2026-07-28, 10:59
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saksi
Jo, jag tror bara att mandomsprovets syfte i att först frigöra mannen och upptäcka den, skapar mindre av det samhälle du beskriver.
Då föreslår jag både ock.

Detta då det skulle omforma pojkar till män på ett varaktigt sätt.
Citera
2026-07-28, 11:01
Medlem
saksis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smekarn87
Jag känner när jag levt i fred i 40år atr jag saknar att titta tillbaka på något likt ett baskerprov. Jag har själv i 30-årsåldern sattihop en liknande sorts hajk men gjorde den I ett litet sällskap.

Det finns fortfarande mycket man kan göra, av förklarliga skäl vill vi inte se dom. Det får dock gå som det går nu (jag tänker inte gå in på några detaljer i nuläget vad jag har framför mig).
Citera
2026-07-28, 11:05
Medlem
saksis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Projicering av vadå?

Du vill förhärliga din position. Sätta dig högst upp i något totalitärt. För att du sitter på en övertygelse om att du är obetydlig.
Citera
2026-07-28, 11:24
Medlem
Citat:
Du vill förhärliga din position. Sätta dig högst upp i något totalitärt. För att du sitter på en övertygelse om att du är obetydlig.
Det spelar ingen roll vad någon i tråden svarar dig för du vänder det hela tiden till att det är fel på någon annan.
Citera
2026-07-28, 11:34
Medlem
saksis avatar
Citat:
Det spelar ingen roll vad någon i tråden svarar dig för du vänder det hela tiden till att det är fel på någon annan.

Du behöver inte övertyga mig om vad jag redan sagt. Jag vet att jag är någon annan för dig i den här konversationen. Mitt tips är att gå tillbaka till början och se efter vem du tycker att du ser framför dig. Vem du vill säga vad till. Min gissning är en kvinna, men det är bara en gissning.
Citera
2026-07-28, 11:45
Avstängd
Brajias avatar
Sök till främmlingslegionen, stanna ett par år, kom tillbaka och berätta om du funnit dig själv.
Citera
2026-07-28, 11:47
Medlem
Citat:
Du behöver inte övertyga mig om vad jag redan sagt. Jag vet att jag är någon annan för dig i den här konversationen. Mitt tips är att gå tillbaka till början och se efter vem du tycker att du ser framför dig. Vem du vill säga vad till. Min gissning är en kvinna, men det är bara en gissning.
Gissa kan man göra. Men det var fel gissat.
Citera
2026-07-28, 11:49
Medlem
saksis avatar
Citat:
Gissa kan man göra. Men det var fel gissat.

Om du vill får du gärna fortsätta i PM. Jag lyssnar gärna.
Citera
2026-07-28, 11:51
Medlem
Citat:
Om du vill får du gärna fortsätta i PM. Jag lyssnar gärna.
Du och jag har inget att prata om privat.
Citera
2026-07-28, 11:54
Medlem
saksis avatar
Citat:
Du och jag har inget att prata om privat.

Varför började du allt med att göra det privat då?
Citera
2026-07-28, 11:56
Medlem
Citat:
Varför började du allt med att göra det privat då?
Varför uppfattar du trådens kommentarer som ett ”privat meddelande” till dig?
Citera
2026-07-28, 12:05
Medlem
saksis avatar
Citat:
Varför uppfattar du trådens kommentarer som ett ”privat meddelande” till dig?

Jag försökte ta en privat konversation (startad av dig) från tråden till PM. Du är inte så pigg på det upplägget, så jag antar att du vill försvåra en diskussion av ämnet. Hur tror du det kommer sig? Någon annan som kan gissa kanske? En individ som anser sig obetydlig i samhället drömmer om sektledare och härskande, och vill försvåra en diskussion om mandomsprov….. hmm……..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in