2012-10-30, 00:24
Medlem
CrapNs avatar
Jag har testat propavan, circadin, lergigan, stilnoct, imovane, mirtzapin, seroquel, och theralen, och ingen av dem funkar på mig..
Någon som kan tipsa om något starkt sömnmedel som läkare skriver ut?
Citera
2012-10-30, 00:55
Medlem
Rymds avatar
Stilnoct.
Citera
2012-10-30, 00:57
Bannlyst
Nozinan
Citera
Medlem
CrapNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rymd
Stilnoct.
Stilnoct är med på listan som inte biter på mig..
Citera
Medlem
Nitrazepam, och i vissa men nuförtiden relativt ovanliga fall (i alla fall min uppfattning) flunitrazepam.

Nitra är inte lika ovanligt men beror helt på vad du har för läkare då många läkare inte vill skriva ut bensodiazepiner på grund av beroende-risken.

Vet även att vissa sover med hjälp av nozinan men tror att det egentligen inte ses som en sömnmedicin.

Vilken av de sömnmedel du testat har fungerat bäst?
Citera
2012-10-30, 01:01
Medlem
CrapNs avatar
lergigan och seroquel kan jag somna av så det är väll dem som funkar bäst dock somnar jag bara om jag äter löjligt stora doser som ger otrevliga bieffekter
Citera
2012-10-30, 01:10
Medlem
joeljoeljoel1s avatar
Sprit.
Citera
2012-10-30, 01:45
Medlem
undervattenfisks avatar
Gbl/ghb
Citera
2012-10-30, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av racedog
Nozinan

Jo, testat allt utan rohypnol till sömn, Heminevrin var bra om man låg ner och allt var nersläckt, ett snabbt kort intensivt tåg kommer rusande förbi, men försvinner snabbt. Bästa för mig är Nozinan, ingen tillvänjning som bonus
Citera
2012-10-30, 03:13
Medlem
maitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Gbl/ghb

+1

Ghb är det starkaste sömnmedel man i praktiken kan komma över. Som en bonus försämrar inte ghb sömnkvalitèn utan förbättrar den rent av. Dessutom är inte ghb beroendeframkallande så länge man håller sig till nattligt bruk och det ger heller ingen toleransökning utan samma dos är effektiv år ut och år in.

Funkar inte ghb heller och man inte vill ha seroquel är bara barbiturater och diverse livsfarliga anestetika kvar att välja på.
Citera
2012-10-30, 04:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maito
+1

Ghb är det starkaste sömnmedel man i praktiken kan komma över. Som en bonus försämrar inte ghb sömnkvalitèn utan förbättrar den rent av. Dessutom är inte ghb beroendeframkallande så länge man håller sig till nattligt bruk och det ger heller ingen toleransökning utan samma dos är effektiv år ut och år in.

Funkar inte ghb heller och man inte vill ha seroquel är bara barbiturater och diverse livsfarliga anestetika kvar att välja på.

3 timmars sömn på ghb ska visst vara som 9 timmar i vanlig sömn pga att man falleri rem,sömnen direkt lärde en mej som styrketränade hårt.

tror det stämmer iaf, ej 100 dock
Citera
2012-10-30, 04:44
Medlem
GHB
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto