2026-07-28, 18:21
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PVitamin
.
Dude. Du vet ju för fan knappt var du bor och dina trådstarter formligen stinker av paranoid psykos.
Citera
2026-07-28, 18:22
Medlem
Det låter på beskrivningen som om en enkel foliehatt skulle kunna fungera mot dessa hjärnvågor.
Citera
2026-07-28, 18:24
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Jo men du har ju trådar från förra året där du skriver om organized gang stalking. Flygplan och helikoptrar som flyger över ditt hus. Undrar om det är laddet och heroinet som har skruvat till det i skallen?

Testa att flytta ut på landet kanske? I Stockholm verkar det som att alla blir antingen bögar, miljöpartister eller spritt språngande galna.
Citat:
Du vet att ett forum är till för att kunna göra trådar om olika ämnen?
Moranco påpekar bara att flera av dina trådar handlar om samma sak: Att du tror att du är övervakad/förföljd)

Det rätt uppenbart att du lider av s.k paranoida vanföreställningar, och att du inte tar någon antipsykotisk medicin för att motverka det.
Citera
2026-07-28, 18:34
Bannlyst
Det är sant samhället försöker mörka och mörda dom som bevisar detta detta har pågått väldigt länge.
Dom som svara förnekar detta och kallar en för skitsofren hela samhället kallar en för schizofren bara man påpekar men dom också med på det och vet.

Sen att diagnosen finns är bara för dom ska ha verktyg för att ta in dig lätt eller kalla det allvarlig psykisk störning. Det är väldigt få som har riktig diagnos även där har dom droger i en så man ska bli uppenbar.

Undrar när detta skit snack om schizofreni ska lägga sig ni är överbevisad genom åren har ni mördat mängder av personer ni går över döda lik och spottar i askan ni kommer råka ut för samma sak.
Citera
2026-07-28, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
Moranco påpekar bara att flera av dina trådar handlar om samma sak: Att du tror att du är övervakad/förföljd)

Det rätt uppenbart att du lider av s.k paranoida vanföreställningar, och att du inte tar någon antipsykotisk medicin för att motverka det.
nej det är han inte
Citera
2026-07-28, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av krumbukta
Det låter på beskrivningen som om en enkel foliehatt skulle kunna fungera mot dessa hjärnvågor.
DEt skulle kunna hända samma sak med dig då är det ingen som hör
Citera
2026-07-28, 19:21
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Psykotroniskt fängelse med bidirektionell directed energy weapons som mäter hjärnvågor och skickar signaler, kopplade till superdatorer som läser av all data. DEWs är alltså på satelliter och landbaserade phase arrays.

Här kan man läsa ett exempel hur detta fungerar i praktiken: https://patents.google.com/patent/US3951134A/en

Jag har blivit tvingad som "guinea pig" för detta av SÄPO senaste 2 åren och kartläggning av mitt liv började långt innan. Fy det som väntar, försöker förklara men man blir bara dumförklarad och schizofreniförklarad. Dr. Robert Duncan som va CIA visselblåsare försökte nå ut till allmänheten i 20 år innan han betalade yttersta priset 2024.

Det är alltså satelliter bestyckade med DEWs som kopplar upp till antingen ens unika hjärnvågssignatur eller ens resonanta DNA frekvens, båda fungerar. Detta skapar en bidirektionell supermotorväg mellan superdatorn och hjärnan som sedan kan styras hejvilt och övervakas i realtid. Alla människor på jorden kommer således vara övervakade i realtid inkl. deras tankar.

Systemet komplementeras upp med landbaserade phased arrays som också är gigantiska directed energy weapons och genom att skapa en Ionospheric mirror kan dom studsa radiovågor vartsomhelst i världen och träffa vem som helst.
Bild på hur en Ionospheric mirror fungerar: https://tinyurl.com/yh8famux
Allt detta är självklart styrt genom AI. Detta systemet är redan färdigutvecklat. Forsknings och utvecklingsarbete har pågått sedan 70-talet på individer i befolkningen (t.ex. jag) och nu är det redo att släppas ut.
Det här låter inte helt omöjligt. Det låter snarare troligt. Varför? För att teknologin är så välutvecklad och saker jag tänker på, får jag reklam på. Det här är redan igång..

