2026-07-29, 11:41
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aquaman1
John Cleese är rövhålet i Monty Python. Eric Idle är the MVP.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/wAwP8n/cleese-om-idle-vi-har-alltid-avskytt-varandra
https://nypost.com/2022/11/22/monty-pythons-eric-idle-blasts-dave-chappelle-elon-musk/
Att vara konservativ är horribelt, islamisering och jihad är "progressivt" enligt dig eller? Eftersom du kallar någon "MVP" (most victory points(?) som säger conservative people are horrible.
Citera
2026-07-29, 11:50
Medlem
goofers avatar
England och hela storbritannien har ju haft enorma problem med sk "Packies".

Det inkluderar även indier och övriga mena invandrare men just pakistanierna har ju utmärkt sig ordentligt för att vara ett smutsigt skitfolk, fler och fler vaknar nu.

Brexit handlade egentligen om att stoppa den stora invandringen via EU till storbritannien men det verkar inte ha hjälpt, det är riktigt kris och talar man med riktiga engelsmän är situationen desperat.

Hoppas fler vågar följa Cleeses och säga sanningen.
Citera
2026-07-29, 11:50
Medlem
Vilken normal etnisk Europe stödjer inte massdeporteringar?!

Antingen har man aldrig tänkt på det för att man kanske tror att det inte är möjligt och stångar sig naivt igenom det faktum att Europa börjat bli totalförstört. Man accepterar läget och har sedan barnsben bara lärt sig att acceptera läget som är utan att man kan påverka. Man har alltså inte ”vaknat” än. Man röstar av slentrian och stoppar huvudet i sanden. Alternativt levt väldigt isolerat från samhället.

Alla andra har någon form för hjärnstörning eller är komplett hjärntvättade, men det går väl lite hand i hand.
Citera
2026-07-29, 11:57
Avstängd
gregersnegrers avatar
Jag vet inte. Är det nazistiskt att säga att araberna tog över Nordafrika och Levanten, och att turkarna tog över Anatolien?

Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Vad gör honom till fullblodsnazist?
Är det nazistiskt att säga att de vita utrotade och tog över USA och Australien från indianerna och Auberginerna?
Citera
2026-07-29, 11:58
Medlem
AlanGarners avatar
Det är extremt att:

* Helt stoppa nya visum, helt stoppa ALL invandring, även arbetskraftsinvandring
* Helt stänga brittiska gränser
* Lämna ECHR
* Bygga koncentrationsläger för invandrare som som befinner sig illegalt i landet.
* Hans lilla parti befinner sig på yttersta högerkanten politiskt.

Man kan hålla med honom eller inte, men han ör högerextrem.

Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Vad är det som är extremt med Restore? Det extrema är att tillåta tusentals jihadister komma in i länderna i norr varje vecka och plundra välfärdssystemen och förberedda för än mer aggresiv/omfattande form av jihad, mörka brotten som de (fakta!) har gjort, och försöker göra hela tiden medan samhället infiltreras mer av islamister - där kan man snacka extrem ideologi. Att vilja skydda ett land och folk från det är inte extremt Säg mig ett land där maffiakulten isläm börjat ta över demografiskt och blivit majoritet där resten av befolkningen, kvinnor och de som inte följer islam inte börjar förtryckas under islääms skeva regler, våld, mord, våldtäkter, utpressning och fördrivnig med sharia, jizyah och sådant med störda straff i historien? Finns det ens såna exempel?? Jag frågade AI förut, fick svar (kortfattat): nej. Bara 7%, ofattbart lågt med tanke på jihadgängskandalerna och omfattande brottslighet relaterat till migrationen, men det kan oavsett Om det bara är 7% vara en press de sätter på resten av partierna. Det är iaf ingen obetydlig mängd människor... Även Farage tycker jag verkar ha gjort en hel del bra med, så ihop med 22% är det väl inget obetydligt, de borde ju kunna samarbeta om en hel del. ( kanske är de motsvarande SD med för mycket kompromisser, varför folk börjar gå till Restore, eller? Men i alla fall..)

