Det är extremt att:
* Helt stoppa nya visum, helt stoppa ALL invandring, även arbetskraftsinvandring
* Helt stänga brittiska gränser
* Lämna ECHR
* Bygga koncentrationsläger för invandrare som som befinner sig illegalt i landet.
* Hans lilla parti befinner sig på yttersta högerkanten politiskt.
Man kan hålla med honom eller inte, men han ör högerextrem.
Citat:
Ursprungligen postat av
Room531
Vad är det som är extremt med Restore? Det extrema är att tillåta
tusentals jihadister komma in i länderna i norr varje vecka och plundra välfärdssystemen och förberedda för än mer aggresiv/omfattande form av jihad, mörka brotten som de (fakta!) har gjort, och försöker göra hela tiden medan samhället infiltreras mer av islamister - där kan man snacka extrem ideologi. Att vilja skydda ett land och folk från det är inte extremt

Säg mig ett land där maffiakulten isläm börjat ta över demografiskt och blivit majoritet där resten av befolkningen, kvinnor och de som inte följer islam inte börjar förtryckas under islääms skeva regler, våld, mord, våldtäkter, utpressning och fördrivnig med sharia, jizyah och sådant med störda straff i historien? Finns det ens såna exempel?? Jag frågade AI förut, fick svar (kortfattat): nej. Bara 7%, ofattbart lågt med tanke på jihadgängskandalerna och omfattande brottslighet relaterat till migrationen, men det kan oavsett Om det bara är 7% vara en press de sätter på resten av partierna. Det är iaf ingen obetydlig mängd människor... Även Farage tycker jag verkar ha gjort en hel del bra med, så ihop med 22% är det väl inget obetydligt, de borde ju kunna samarbeta om en hel del. ( kanske är de motsvarande SD med för mycket kompromisser, varför folk börjar gå till Restore, eller? Men i alla fall..)
Att vilja ha säkra gränser och återvandring av de som inte ska befinna sig i ett land är inte extremt, det är helt normalt sunt förnuft! Däremot att låta en bokstavlig invasion pågå i åratal till punkten av vad som kan bli inbördeskrig inom överskådlig tid - det är helt stört extremt!