2026-07-27, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Jag är man som älskar se kvinnliga rumpor så tala för dig själv. Vill man inte se så åk till mena och ta med dig imamen på resan vetja! 😁 winwin Burka for win!

Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Vad skulle du göra om flickan inte kände begär till dig?

Våldta henne?
Erövra henne, våldta hennev. spärra in henne, slå henne. Kolla idiotens tidigare trådar så kanske du förstår.
Citera
2026-07-27, 23:33
Medlem
Citat:
Du besvarade ett inlägg som handlade om 13-åringar.

Du skrev bara "skinkor" och det var det jag besvarade.
Citera
2026-07-27, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Man? Du är inte ens i närheten av att vara en riktig man.
Utveckla hur en riktig man är!
Citera
2026-07-27, 23:35
Medlem
Citat:
Men herregud, du ser väl att inlägg du besvarar är svar på tidigare inlägg?

Den röda tråden...

Finns ingen anledning att skriva som du gjorde om du bara syftade på 13-åringar. Visst, du kanske syftade på 13-åringar men då var det märkligt formulerat.
Citera
2026-07-27, 23:36
Medlem
Citat:
Svara på frågan, för ni började med 13åringar med stringbikini.
Men tack då vet jag.

Nej är svaret. Vad nu det har med någonting att göra.
Citera
2026-07-27, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Nej är svaret. Vad nu det har med någonting att göra.
Att du höll med din vän att 13åringar är kvinnor! Du vet väl vad du skriver.
Citera
2026-07-27, 23:46
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:

Våldta henne?

Självklart inte, vilken korkad fråga. Jag tror däremot att naturlig attraktion hade ändå uppstått över tid om du är på en öde öde med en sådan kvinna. Om du som man är tjock och överviktig som exempel och hon inte är attraherade till dig så kommer du gå ner i vikt och bli mycket mer frisk och vältränad då du är ute i naturen i en ö och inte i det moderna samhället. Efter kanske 5-6 månader hade du sett ut normal ut.

Om hon inte är attraherad då ni nyss träffats tror jag ändå naturlig attraktion hade uppstått när ni väl lärt känna varandra och spenderat tid tillsammans. Det är naturen vi pratar om ändå. Naturen och livet hittar ju en väg ut (Som Jeff Goldblum sa i Jurassic Park).

Naturen kommer göra att ni då förr eller senare kommer reproducera och få barn tillsammans.
Citera
2026-07-27, 23:46
Medlem
Citat:

Våldta henne?

Varför skulle man göra det? Och vad har det med någonting att göra överhuvudtaget?

Påfallande ofta man ser denna typ av märkliga argumentation från vissa härinne (särskilt kvinnor) när detta ämne kommer på tal.

"Ah men de vill ju ändå inte ha dig!!!11 🤓"

Och? Pamela Anderson ville förmodligen inte ha mig när jag var 12 och såg på Baywatch heller men det gjorde liksom inte att jag slutade vara fysiskt attraherad av henne för det när hon sprang runt där i sin röda baddräkt.

Det blir så fruktansvärt fel varje gång ni kvinnor ska försöka förstå er på män för ni utgår alltid från er själva och ni tror att alla andra måste fungera exakt som ni gör.
Citera
2026-07-27, 23:47
Medlem
Citat:
Att du höll med din vän att 13åringar är kvinnor! Du vet väl vad du skriver.

Ja det vet jag. Du verkar dock inte veta vad jag skriver.
Citera
2026-07-27, 23:48
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Självklart inte, vilken korkad fråga. Jag tror däremot att naturlig attraktion hade ändå uppstått över tid om du är på en öde öde med en sådan kvinna. Om du som man är tjock och överviktig som exempel och hon inte är attraherade till dig så kommer du gå ner i vikt och bli mycket mer frisk och vältränad då du är ute i naturen i en ö och inte i det moderna samhället. Efter kanske 5-6 månader hade du sett ut normal ut.

Om hon inte är attraherad då ni nyss träffats tror jag ändå naturlig attraktion hade uppstått när ni väl lärt känna varandra och spenderat tid tillsammans. Det är naturen vi pratar om ändå. Naturen och livet hittar ju en väg ut (Som Jeff Goldblum sa i Jurassic Park).

Naturen kommer göra att ni då förr eller senare kommer reproducera och få barn tillsammans.
En liten flicka och en gammal gubbe.

Sicko..

Ta med en get istället.
Citera
2026-07-27, 23:50
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Det är tämligen oklart emellanåt.
Citera
2026-07-27, 23:50
Medlem
Citat:
Så du tänder på barn? Dvs 13åringar och under/över som Imam?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in