Att vilja ha säkra gränser och återvandring av de som inte ska befinna sig i ett land är inte extremt, det är helt normalt sunt förnuft! Däremot att låta en bokstavlig invasion pågå i åratal till punkten av vad som kan bli inbördeskrig inom överskådlig tid - det är helt stört extremt!
Citera
2026-07-29, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gregersnegrer
Jag vet inte. Är det nazistiskt att säga att araberna tog över Nordafrika och Levanten, och att turkarna tog över Anatolien?
Fråga dig själv.
Det var du som använde ordet fullblodsnazist i din trådstart.
Citera
2026-07-29, 12:08
Avstängd
gregersnegrers avatar
Det börjar med Monty Python och slutar med tvålfabriker. Via invandringskritik. Därför måste man mörka brottsstatistiken. Det vet väl varje ansvarstagande journalist och debattör värd namnet, såsom Jonas Gardell?

Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Fråga dig själv.
Det var du som använde ordet fullblodsnazist i din trådstart.
Citera
2026-07-29, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
"MVP" (most victory points(?)
Most Valuable Player
Citera
2026-07-29, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aquaman1
John Cleese är rövhålet i Monty Python. Eric Idle är the MVP.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/wAwP8n/cleese-om-idle-vi-har-alltid-avskytt-varandra
https://nypost.com/2022/11/22/monty-pythons-eric-idle-blasts-dave-chappelle-elon-musk/

Eric Idle är nog alldeles för lättstyrd.

John Cleese är lite som betonggrund medans Eric Idle är nog lite mer en vindflöjel.
Citera
2026-07-29, 12:26
Medlem
John Cleese är en modig jävel!
Förstå hur många "kändisar" som vänt honom ryggen.
Vi har på riktigt utbildade journalister som varje dag måste skriva något nedlåtande om Trump.
De måste fan tröttna. Det måste bli hjärndödande. Det har pågått i flera år nu.
Jag är 100% säker på att vänstermänniskor röstar på Trump o SD.
Livet blir enkelt att utåt vara en Zara Larsson men sen rösta höger.
Citera
2026-07-29, 12:28
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanGarner
Jag vet inte om Reform UK faller ihop, det är fortfarande ungefär lika stort som tories och Labour i opinionsundersökningar, runt 22% för alla tre medans Restore bara får 7% som högst.

Problemet för högern i Storbritannien är att de inte kommer kunna samarbeta. Farage hatar Lowe och ser honom som en förrädare. Och tories hatar Farage och ser honom som ett hot mot tories hela existens.

Som det ser ut så kommer högern aldrig kunna samarbeta i Storbritannien. Där har ju SD i Sverige navigerat mycket mer elegant.

Rupert Lowe själv är alldeles för extrem för att någonsin bli något mer än en figur på yttersta högerkanten. Det finns helt enkelt inget folkligt stöd för något så extremt.
Vetefan om jag är enig där. Lowe säger det SÅ MÅNGA har velat säga i så många år. Jag genuint hoppas att han kan ta över skutan för den behöver verkligen tömmas...
Citera
2026-07-29, 12:30
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
John Cleese är en modig jävel!
Förstå hur många "kändisar" som vänt honom ryggen.
Vi har på riktigt utbildade journalister som varje dag måste skriva något nedlåtande om Trump.
De måste fan tröttna. Det måste bli hjärndödande. Det har pågått i flera år nu.
Jag är 100% säker på att vänstermänniskor röstar på Trump o SD.
Livet blir enkelt att utåt vara en Zara Larsson men sen rösta höger.

Så är det nog i de flesta fall. Utåt sätt visar de att de är vänster och så liberala de kan bli med Free Palestina och öppna gränser. Men vad de egentligen tycker vet väl bara de själva. Kändisar måste hela tiden visa att de har "rätt" åsikter. Cleese skiter fullständigt i det och säger vad han tycker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in