2026-07-28, 08:56
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicarious90
Alltså Jesus fucking christ, du kan verkligen inte acceptera att du gör fel. Du erkänner svart på vitt att du är rasist. Du är 22 år gammal och bor i en håla i Sverige. All info du får är från högerextrema Twitter sidor. Du har noll koll på världen. Vaddå ser ut i Frankrike? Du har aldrig varit där, du vet ingenting. Vet du ens vad Haram innebär? Nytorgsmannen, Hagamannen, alla på Dumpen. Är dom muslimer? Om du kollar statistik så ser du att 33% av alla intagna är invandrare..är det majoritet?

Trodde våldtäkt bara var en fotnot i registret? Eller gäller det bara med Trump? Och våldtäkt var väl något man skrattar åt? Äckligt tankesätt.

Som någon annan skrev, du har ingen realistisk världsbild över huvudtaget. Du verkar måla upp något Utopia att Sverige var ett paradis innan 2000? På 90 talet var det problem med organiserad brottslighet och nynazism. På 70 talet var det en drog epidemi. Kalla kriget var inget jävla paradis, folk dog och led. Dra huvudet ur arslet och inse att du är förblindad av hat.

Nej, vi är inte rasister så när man handlar pizza så tänker man inte på hur pizzabagaren ser ut. Man tänker på vilken pizza man vill ha.
Vadå fel? Jag är inte rasist. Så vad är den realistiska världsbilden? Vad var realistiskt med attentatet mot ett pride tåg i Tyskland?

Sen så tycker jag att om man kommer till ett land och begår brott i det landet så är det väl självklart att man ska utvisas och inte stanna kvar i det landets fängelse.
Citera
2026-07-28, 10:22
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Finns det fler media profiler som du vill ska bli canceled? Men jag tänker inte ge mig, aldrig. Jag har kommit så långt i mitt liv på sociala medier att jag tänker inte lägga ned bara för att jag gör en kontroversiell tabbe. Nä, jag lär mig av mina misstag och försöker bättra mig. Men då det att det inte ska förekomma fler islamistiska terrordåd, kan du säga åt de att sluta? De ger ju mer bränsle för oss med höger extrema tankar för sina dåd. Varför körde personen in i pride tåget i Tyskland? Var det "haram"? Men okej.

Däremot ska jag tänka före om min impulsiva uppjagande reaktioner och vad jag egentligen tycker innan jag börjar överväga om jag ska verkligen yttra mig om saken eller inte. Att låta andra göra det.

Du har mestadels kids som följer dig o du uttalar dig sexistiskt om kvinnor o nu är du öppen rasist också & förskönar nazism. Du ska bort från sociala medier.
Citera
2026-07-28, 10:38
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Du har mestadels kids som följer dig o du uttalar dig sexistiskt om kvinnor o nu är du öppen rasist också & förskönar nazism. Du ska bort från sociala medier.
Jag har inte riktigt riktad in mig på någon särskilt åldersgrupp för mina contents.

Jag har inte uttryckt mig sexistiskt på bra länge. Jag är inte rasist och jag ångrar för mitt senaste inlägg på Twitter. Jag förskönar inte Nazityskland. Jag vet historien om dess hemskheter, såklart.

Nej, jag tänker vara kvar. Vare sig ni vill det eller inte. Om du stör dig på mig, varför lägger du fortfarande energi på mig och inte släpper taget och gå vidare och tänk inte mer på mig? Men såklart så vill du ge mig så mycket kritik som du har i dig för att jag ska förstå.
Citera
2026-07-28, 10:42
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ibland undrar jag vem som lägger upp de på Imgur. Ja, jag må inte ha den bästa digital footprints. Jag vet och det är mitt fel för mina magstarka kontroversiella uttryck.

Jadu spionen jobbigt att andra spionerar på dig?

Allt du gör på internet sparas ned av vissa för framtida syfte, det hjälper inte att du tar bort inläggen de finns kvar för evigt...
Citera
2026-07-28, 10:48
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Jadu spionen jobbigt att andra spionerar på dig?

Allt du gör på internet sparas ned av vissa för framtida syfte, det hjälper inte att du tar bort inläggen de finns kvar för evigt...
Ja jo jag vet. Du behöver liksom inte dumförklara.
Citera
2026-07-28, 10:50
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Jag har inte riktigt riktad in mig på någon särskilt åldersgrupp för mina contents.

