har haft smeknamnet Kirk i 10 år, folk är van med mitt smeknamn Kirk. Långt innan ni fick för er att nämna Charlie helt plötsligt till mig. Varför gjorde ni inte det 2023, varför gjorde ni inte det 2020, varför gjorde ni inte det 2018?
Citera
2026-07-29, 13:44
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:

Men, jag har än inte blivit dömd för spioneri.

Nä det är ju klart att du inte blivit dömd för spioneri då du bara varit låtsasspion i din fantasivärld
som resten av verkligheten garvar åt......
Citera
2026-07-29, 13:48
Avstängd
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Nä det är ju klart att du inte blivit dömd för spioneri då du bara varit låtsasspion i din fantasivärld
som resten av verkligheten garvar åt......
Återigen, jag ljuger inte. Hur många månader skajsg upprepa?

Men har ni samma inställning när någon påstår sig ha blivit våldtagen, skrattar verkligheten då åt det? Låtsas våldtäkt.
Senast redigerad av Kirk03Lind 2026-07-29 kl. 13:51.
Citera
2026-07-29, 13:48
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Eller bara respektera och sluta nämna honom?🤷‍♂️ Jag har haft smeknamnet Kirk i 10 år, folk är van med mitt smeknamn Kirk. Långt innan ni fick för er att nämna Charlie helt plötsligt till mig. Varför gjorde ni inte det 2023, varför gjorde ni inte det 2020, varför gjorde ni inte det 2018?

Äre sant att din flickvän är under 18 år?
Citera
2026-07-29, 13:51
Avstängd
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Äre sant att din flickvän är under 18 år?
Nä. Hon är 22, lika gammal som mig. Vad fick du det påståendet ifrån? Och varför blanda in henne, detta handlar ju om mig? Eller hur?
Citera
2026-07-29, 13:57
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Nä. Hon är 22, lika gammal som mig. Vad fick du det påståendet ifrån? Och varför blanda in henne, detta handlar ju om mig? Eller hur?

Bara undrade.
Citera
2026-07-29, 14:14
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Återigen, jag ljuger inte. Hur många månader skajsg upprepa?

Men har ni samma inställning när någon påstår sig ha blivit våldtagen, skrattar verkligheten då åt det? Låtsas våldtäkt.

Är du dum i huvudet på riktigt vart har jag nämnt VÅLDTÄKT??

Alla vet att du aldrig varit någon spion sluta jiddra om våldtäkt då det jag skriver handlar om din låtsas värld
som du kämpar att få behålla med näbbar och klor, kanske lite ECT och några doser Trilofan skulle få dig på rätt kurs
Citera
2026-07-29, 14:23
Avstängd
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Är du dum i huvudet på riktigt vart har jag nämnt VÅLDTÄKT??

Alla vet att du aldrig varit någon spion sluta jiddra om våldtäkt då det jag skriver handlar om din låtsas värld
som du kämpar att få behålla med näbbar och klor, kanske lite ECT och några doser Trilofan skulle få dig på rätt kurs
Hör du inte vad du säger själv för dåliga saker? "Låtsasvärld"... de vet inte vad jag har hållit på med när ingen såg mig eller vad jag har förmedlat på sociala medier.

Det är som om en person går och ställer sig runt ett hörn. Ser du vad personen gör? Nä. Precis SÅ försöker jag få er att förstå.

Svårt att erkänna brott nu för tiden.
Senast redigerad av Kirk03Lind 2026-07-29 kl. 14:44.
Citera
2026-07-29, 15:32
Medlem
Citat:
Hör du inte vad du säger själv för dåliga saker? "Låtsasvärld"... de vet inte vad jag har hållit på med när ingen såg mig eller vad jag har förmedlat på sociala medier.

Det är som om en person går och ställer sig runt ett hörn. Ser du vad personen gör? Nä. Precis SÅ försöker jag få er att förstå.

Svårt att erkänna brott nu för tiden.

Snabb fråga, tror du Säpo hade låtit dig vara om det faktiskt var så att du var en spion? Och dessutom sitter och skryter om det på flashback?
Citera
2026-07-29, 15:42
Avstängd
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltJavlaKnapp
Snabb fråga, tror du Säpo hade låtit dig vara om det faktiskt var så att du var en spion? Och dessutom sitter och skryter om det på flashback?
För att, kom igen, en ung autistisk gymnasieelev som har ett litet samröre med ryssarna med att förmedla lite papper tar man ju inte på allvar. De må känna till det, men de inte lägger så stor energi och resurser i mitt fall. Sen behöver man ju naturligtvis ha bevismaterial för att kunna frihetsberöva mig och kunna väcka åtal. De ba "ärh, låt det gå med grabben". Eftersom min information som jag förmedlade inte har något värde eller offensiv fördel.

Därför är jag rätt så lugn med det hela att uttala det offentligt. Det är ju inte riktigt hot mot rikets säkerhet när man förmedlade information om en gymnasieklass. Bara få medborgare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in