Citat:
Ursprungligen postat av
boboboxbox
Du citerar mig, och jag svarar:
Du anser att Milton stuntade runt på en EXC från 2009 (vill jag minnas) som fått behålla den effekt som står angiven i registringsbeviset:
4 kW / 5 hk
Korrekt uppfattat?
Nå, det gör inte jag.
Så enkelt kan man sammanfatta det, utan invektiv och påhopp.
Har vi tur så blir det verkliga förhållandet känt efter avslutad utredning, och vi har alla kunnat lärt oss något. Dom av oss som vill lära sig något...
Nu har du åter igen gjort fullständigt tokiga tolkningar och kommer med egna påståenden helt utan grunder...
Jag har varken sagt bu eller bä kring motorcykelns effekt då det finns absolut noll bevis för om den skulle vara trimmad eller inte, jag har bara påpekat hur fullständigt efterblivet det är att påstå något på så korkade grunder som ni håller på med, speciellt när ni även verkar ha fullständigt brist på erfarenhet och kunnande.
Allting som syns på hans videos går alldeles utmärkt att göra med 99kg och 4kW, jag skulle själv kunna göra det... Men jag säger ingenting om effekten på motorn eftersom att det inte finns någonting att gå på här, jag har aldrig påstått att den inte kan vara trimmad, men återigen så finns det inga bevis för det.
Blir det verkliga förhållandet känt så är det ju bara du här som får möjlighet att lära sig något och det är att inte hitta på sina egna sanningar utan några som helst bevis, speciellt när man uppenbarligen saknar kompetens på området. Vad menar du att jag skulle lära mig när det inte är jag som kommit med ogrundade påståenden och framfört det som fakta?