Citat:
Ursprungligen postat av
Frans-Jaeger
Det är väl en jävla fotsläparmedicin som gör en efterbliven och seg hela dagen efter?
Ja haldol mot tex quentapin och nozinak. 2mg haldol motsvarar ungefär 100kg nozinen. 1mg motsvarar 50mg quentapinm men behöver du en bra medicin mot sömnen så livar jag zug aff du sover igenom hela natten p0 tex 5mg haldol. Är en sjukt potent medicin för sömnen och är nog inga problem att få recept när du gått igenom mängder av nattmediciner redan
Får du inte imovane längre om du skulle fp maxdosv ned 15mg så är jag väldigt säker att du sober bra igen. Fick tillbaka 7.5mg via min LARO mottagning i och s8ver dunder på den dosen i ca i 7 timmar. Får aldrig någon baksmälla dagen efter som mångaba lixsr sb pga imovanemren mår alltid som vanligt dagen efter sut jag tar rätt hög dos varje dag. Vaknar alltid pch mår fina från imovane natten innne .minnet kak svika lite i 1-2 timmar nät jag vaknat. Men är så värt ayy ta imovan ä m ändå
Fick 30st 7.5mg varje l månad VU LARO men dom har stoppat recepten utan att säga något till mig. Sö brukar köpa svenska 2mg ikto × kartor med xabor zo mmmmmmmmmjag äntligen sova längre än 2.3 timmar varje natt kommer ta upp det när Jag dka åka dit for ek jag aja en r9b ny injektion
Men känner jsg fon rätt så får jsg inte ens 1m vid b3hov till nätterna. Läkaren skriver bara ut benmkv som det ör. På våtran mittggö kanske hinner häjdter doser dp