Jag har inte uttryckt mig sexistiskt på bra länge. Jag är inte rasist och jag ångrar för mitt senaste inlägg på Twitter. Jag förskönar inte Nazityskland. Jag vet historien om dess hemskheter, såklart.

Nej, jag tänker vara kvar. Vare sig ni vill det eller inte. Om du stör dig på mig, varför lägger du fortfarande energi på mig och inte släpper taget och gå vidare och tänk inte mer på mig? Men såklart så vill du ge mig så mycket kritik som du har i dig för att jag ska förstå.

Du är inte kapabel att ha sociala medier som du håller på o uttrycker dig. Tycker du det är helt ok?
Jag vill få bort sånna personer som dig som inte sköter sig o sprider dynga på nätet.
Citera
2026-07-28, 10:59
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Du är inte kapabel att ha sociala medier som du håller på o uttrycker dig. Tycker du det är helt ok?
Jag vill få bort sånna personer som dig som inte sköter sig o sprider dynga på nätet.
Men hur var det här med yttrandefrihet? Hursomhelst, jag förstår hur illa jag har uttryckt mig och tar ansvaret att jag ångrar mig och att jag tog bort inlägget.

Jag tänker ha kvar sociala medier, det är mitt nöje. Bortsett från att jag slänger ur lite magstarka "kontroversiella" åsikter som ni inte tycker om. Jag är en kämpe, jag ger aldrig upp. Jag har hela livet på mig.

Vad tycker du om händelsen i Tyskland? Vad tolkar du av den händelsen? Politiskt.
Citera
2026-07-28, 11:01
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Men hur var det här med yttrandefrihet? Hursomhelst, jag förstår hur illa jag har uttryckt mig och tar ansvaret att jag ångrar mig och att jag tog bort inlägget.

Jag tänker ha kvar sociala medier, det är mitt nöje. Bortsett från att jag slänger ur lite magstarka "kontroversiella" åsikter som ni inte tycker om. Jag är en kämpe, jag ger aldrig upp. Jag har hela livet på mig.

Vad tycker du om händelsen i Tyskland? Vad tolkar du av den händelsen? Politiskt.

Jag tycker det är vidrigt gjort utav en muslim. Hoppas att Pride-folket tar avstånd från sånna stolpskott. Men dom kommer fortsatt att försvara dom. Men jag kommer aldrig uttala mig som du gör.
Citera
2026-07-28, 11:08
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Jag tycker det är vidrigt gjort utav en muslim. Hoppas att Pride-folket tar avstånd från sånna stolpskott. Men dom kommer fortsatt att försvara dom. Men jag kommer aldrig uttala mig som du gör.
Ser där ja, muslim ja. Att hbtq och Free Palestina gänget är något som inte kan samexistera.

Ja, jag gick för långt. Mina impulser i skrivande är svårt att kontrollera. Jag erkänner det.
Citera
2026-07-28, 11:12
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ser där ja, muslim ja. Att hbtq och Free Palestina gänget är något som inte kan samexistera.

Ja, jag gick för långt. Mina impulser i skrivande är svårt att kontrollera. Jag erkänner det.

Ja det var en muslim ja, man ska väl kalla en spade för en spade? Han såg inte ut som en same iaf.

Du krigar på i din egna tråd kör ut bröd istället. Eller skriver du på Flashback medan du kör bilen?
Citera
2026-07-28, 11:21
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ja det var en muslim ja, man ska väl kalla en spade för en spade? Han såg inte ut som en same iaf.

Du krigar på i din egna tråd kör ut bröd istället. Eller skriver du på Flashback medan du kör bilen?
Ja, och hur kommer det sig att det rör sig mycket muslimer i Europa mer än någonsin?

Jag har faktiskt semester denna vecka och hade en förra veckan. Så jag har mycket tid för att besvara all kritik.
Citera
2026-07-28, 11:24
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ja, och hur kommer det sig att det rör sig mycket muslimer i Europa mer än någonsin?

Jag har faktiskt semester denna vecka och hade en förra veckan. Så jag har mycket tid för att besvara all kritik.

Det är politikerna som har sett till det. Vem ska det annars vara?

Ok. Ja då förstår jag varför du håller på som du gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in