2026-07-29, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
Vad fan ska TS skriva då? Det handlar ju om en person som heter Jimmie, ett vanligt svenskt namn.
Ett förslag är "Jimmy Lindfors"
Citera
2026-07-29, 12:40
Medlem
Fantens avatar
Folk som har en vision och går all in kan jag ändå respektera. Som Erik The Lizardman, eller The Enigma.
Men den här killen ser fan bara ut som en clown.

Och då är jag ändå en snubbe med synliga tatueringar som inte är främmande för båda färger och mönster på mina kläder.
Citera
2026-07-29, 12:46
Medlem
Han skippar lasertrenden står det. Istället väljer han altså black out som ju faktiskt är en NY TREND!

Kan inte alla trend-apar bara byta lite klädstil nu och då istället? Mindre fuzz. När saker blir en trend är det oavsett förstört.

Han får åtminstone njuta ett litet tag av att vara i front på den nya trenden.
Kanske det är värdt det för honom? 🤷🏿‍♂️
Citera
2026-07-29, 12:51
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballalaila
Han skippar lasertrenden står det. Istället väljer han altså black out som ju faktiskt är en NY TREND!

Kan inte alla trend-apar bara byta lite klädstil nu och då istället? Mindre fuzz. När saker blir en trend är det oavsett förstört.

Han får åtminstone njuta ett litet tag av att vara i front på den nya trenden.
Kanske det är värdt det för honom? 🤷🏿‍♂️
Om 10 år kommer säkert ansiktstransplantationstrenden
Citera
2026-07-29, 12:53
Medlem
tnems avatar
Hans klädval(bild 2) tillsammans med ansiktet gör att han ser ut som en clown.
Citera
Medlem
East.Clintfoods avatar
Han påminner om:
Citera
Medlem
Studsbolls avatar
Det finns många sätt att göra sig omöjlig och oanställningsbar på. Detta verkar vara ett ovanligt drygt sätt att uppnå detta.
Citera
2026-07-29, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Hans klädval(bild 2) tillsammans med ansiktet gör att han ser ut som en clown.

Jo, men hans grej var vel att han ville se mindre farlig ut. Det får man endå säga att hedrar honom.
Citera
2026-07-29, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohNils
Haha trodde det var Åkesson...

Haha ja samma här 😂
Citera
2026-07-29, 13:06
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brakfesten009
Det är inte tatueringar, det är psykisk sjukdom!

Min uppfattning är att de allra flesta med tatueringar har väldigt dåligt självförtroende.
Tidigare var det bara sjömän och prostituerade som tatuerade sig och kriminella. Nu kryllar det av halvfeta, skalliga män med skägg som har alla möjliga tatueringar och de tror de ser "farliga" ut. Ett jävla skämt är det. När jag ser unga vackra flickor med tatueringar blir jag nästan gråtfärdig. Det är så förbannat sorgligt att förstöra sig så. Titta på filmer och Tv-serier från 70-80-90-talet. Normala, tjejer som med dagens mått mätt ser hur snygga ut som helst.

Vad den där Jimmy har gjort är fullständigt koko. Varför tog han inte bort texter och annat om han inte längre gillade det? Varför förstöra sig fullständigt för resten av livet? Obegripligt.
Citera
2026-07-29, 13:45
Medlem
Ser ganska bra ut. Jag hade väl dock sparat lite mer runt ögonen och kört vitt runt om. Hade också kört nån röd färg på läpparna, det hade kunnat bli riktigt coolt.
Citera
2026-07-29, 13:49
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Jag tänker på hans föräldrar och syskon. Vet inte varför.

Michael Jackson lyckades ju bleka sitt ansikte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in