Och många gånger så tänker vi på samma saker utan att ha kommunicerat. Det är inte normalt, dom styr oss redan.
Citera
2026-07-28, 22:06
Medlem
BarbrorFarbros avatar
90390 – Hjälplinjen (för psykisk ohälsa och kris)
90101 – Självmordslinjen (även via chatt på mind.se)
1177 – Sjukvårdsrådgivningen (för råd om psykiatrisk vård)
112 – Ring nödnumret om det är akut fara för liv eller hälsa.

Ta hand om dig.
Citera
2026-07-29, 02:30
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Psykotroniskt fängelse med bidirektionell directed energy weapons som mäter hjärnvågor och skickar signaler, kopplade till superdatorer som läser av all data. DEWs är alltså på satelliter och landbaserade phase arrays.

Här kan man läsa ett exempel hur detta fungerar i praktiken: https://patents.google.com/patent/US3951134A/en

Jag har blivit tvingad som "guinea pig" för detta av SÄPO senaste 2 åren och kartläggning av mitt liv började långt innan. Fy det som väntar, försöker förklara men man blir bara dumförklarad och schizofreniförklarad. Dr. Robert Duncan som va CIA visselblåsare försökte nå ut till allmänheten i 20 år innan han betalade yttersta priset 2024.

Det är alltså satelliter bestyckade med DEWs som kopplar upp till antingen ens unika hjärnvågssignatur eller ens resonanta DNA frekvens, båda fungerar. Detta skapar en bidirektionell supermotorväg mellan superdatorn och hjärnan som sedan kan styras hejvilt och övervakas i realtid. Alla människor på jorden kommer således vara övervakade i realtid inkl. deras tankar.

Systemet komplementeras upp med landbaserade phased arrays som också är gigantiska directed energy weapons och genom att skapa en Ionospheric mirror kan dom studsa radiovågor vartsomhelst i världen och träffa vem som helst.
Bild på hur en Ionospheric mirror fungerar: https://tinyurl.com/yh8famux
Allt detta är självklart styrt genom AI. Detta systemet är redan färdigutvecklat. Forsknings och utvecklingsarbete har pågått sedan 70-talet på individer i befolkningen (t.ex. jag) och nu är det redo att släppas ut.

Jag tror dig när du säger att du upplever detta som verkligt och att det måste vara oerhört skrämmande att känna sig övervakad och påverkad dygnet runt.

Jag vill inte fastna i att bråka med dig om tekniken. Det viktigaste är att du verkar ha levt med stark rädsla och press i två år. Hur sover du? Kan du äta och fungera i vardagen? Har du någon vårdkontakt eller person du litar på som du kan berätta allt detta för?

Att söka hjälp betyder inte att du måste acceptera en viss diagnos eller att någon ”vinner” över dig. Du kan be om hjälp med sömnen, stressen och rädslan - och samtidigt få stöd att undersöka flera möjliga förklaringar tillsammans med någon som träffar dig personligen.

Om du känner att du måste försvara dig, konfrontera någon, skada dig själv eller någon annan är det viktigt att du söker akut hjälp direkt.
Citera
2026-07-29, 03:56
Medlem
Citat:
Tror du seriöst någon tror på det där? Det här har inget med Targeted Individuals att göra. Det här är ett framtida globalt övervakningssystem som snart kommer introduceras.

Okej, kan vi spola fram till inlägget med lösningen på rubbet? Svårt att kritisera dina inlägg utifrån vad du skriver annat än att ställa sig tveksam till sanningsgraden
Citera
2026-07-29, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mayiy31000
Svårt att kritisera dina inlägg utifrån vad du skriver annat än att ställa sig tveksam till sanningsgraden
För ts är det nog som hen skriver, och sanningen.
Citera
2026-07-29, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Det här låter inte helt omöjligt. Det låter snarare troligt. Varför? För att teknologin är så välutvecklad och saker jag tänker på, får jag reklam på. Det här är redan igång..

Och många gånger så tänker vi på samma saker utan att ha kommunicerat. Det är inte normalt, dom styr oss redan.

Tyvärr är det här planen. Det är därför vi ser denna massiva mobilisering mot massövervakning. Tekniken har funnits inom militären länge där man utvecklat den. Mycket teknologi hamnar tyvärr hos militären först innan den går ut till allmänheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in