Citat:
Ursprungligen postat av
Patch1
Jaha och? Riksdagen befolkas av en sorglig samling karriärister, clowner och landsförrädare. Hellre ensam än att bli korrumperad av dessa undermänniskor. Och ja nästa mandatperiod kommer bli mer eller mindre omöjligt att påverka. Men det är tillräckligt bra att radikalisera det politiska klimatet och piska upp stämningen riktigt jävla ordentligt än att sitta och skänka bort allt men stod för. Man får tänka bredare och längre.
Jaha korrumperad är att komma med knivskarp kritik och såga av deras argument
utan att skrika, gorma och använda könsord?
Ska han då få igenom sina förslag? Ska han sitta där symboliskt och gorma?
Nu tillhörde den här snubben ett politiskt parti med helt annorlunda inriktning men jag kan inte låta bli att tänka på John Bouvin! Mannen som körde fram en grävskopa till riksdagshuset (han ville riva skiten)
Citat:
Skall jag behöva komma hit med min grävskopa och riva hela huset för att ni skall vakna!
Och så boken
Riksdagen kan dra åt helvete x-D Det blev sådär med "drag under galoscherna" & ut efter en mandatperiod. Svenskarna köper inte hetlevrad argumentation & även om Marcus
lyckas nå 12% i Örebro åker han ut efter fyra år.
Du gör såklart som du vill, rösta på honom om du känner igen dig i ilskan och politikerföraktet. Jag är fortfarande av uppfattningen att det blir en mandatperiod (om alls nån) för honom