Citat:
Ursprungligen postat av
SniffTheBeast
Intressant hur du är jättekritisk och hatfull mot HBTQ+ rörelsen, men så fort sånt som detta händer så använder du det för att hata på muslimer. Helt sjukt hur det enda som stoppar ditt hat, är annat hat. Ingen tar heller dina ursäkter på allvar, eftersom att du gjort om misstag som dessa om och om igen, och till och med när du säger förlåt så försöker du skylla bort dig. Du är inte heller särskilt realistisk eller visar någon form av helhets bild av något. Jag har ALDRIG sett dig prata om något bra en muslim eller invandrare gjort, utan det är bara negativa grejer som du belyser. Du är en stor tönt som ingen tar på allvar, som kastar ut dig massa hat konstant och vägrar att ta ansvar.
Jag förstår inte varför det är så svårt för dig att inse att sociala medier inte är för dig.
Nä, jag kommer aldrig prata om gott om muslimer och immigranter. Det är faktiskt
de som utgör flest brott. Hur kommer det sig att kvinnor inte längre kan vara säker ute på kvällarna utan att någon säger "haram"? Sånt förekom inte före 2000-talet, hur kommer det sig? Hur kommer det sig att fler våldtäkter har ökat? Se t.ex i Frankrike
https://www.statista.com/statistics/1103661/rape-on-woman-age-victim-france/?srsltid=AfmBOopNCBgr7sow2qEevlSSytmuQDIVXi_kUThEW yRiei4mhO96VBYJ där har siffran ökat med våldtäkter. Hur kommer det sig att det är mer nu än på 80-talet? Hur kommer det sig med alla skjutningar och bilbränder ha ökat i samband med olika kravaller? Hur kommer det sig att Rinkeby ser ut som den gör idag i jämförelse med 1980-talet, vad är skillnaden? Hur kommer det sig att siffror om skjutningar är höga nu för tiden,
https://kvartal.se/skjutningar/2026, än på 1980-talet? Fanns det 256 (statistik år 2024) skjutningar under 1980-talet? Hur kommer det sig?
Men det finns en bra sak från
de och det är att de gör goda pizzor, ha ha! Har du någonsin sett en riktig svensk Svensson jobba på en pizzeria? Ifall du har sett det så är det en praktikant eller sommarjobbare. De flesta pizzerior jag ser i olika städer är de personer med utländsk bakgrund. Har du inte tänkt på det?
Kan du ge någon rimlig förklaring till så plötsligt ökad kriminalitet sedan 2000-talet i jämförelse med brott skalorna före 2000-talet, 1990, 80, 70 och 60-talet? Varför fanns inte Foxtrot på 1990-talet? Om du förblindar dig till all ökad kriminalitet pga muslimer eller personer med Mellanöstern bakgrund så är det du som är dum. Ser du inte vad som händer runt omkring dig? Men såklart så finns det de som är bra som har anpassat sig till Sveriges normer och värderingar och byggt upp gott rykte omkring sig, men det är de andra som jag oroar. T.ex han "Gapa din svennejävle", vad tycker du om det?