2026-07-28, 13:15
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Det stämmer. Swebbtv är en pinsam och ganska vidrig skitkanal, men under de här sommarpraten så brukar de varje år ändå ha med någon eller några intressanta personer. Gustav Kasselstrand, Roger Richthoff, Klaus Bernpaintner och Fabian Fjälling är några bra personer som genom åren har sommartalat i Swebbtv.
Varför är den vidrig?
Citera
2026-07-28, 14:41
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Varför är den vidrig?
Den är vidrig därför att de på kanalen har med en massa dåliga personer som sprider ondskefulla åsikter. Värst är den kontrajihadistiska och sionistiska Katerina Janouch. Hon är en fruktansvärd människa!

Nu ska jag lyssna på Gustav Kasselstrands sommartal. Han är inte kontrajihadist och sionist, utan alldeles underbar. Jag älskar honom!
Citera
2026-07-28, 17:01
Medlem
Offerviljas avatar
Nu har jag lyssnat på Gustav Kasselstrands sommartal. Han är som vanligt helt rätt i varenda fråga som finns. Stundtals var talet också ganska gripande, som i slutet när han pratade om sin svärmor. Musiken som han spelade i programmet var okej, men kanske inte så jättemycket mer.

Betyg på sommartalet: 9/10.

Gustav Kasselstrand – den bästa och mest imponerande människan som finns i den här världen! ❤️
Citera
2026-07-31, 14:05
Medlem
Offerviljas avatar
Lars-Erik Hansens sommartal var riktigt bra:
Citat:
I det här sommartalet berättar historikern Lars-Erik Hansen om hur Sverige blev mångkulturellt och varför synen på nation, etnicitet och invandring förändrades så radikalt under 1900-talet. Han följer utvecklingen från 1920-talets rasbiologi till 1975 års mångkulturella vägval och frågar vad historien kan lära oss om den värderingsförskjutning som sker i vår egen tid.
https://swebbtv.se/w/mCU8QDB721rc9cCauhXDEi

Jag visste inte vem Lars-Erik Hansen var innan jag lyssnade på det här, men han verkar ju vara en väldigt intelligent, klok och modig karl. Det här var nästan lika intressant som Gustav Kasselstrands sommartal. Fantastiskt!
Citera
2026-08-17, 09:39
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Nu har jag lyssnat på Gustav Kasselstrands sommartal. Han är som vanligt helt rätt i varenda fråga som finns. Stundtals var talet också ganska gripande, som i slutet när han pratade om sin svärmor. Musiken som han spelade i programmet var okej, men kanske inte så jättemycket mer.

Betyg på sommartalet: 9/10.

Gustav Kasselstrand – den bästa och mest imponerande människan som finns i den här världen! ❤️

Ska se om jag kan lyssna på det, annars har jag lyssnat på guldtands podd när Kasselstrand varit med, tror det var två avsnitt, han intervjuades, typ
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in